Ze gaf om ombekenden, iets wat je van jou niet kunt zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:13 schreef Borkydude het volgende:
Waarom krijgt dat mens zoveel aandacht? Ja ok, ze is overleden en heeft Herman Brood's aars gewassen, lekker boeiend. Beetje respect is natuurlijk wel op z'n plaats hier, maar in mijn ogen is het gewoon een christen-extremistNiet meer dan een Jehova die je de voordeur in zijn neus schuift. En dan is het van: "Ja, ze was zo goed en gaf om mensen". Het enige wat ze deed was refoblaadjes verspreiden en soep uitdelen
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ze gaf om ombekenden, iets wat je van jou niet kunt zeggen.
Er staat dat ik haar aandacht en beroemdheid onterecht vind, niet dat ik niet om onbekenden geefquote:
Da's hipquote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef F1908 het volgende:
Mensen die bij elke post deze smiley gebruiken ->![]()
.
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef F1908 het volgende:
Mensen die bij elke post deze smiley gebruiken ->![]()
.
Hoe verkeerd kan je een situatie inschattenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:47 schreef Sinat het volgende:
Kijk-mij-eens-proberen-uniek-te-zijn-door-te-zeiken-over-Bosshardt-topic
![]()
Heeft allemaal met je leeftijd te maken knulletje. Als je eerder was geboren dan 1989 dan had je wel anders gepraat. Ze was en is nog steeds een bekende Nederlander. En ze hielp mensen die hulp nodig hadden. Duzz...Wat ik hiermee wil zeggen is dat je een knulletje bent die op zijn taal moet lettenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:13 schreef Borkydude het volgende:
Waarom krijgt dat mens zoveel aandacht? Ja ok, ze is overleden en heeft Herman Brood's aars gewassen, lekker boeiend. Beetje respect is natuurlijk wel op z'n plaats hier, maar in mijn ogen is het gewoon een christen-extremistNiet meer dan een Jehova die je de voordeur in zijn neus schuift. En dan is het van: "Ja, ze was zo goed en gaf om mensen". Het enige wat ze deed was refoblaadjes verspreiden en soep uitdelen
Ach ja, allemaal puberende toetsenbordhelden die het met hun SBS6-brein niet kunnen verdragen dat het langer dan 5 minuten over hetzelfde gaat op tv en dat er geen jump 'muziek' bij te horen is.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:52 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Heeft allemaal met je leeftijd te maken knulletje. Als je eerder was geboren dan 1989 dan had je wel anders gepraat. Ze was en is nog steeds een bekende Nederlander. En ze hielp mensen die hulp nodig hadden. Duzz...Wat ik hiermee wil zeggen is dat je een knulletje bent die op zijn taal moet letten![]()
Jij wordt overal om gelynched.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik werd om zulks topic bijna gelynched
Majoor Bosshardt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |