Hij heeft helemaal geen punt, hij is een onwetende, blatende puistenpuber met geen respect in z'n donder die achter een computerschermpje de held uit loopt te hangen en geen reet voor zijn medemens doet en dan ook nog op anderen gaat kankeren die dat wel doen.quote:
OK.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen punt, hij is een onwetende, blatende puistenpuber met geen respect in z'n donder die achter een computerschermpje de held uit loopt te hangen en geen reet voor zijn medemens doet en dan ook nog op anderen gaat kankeren die dat wel doen.
Waar gaat er iemand dood in de openingspost?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef zipzap het volgende:
Aangezien doodsverwensingen ongepast zijn hoop ik dan maar dat je eindigt als een junk. Mag je zelf eens meemaken hoe het is om in een land te leven met mensen die denken zoals jij nu denkt.
Stemt zeker ook PVV omdat je niet kan begrijpen dat je andere mensen ook moet helpen?
Waar wens ik iemand dood dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef zipzap het volgende:
Aangezien doodsverwensingen ongepast zijn hoop ik dan maar dat je eindigt als een junk. Mag je zelf eens meemaken hoe het is om in een land te leven met mensen die denken zoals jij nu denkt.
Stemt zeker ook PVV omdat je niet kan begrijpen dat je andere mensen ook moet helpen?
Juist wel, om aandacht te vragen voor hun doel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die op vrijwilligersbasis (als dat bij haar zo was) minder bedeelden helpen hoeven niet te verschijnen in tv intervieuws, reportages en documentaires.
Jawel man.quote:
Er zijn heel veel mensen die andere helpen en die van niemand lof daarover krijgenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef zipzap het volgende:
Ik doe ook genoeg vrijwilligerswerk....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Juist wel, om aandacht te vragen voor hun doel.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof![]()
Eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die andere helpen en die van niemand lof daarover krijgen
Is dat een goed doelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik doe ook genoeg vrijwilligerswerk....
Ik ga toch ook niet naar RTL om bij Albert Verlinden mijn sportvereniging te promoten of wel dan.
1-0 voor Posdnousquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen punt, hij is een onwetende, blatende puistenpuber met geen respect in z'n donder die achter een computerschermpje de held uit loopt te hangen en geen reet voor zijn medemens doet en dan ook nog op anderen gaat kankeren die dat wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |