UTP kabel 0,5 meter: 5 euri 95quote:
Of die 'kliks' die je kunt kopen.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Of die 'kliks' die je kunt kopen.
Een klik kost iets van ¤15,- videokaart inbouwen + drivers twee kliks!
Daar haal je minimaal een utp kabel van 10 meter voor...quote:
Is bijna onmogelijk om zo'n topic te starten op tweakers te starten zonder weggemod te wordenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:27 schreef postmortum het volgende:
goh wat ben ik blij dat ik absoluut niet de relevantie van die topic snap![]()
Ga ff lekker snel naar tweaker allemaal![]()
quote:
De klant wil de laagst mogelijke prijs dus de winkel zet de goedkoopst mogelijke krachten in.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef TeleluvR het volgende:
MyCom moet dood, duur en geen service... in een computerwinkel horen uberhaupt geen puisthoofden met stropdassen...
Ja, daar sluiten ze elk denkbaar topic. "Zoek het maar op in de FAQ" of "Je bent niet serieus genoeg"...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef je_oma het volgende:
[..]
Is bijna onmogelijk om zo'n topic te starten op tweakers te starten zonder weggemod te worden
Nu is Myscum ontzettend duur en de service erg matig.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
De klant wil de laagst mogelijke prijs dus de winkel zet de goedkoopst mogelijke krachten in.
Het resultaat is een over het algemeen matige productkennis en klantvriendelijkheid.
Mycom doet het dan ook verkeerd.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu is Myscum ontzettend duur en de service erg matig.
MyCom hebben we hier in het dorp geen eensquote:Op zondag 1 juli 2007 14:40 schreef pberends het volgende:
Vroeger was je "l33t" als je bij de Computers Totaal zat, nou ja, zo'n 3 eeuwen geleden. Tegenwoordig bestaat het Computer Totaal-publiek meer uit voormalige lezers van de Taptoe en de Computer Idee. Waarom blijkt wel hier uit:
[afbeelding]
Daar kun je best veel kopen iddquote:
Kut, heb ooit een pc van een pc-prive project gehad van hen.quote:
Die zijn best lief, al willen ze nogal eens iets anders versturen dan het bestelde.quote:
Azertyquote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef DABAMaster het volgende:
gewoon zelf inkopen?
of de beste thuiswinkel op het gebied van pc's: Informatique
Ook een dure club.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef DABAMaster het volgende:
gewoon zelf inkopen?
of de beste thuiswinkel op het gebied van pc's: Informatique
Computerland heeft het in 2000 een keer bij mij geflikt een dode processor aan te pakken en direct weer in de for sale lade te leggen, terwijl ik er bij stond. Mijn nieuwe proc kwam ook uit die lade... ehhmquote:Op maandag 2 juli 2007 08:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Computerland[afbeelding]
Lekker dichtbij huis, super prijzen en service.
Heb ik ook gemengde gevoelens bij. Kom je voor een CPU-koeler dan staan ze je aan te kijken alsof je een nieuwe fietsband bij de slager komt halen.. Maar bestel je een systeem..quote:Op maandag 2 juli 2007 10:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Computerland heeft het in 2000 een keer bij mij geflikt een dode processor aan te pakken en direct weer in de for sale lade te leggen, terwijl ik er bij stond. Mijn nieuwe proc kwam ook uit die lade... ehhm
Gaat dat niet per ons dan ?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ik ook gemengde gevoelens bij. Kom je voor een CPU-koeler dan staan ze je aan te kijken alsof je een nieuwe fietsband bij de slager komt halen.. Maar bestel je een systeem..![]()
Mijn pa heeft ook bij Paradigit een pc aangeschaft via een pc-privé project. Toen dat ding naar maanden eindelijk binnenkwam was het beeldscherm kapot. Toen we alles weer teruggestuurd hadden konden ze het probleem niet vinden, alleen dat de koeler van de videokaart veel geluid maakte (hadden wij geen last van). Die videokaart hebben ze dus vervangen. Toen we na 3 weken alles weer terugkregen werkte het scherm nog niet normaal en we hadden er een videokaart bij met een koeler die vast liepquote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Kut, heb ooit een pc van een pc-prive project gehad van hen.
De kast was bij uitpakken niet in ellkaar geschroefd, noch zaten er schroeven bij.
Vervolgens nul op rekest gehad van hen, dus heb zelf de schroeven er maar in gedraaid.
[..]
Die zijn best lief, al willen ze nogal eens iets anders versturen dan het bestelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |