Denk geen eens dat ze het volgende seizoen erbij zijn het geld zal dan wel op zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef pingu_ het volgende:
Als ze volgend seizoen beter gaan rijden is iedereen opeens pro-Spyker.
Dan moet ie daar maar weer gaan rijden.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:50 schreef Poekel het volgende:
In de DTM was ie wél goed...
Deed 'ie ook... Christijan stond teveel op scherp. Nu wel realistisch bij Allard aan de microfoonquote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef sanger het volgende:
Als iemand een filmpje heeft, graag. Volgems mij beweegt de lolloipopman namelijk de lollipop een stukje naar boven, waarna CA gaat.
Doornbos moet gewoon lekker blijven rijden in Champcars en daar goede naam maken en dan weer terug naar de F1 in een goed team!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:45 schreef Razor21 het volgende:
Stelletje prutsers daar...geef mij maar Doornbos in de F1 veel beter...
Albers![]()
Spyker![]()
Misschien moet je eens F1 gaan kijken... scheelt een hoop van dit soort vragen..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef eNaSnI het volgende:
Twee auto's in de pits en hij is de kluts kwijt! Er komen toch wel vaker meerdere auto's tegelijk binnen??![]()
Die Champcar wordt zeker hier niet uitgezonden?? Las dat hij zich gisteren als 5e kwalificeerde...quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Doornbos moet gewoon lekker blijven rijden in Champcars en daar goede naam maken en dan weer terug naar de F1 in een goed team!
Alberts moet er nu inderdaad gewoon uitgeflikkerd worden! Kutprutser! staat ie nu op teevee ze zijn allemaal goed en blahblah! chaotisch gelul! flikker op gewoon je bent een nurt! en je kan alleen maar krijsen maximum attack nurt!
Maar niet vaak 2 auto's van 1 team!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef eNaSnI het volgende:
Twee auto's in de pits en hij is de kluts kwijt! Er komen toch wel vaker meerdere auto's tegelijk binnen??![]()
het gebeurd wel vaker hoor, kijk maar naar McLaren iets eerder, Hamilton weg Alonso binnen, Ferrari doet het ook wel vaker, om daar nu helemaal van in paniek te raken is ook een beetje overdrevenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien moet je eens F1 gaan kijken... scheelt een hoop van dit soort vragen..
SBS6 vanmiddag nog voor de F1 werd ie 3e of 4e!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die Champcar wordt zeker hier niet uitgezonden?? Las dat hij zich gisteren als 5e kwalificeerde...![]()
Maar echt waar die Albers....ik zeg EXIT
Dat is gepland en dan zit er een seconde (of 2) tussen.. Nu komt Christijan binnen en moet hij echt seconden op z'n teamgenoot wachten die daar helemaal niet had mogen zijn..quote:Op zondag 1 juli 2007 15:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het gebeurd wel vaker hoor, kijk maar naar McLaren iets eerder, Hamilton weg Alonso binnen, Ferrari doet het ook wel vaker, om daar nu helemaal van in paniek te raken is ook een beetje overdreven
inderdaad!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is gepland en dan zit er een seconde (of 2) tussen.. Nu komt Christijan binnen en moet hij echt seconden op z'n teamgenoot wachten die daar helemaal niet had mogen zijn..
Anyways, het heeft weinig zin om in een [KLB]-topic hierover te gaan discussiëren.. Christijan maakt een stomme fout, punt.
Dan wordt het door het team gepland en dan weten ze in welke volgorde de coureurs binnenkomen. En dat de coureurs heel snel na elkaar binnenkomen, maar als het goed is net niet op elkaar hoeven te wachten. Als het team Albers verwacht en ineens staat Sutil er terwijl Albers er vlak achter staat dan is er niet goed gepland. En dat heb ik bij andere teams niet zo vaak gezien.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het gebeurd wel vaker hoor, kijk maar naar McLaren iets eerder, Hamilton weg Alonso binnen, Ferrari doet het ook wel vaker, om daar nu helemaal van in paniek te raken is ook een beetje overdreven
Champcars wordt net als WTCC ongeveer een week later uitgezonden ofzo. Dat vinden ze blijkbaar niet interessant bij RTLquote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die Champcar wordt zeker hier niet uitgezonden?? Las dat hij zich gisteren als 5e kwalificeerde...![]()
Inderdaad erg jammer dat ze het niet live uitzenden. Wat ik begrepen heb gaan ze alleen de races in Zolder en Assen live uitzenden. Mensen met digitale tv kunnen de champcar wedstrijden zien op eurosport 2.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Champcars wordt net als WTCC ongeveer een week later uitgezonden ofzo. Dat vinden ze blijkbaar niet interessant bij RTL
Like duh, beetje open deur dit, vindt je ook niet? Het ENIGE dat hij moet doen is stoppen op de juiste plek en wegrijden wanneer dat ding niet meer zijn gezichtsveld verstoord.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien moet je eens F1 gaan kijken... scheelt een hoop van dit soort vragen..
Als in: het team was de kluts kwijt, als coureur weet je ook niet wat er precies gebeurd wanneer je teamgenoot plotseling jouw plaats inneemt in de pitstraat, etc..
Albers komt binnen tijdens zijn geplande stop, Sutil had daar nooit mogen staan.. Het team raakt in paniek, Albers weet ook niet meer wat er gebeurd.., verliest tijd.. ziet de lollipop een fractie omhoog gaan en rijdt weg... en dat kon dus niet. Shit happens, stomme fout en ook keurig toegegeven door Albers.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Like duh, beetje open deur dit, vindt je ook niet? Het ENIGE dat hij moet doen is stoppen op de juiste plek en wegrijden wanneer dat ding niet meer zijn gezichtsveld verstoord.![]()
2e zelfs!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
SBS6 vanmiddag nog voor de F1 werd ie 3e of 4e!
De race voor hemquote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Albers komt binnen tijdens zijn geplande stop, Sutil had daar nooit mogen staan.. Het team raakt in paniek, Albers weet ook niet meer wat er gebeurd.., verliest tijd.. ziet de lollipop een fractie omhoog gaan en rijdt weg... en dat kon dus niet. Shit happens, stomme fout en ook keurig toegegeven door Albers.
Natuurlijk is de beslissing om weg te rijden de fout van Albers, maar daarvoor verneukt Sutil/het team de hele race voor 'm
Sutil verneukt helemaal niks.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Albers komt binnen tijdens zijn geplande stop, Sutil had daar nooit mogen staan.. Het team raakt in paniek, Albers weet ook niet meer wat er gebeurd.., verliest tijd.. ziet de lollipop een fractie omhoog gaan en rijdt weg... en dat kon dus niet. Shit happens, stomme fout en ook keurig toegegeven door Albers.
Natuurlijk is de beslissing om weg te rijden de fout van Albers, maar daarvoor verneukt Sutil/het team de hele race voor 'm
Uhu, team in paniek en C weet niet wat er gebeurt, yeah right. Hoe lang racet hij nu al? Alsof het de eerste keer is dat er zoiets gebeurt. Kwestie van net ff die twee seconden geduld hebben, hier heeft tenslotte niemand wat aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan moet het team Albert informeren dat Sutil eerst komt. Het was de ronde die was gepland voor de stop van Albers, en dat Albers dan in die ronde binnen komt is logisch. En aan een coureur die stil staat heeft een team niets, dus als het qua brandstof mogelijk is dan moet het team Albers vertellen dat'ie nog een rondje buiten moet blijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sutil verneukt helemaal niks.![]()
Er was geen radiocontact mogelijk van het team naar Sutil maar wel andersom.
Hij meldt dat hij binnen komt voor een pitt stop. Het team moet daarop reageren.
durf ik met jou aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:04 schreef Biogarde het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat de gemiddelde FOK!ker nog geen Fiat Panda op de weg kan houden![]()
Doornbos rijdt momenteel -niet onverdienstelijk- in de ChampCar.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
.....
Flikker die Albers maar lekker naar de Seat Cup en haal bv Giedo vd Garde of Robert Doornbos in die Spyker bak.
Sutil mag blijven, die kan wel trappen.
Onzin, ook bij betere teams gaan er wel ees dingen fout bij de pits, welke ook gevaarlijke momenten op kunnen leveren voor de pitcrew.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik hoop ook van harte dat de organisatie van het hele F1 gebeuren voorgoed een ban op nederlandse teams zet. Levens gevaarlijk als je dat filmpje ziet voor de mensen die in de pit werken.
Is misschien maar beter ook, en ik ben welbewust van de prestaties van Doornbos, hulde voor de Rotterdammer.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doornbos rijdt momenteel -niet onverdienstelijk- in de ChampCar.
Bovendien staat hij nog steeds onder contract bij Red Bull.
Dus bij Spyker zal hij (gelukkig) toch niet terecht komen.
idd... hij heeft zojuist zijn eerste champcar race gewonnen en leidt nu het klassement gewoon!!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef switchboy het volgende:
Terwijl doornbos het nu geweldig doet aan de andere kant van de grote plas.
Ja want alleen als je zelf F1 hebt gereden mag je kritische commentaren gevenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Juup© het volgende:
Beste stuurlui staan weer aan wal lees ik hier wel
wat heeft Albers nou weer gedaanquote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik krijg bij Spyker altijd zo'n zelfde gevoel als bij Willem-Alexander.![]()
Doornbos? Eerste. Bij de Champcars vanavond. Niet helemaal onverwacht, vorige week werd hij tweede dus hij draait in de top mee.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Nealz het volgende:
Wat is eigenlijk het beste plaats die hij ooit heeft gehaald? gok niet verder dan een 7de plaats omdat het halve veld al was uitgevallen..
Albers kreeg niet het sein om te gaan gassen. Lollypop was nog naar beneden en pas als die omhoog gaat mag je gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik ben geen expert maar is dit nou de schuld van Albers of van het team? Ik bedoel als hem een sein wordt gegeven dat ie kan gaan gassen, ja dan is het niet zijn schuld?
Maw. waar ging het nou preciesbmis?
Beetje tegenstrijdig met het verhaal van eerder, dat hij dacht dat de lollipop omhoog ging..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Albers tegenover FORMULE 1 RaceReport: ,,Ik stond nog in eerste versnelling toen ik, nadat Adrian was weg gereden, mijn positie voor de pitstop innam. Voor ik mijn wagen in neutraal kon zetten, was ik al opgekrikt. Het enige waar ik op dat moment aan dacht waren de monteurs; die kunnen een vinger verliezen als een band opeens gaat draaien.”
,,Ik heb dus keihard de rem en de koppeling ingedrukt”, vervolgde de Nederlander. ,,Toen ze klaar waren met mijn stop, ging ik op de automatische piloot verder. Normaal sta je dan dus nog in neutraal en schakel je als ze de lollipop omdraaien naar eerste versnelling. Daar stond ik al in, dus reed ik eigenlijk op automatische piloot verder. Met die slang nog aan de auto was het game over. Jammer.”
Idd, vond ik ook al. Hij zegt blijkbaar maar wat steeds..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:56 schreef Libris het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met het verhaal van eerder, dat hij dacht dat de lollipop omhoog ging..
Doornbos heeft ook gewoon geluk met de samenloop van omstandighedenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:37 schreef Noway666 het volgende:
Daar heeft doornbos het gewoon beter voor mekaar, goed materiaal en laat je talent maar zien ipv de grote arrogantie en domme acties van albers.
Doornbos. Niet Albers.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dus wanneer iemand totaal niet geschikt (b)lijkt te zijn voor de taak, moeten we ons kop maar in het zand duwen en mag er geen kritiek geuit worden, puur en alleen omdat de beste jongen probeert succesvol te zijn?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef sooty het volgende:
Ik krijg een beetje het Talpa-gevoel.
Nederlanders verkneukelen zich graag over de misere van iemand die succesvol probeert te zijn.
Wat zijn we wat dat betreft toch een klootjesvolk, je zou Albers een andere nationaliteit toewensen. Geen enkele duitser laat zich op die manier laatdunkend uit over bijvoorbeeld Sutil.
Spyker neemt een gok. Als dat uiteindelijk mislukt is dat jammer. Maar daar heb ik nog altijd meer respekt voor dan al die stuurlui hier aan wal die met hun negatieve uitlatingen zelf niets ondernemen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan die prutser...
Hij of zijn zaakwaarnemer begonnen te 'janken' dat het afhangt van materiaal en geld. Iedereen in de F1 heeft talent, alleen heb ik het idee dat het voor 21 mensen geldt behalve die excuustruus zonder ruggegraat.
Nog zo'n opmerking: 'ja we verbeteren ons continu, maar dat doen andere teams ook'. M.a.w. er is geen verbetering t.o.v. de concurrentie. Albers moet dubbel zo hard werken maar dat heeft hij blijkbaar nog niet door.
Vorig jaar (of het jaar daarvoor) afgeven op Doornbos omdat hij volgens Albers te weinig input zou hebben om de auto te optimaliseren. Ik heb Doornboos echter betere resultaten zien boeken dan die eerste klas prutser.
Een paar plaatsen teruggezet worden op de grid, slechte timing tijdens de kwalificatie waardoor hij Q1 nooit doorkomt (op één keer na dan), slechte pitstop-strategie, simpeltjes laten inhalen door concurrenten (zie Ralf tijdens Canada), continu achterin rijden tijdens de race, keer op keer weggepoetst worden Suttil, altijd problemen met zijn auto en toevallig niet die van Suttil. Maar ja excuustruus Albers heeft altijd wel een reden. Als hij uitvalt, ja het ging toch beter dan de vorige keren.
Wat een loser, zo snel mogelijk afvoeren uit de F1. Net zo'n prutser als Verstappen. Ik hoop dat het Spyker-team een andere Nederlander een stoeltje in de F1 geeft want Albers is een regelrechte schande voor autoracend Nederland.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Dat Albers het bij Minardi zit te verkloten vind ik prima. Maar een Nederlands renstal als Spyker dat aan het opbouwen is zit jammer genoeg opgescheept met een ouwe zeur die het beter denkt te weten terwijl hij zelf niet presteert. Presteert hij niet dan gaat ie huilen als een klein kind omdat hij geen kans krijgt om promotie. Die prutser laat helemaal niets zien, dus geen wonder dat hij geen promotie krijgt. Zelfs Sutil staat hoger aangeschreven dan Albers in de F1, aangezien Sutil met een paar teams gelinkt wordt. Maar ja, elke keer als ik de kwalificatie/race zie hoop ik er toch ergens op dat Albers het goed gaat doen. Noem het maar chauvinistisch, maar na een paar minuten weet Albers me altijd weer goed te ontnuchteren!
Gelukkig is er ook nog een Hamilton, kan ik me daar voornamelijk op focussen...
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef Razor21 het volgende:
http://www.nu.nl/news/113(...)bod_voor_Albers.html
Lauda eist rijverbod voor Albers
Uitgegeven: 2 juli 2007 13:42
Laatst gewijzigd: 2 juli 2007 13:43
MAGNY-COURS - Voormalig wereldkampioen Niki Lauda eist dat het F1-rijbewijs van Christijan Albers wordt ingetrokken. De Nederlander verliet tijdens de GP van Frankrijk te snel de pitlane en sleurde een groot deel van zijn tankinstallatie mee. Deze flater dwong hem tot de opgave en leverde hem ook een boete van 6000 euro op.
Albers nam meteen na de race alle schuld op zich, maar dat volstaat niet voor ex-wereldkampioen Niki Lauda.
"Albers moet langs de kant blijven. Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien."
Voorlopig leverde de flater van Albers hem enkel een boete op. De wedstrijdleiding van de GP van Frankrijk gaf de Nederlander een boete van 6000 euro wegens 'het vervuilen van de pitstraat met benzine'.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had ik dit al tijdens de race gehoord. In ieder geval, iedereen loopt te zeiken over Albers die een stomme fout maakt, oke, het is een domme fout, hij heeft toegegeven. Maar er zijn zat andere coureurs die ook ernstige fouten maken, ook eenzelfde fouten, en daar hoor je dan niks over.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Albers tegenover FORMULE 1 RaceReport: ,,Ik stond nog in eerste versnelling toen ik, nadat Adrian was weg gereden, mijn positie voor de pitstop innam. Voor ik mijn wagen in neutraal kon zetten, was ik al opgekrikt. Het enige waar ik op dat moment aan dacht waren de monteurs; die kunnen een vinger verliezen als een band opeens gaat draaien.”
,,Ik heb dus keihard de rem en de koppeling ingedrukt”, vervolgde de Nederlander. ,,Toen ze klaar waren met mijn stop, ging ik op de automatische piloot verder. Normaal sta je dan dus nog in neutraal en schakel je als ze de lollipop omdraaien naar eerste versnelling. Daar stond ik al in, dus reed ik eigenlijk op automatische piloot verder. Met die slang nog aan de auto was het game over. Jammer.”
Dat mensen lopen roepen dat Albers het goed doet in de Champ Car. En dat ze eigenlijk Doornbos bedoelen. En dat dat dus iemand anders is. Tuig.quote:
Dat heb ik helemaal niet gezegd zal die post nog eens doorlezenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef niekth het volgende:
[..]
Dat mensen lopen roepen dat Albers het goed doet in de Champ Car. En dat ze eigenlijk Doornbos bedoelen. En dat dat dus iemand anders is. Tuig.
Of ik heb het verkeerd gelezen. Kan natuurlijk ookquote:Op maandag 2 juli 2007 17:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd zal die post nog eens doorlezen
Nou hendig mooiquote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef Ticootje het volgende:
0De kledinglijn van mc gregor spijk f1 is wel mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |