De valsheid van Brian is gewoon moeilijk te tonen. Het zit hem in kleine dingen die je eigenlijk alleen oppikt als je streams bekijkt. Een tv uitzending moet snel zijn, dus dan ben je vrij beperkt in wat je kunt laten zien. Dat is de mazzel van Brian denk ik. Toch scoort hij in onze poll ook vaak een 3e of 4e plek, dus zoveel verschilt het niet met de TIEN poll.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:04 schreef Gert het volgende:
Bijvoorbeeld: Brian de "vriendelijke en charmante ideale schoonzoon."
Je hoort vaak dat Brian door mensen die alleen de uitzendingen kijken, een aardige jongen wordt gevonden. Door de meeste streamers echter, wordt hij veel negatiever beoordeeld (om het zacht uit te drukken.)
ze heeft natuurlijk haar tarotkaarten meegenomen, en praat orakel-taal, vond haar altijd saaiquote:
en vergeet de ruige stapverhalen uit B niet hequote:Op zondag 1 juli 2007 13:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk haar tarotkaarten meegenomen, en praat orakel-taal, vond haar altijd saai
Jij valt op amanda, zegt genoeg over jouquote:Op zondag 1 juli 2007 13:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk haar tarotkaarten meegenomen, en praat orakel-taal, vond haar altijd saai
Met Sil?!quote:
de enige die semi vanzelf komt is Brianquote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is ze uitgenodigd of komt ze 'semi' vanzelf?
Ik dacht dat Huub haar heeft uitgenodigd, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is ze uitgenodigd of komt ze 'semi' vanzelf?
Dus volgnes jou houdt Tien er banden met criminele organisaties op na ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Inukshuk het volgende:
quote]Op zondag 1 juli 2007 13:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat probeer je eigenlijk te zeggen nu?
Op zondag 1 juli 2007 12:58 schreef Inukshuk het volgende:
Alles aan de gouden kooi is een beetje vaag.
Huub jaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub haar heeft uitgenodigd, maar weet het niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |