ik neem aan dat hun huur en eneco etc kunnen blijven betalenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef CoT het volgende:
Die vergoeding is 1000euro per dag, maar de meeste bewoners zijn die al weer kwijt
begrijp je redenatie niet maar goed, liever een blinde vink dan zo'n vette soepkip.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Door je af te zetten tegen de rest plaats je jezelf bij voorbaat al in een hokje...
Geen soepkip
Maar een blinde vink...
snap je?
Deze houding idd.quote:
Jaap is een emo - eter, het duurt nog lang tot donderdag.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:32 schreef eeff het volgende:
Jaap geeft weinig reaktie
Ze krijgen allemaal een dagvergoeding op basis van hun laatst genoten loon of uitkering.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik neem aan dat hun huur en eneco etc kunnen blijven betalen
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:32 schreef CoT het volgende:
[..]
Ws dat de winnaar al bekend is,de meeste zitten daar dan voor Jan Lul
Ik denk dat Brain wint
Dat niet alleen er was ook iets en als Huub dat zou weten zou hij er ook meteen uitstappenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is toen gewoon genaaid door de redactie met iets over Lesley. Dat was het.
Kortzichig ook nog...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp je redenatie niet maar goed, liever een blinde vink dan zo'n vette soepkip.
klein maar fijn en blinde vinken zien er beter uit dan soepkippen![]()
tok tok tok tokquote:Op zondag 1 juli 2007 13:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp je redenatie niet maar goed, liever een blinde vink dan zo'n vette soepkip.
klein maar fijn en blinde vinken zien er beter uit dan soepkippen![]()
Dat moet hem goed doen... Nu nog doorzetten die vetzakquote:Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef Kinga het volgende:
Woeeeej Jaap heeft 4,8 kg afgevallen.
Jep.. hij zei het vannacht nog. Jaap van Oosterloo, acteurquote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef farceman het volgende:
Wat ik me ook nog kan herinneren is dat Jaap zei dat hij gewoon een ingehuurde acteur was...Maar dit is tcoh zo'n schokkend neiuws...?
zo.....weer een ei gelegdquote:
Dat is sowieso niet waar...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. hij zei het vannacht nog. Jaap van Oosterloo, acteur
Toch is het vreemd Scan, dat alle miljonairs van het eerste uur weg zijn, en dan bedoel ik echte miljonairs in spé en er nu alleen nog maar trash in die Kooi zit, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Dus alles is nep... ook alle ontslagrondes enzo? Ja, die kans schat ik echt groot in
![]()
Bewijzen is moeilijk, maar er zijn toch sterke aanwijzingen dat Brian beschermd wordt. In Tv uitzendingen wordt hij positief in beeld gebracht, elke keer als hij dreigt te ontsporen gaan de streams uit en wordt Brian door bewaking naar achteren gevoerd (terwijl er bij ergere aanvallen op bijv Lieke niet wordt ingegrepen), elk personeels lid is pro-Brian enz...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het vreemd Scan, dat alle miljonairs van het eerste uur weg zijn, en dan bedoel ik echte miljonairs in spé en er nu alleen nog maar trash in die Kooi zit, uitzonderingen daar gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |