wat waren je eisen: hittegolf en noodtoestand??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef Roycoooooo het volgende:
Yo bitches
Net ff vakantie geboekt. Chersonissos![]()
![]()
Zoiets hadden we wel in de planningquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat waren je eisen: hittegolf en noodtoestand??![]()
nieuwe betekenis aan 'lekker bakken aan de Middellandse Zee'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoiets hadden we wel in de planning!
Ach, we zien t wel.. Hebben er toch geen invloed opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe betekenis aan 'lekker bakken aan de Middellandse Zee'
owja, had je ook wel gezegdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
en vanaamd niet naar beentel. ik heb verjaardag van mn vriendin. volgende week wel reetmölle
Helemaal toppie rulequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb de wiki even aangepast
ik heb er even deze site: http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
bij in gedrukt
regelmatig? ik heb daaaaagen niet gepostquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je in de OP kijken.
LittleDutchPrincess (Andrea) die komt uit hengelo en is hier regelmatig
maar ik ga nu slapen. heb net even kado voor mijn vriendin ingepakt. (en alle naden met plakband dichtgeplakt zoals het hoort)
truste![]()
Je post hier gewoon regelmatig, dat je een paar dagen niet heb gepost doet niets af aan het feit dat je hier doorgaans regelmatig bent.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
regelmatig? ik heb daaaaagen niet gepost
Welkom terug.quote:maar hier ben ik wel weer, alles goed met iedereen hier?![]()
jaa hier ook alles goed... lekker zonnetje en een beetje relaxen na een zware nachtquote:Op zondag 8 juli 2007 16:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je post hier gewoon regelmatig, dat je een paar dagen niet heb gepost doet niets af aan het feit dat je hier doorgaans regelmatig bent.
[..]
Welkom terug.![]()
Beetje rustig tour de france aan het kijken, lekker luieren op zondag. Daar ook alles goed?
Zonnetje, waar heb je die vandaan getoverd?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa hier ook alles goed... lekker zonnetje en een beetje relaxen na een zware nacht![]()
We zullen het zien, van mij mag hij het winnen. Dan houdt Pete nog even het record in handen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn we weer
Nadal gaat de titel echt wel pakken![]()
wat kan die kerel tennissen
Adem in, adem uit. Het zal me eigenlijk een worst wezen wie er wint bij tennis, tegenwoordig volg ik meer wielrennen dan tennis. Vroeger volgde ik tennis wel altijd veel toen ik het zelf ook nog speelde. De tijden met Pete and Agassi. Of toen Pete voor het eerst in 6 jaar ofzo een wedstrijd op Wimbledon verjoor, van Krajicek.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD... pakt hij hem nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |