Dat dus. Lijkt me logischquote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef GoldenBatt het volgende:
Beeldkwaliteit mssn een idee?
En als je buurman er al zo eentje heeft, koop je gewoon een 30D.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef nietzman het volgende:
Omdat je buurman er ook een heeft?
Het enige juiste argument. Wát vrouwen ook zeggen.quote:
Ik ben geen vrouw.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het enige juiste argument. Wát vrouwen ook zeggen.
Vooral vanwege de features die voor de meeste vormen van fotografie amper nut hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:34 schreef Ynske het volgende:
ik merk steeds meer dat mensen een dslr kopen en er vervolgens niets mee doen, oftewel, zeg buurman kijk mij een grote hebben. doodzonde van t geld
coolpix990quote:Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vooral vanwege de features die voor de meeste vormen van fotografie amper nut hebben.
Overigens is het helemaal niks nieuws. Ik kan me de tijd nog vrij levendig herinneren dat ik mensen Nikon F3'en, F4'en en dergelijk speelgoed zag kopen omdat alleen dat geschikt was voor wat ze van een camera verwachtten. Vervolgens maakten ze ongeveer 100 opnamen in het jaar omdat het afwerken van filmpjes nogal in de portemonnee sloeg
Momenteel geldt voor mij dat mijn Coolpix990 uit digitaal rusthuis Het Zilvergrijze Pixeltje vrijwel net zo produktief is als de EOS30D. Met die gekke ouwe Coolpix kunnen dingen die met de EOS niet kunnen en andersom.
dat is niet altijd waar. kijk bv naar van die semislr's daar kan je ook heel wat meequote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ligt er maar helemaal aan waar je hem voor gaat gebruiken. Is het alleen snel voor vakantiefoto's etc kan je beter een compact nemen. Wil je iets meer met je foto's kom je eerder bij een dslr.
Als veel zoomen het enige is, pleit dat juist eerder voor een compact dan voor een SLR. Zoek maar eens een combinatie van spiegelreflex + lenzen bij elkaar die het brandpuntsbereik hebben van compacts zoals de Olympus SP-550, een Canon S5 of een Panasonic FZ50.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:29 schreef Froop het volgende:
Mijn vader wil ook een camera kopen, maar hij zit te peinzen over wat voor soort. Ik raad hem geen compacte aan, omdat hij veel wil zoomen. Daar gaat het ook om denk ik. Een compacte is voor vakantiekiekjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |