wat waren je eisen: hittegolf en noodtoestand??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef Roycoooooo het volgende:
Yo bitches
Net ff vakantie geboekt. Chersonissos![]()
![]()
Zoiets hadden we wel in de planningquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat waren je eisen: hittegolf en noodtoestand??![]()
nieuwe betekenis aan 'lekker bakken aan de Middellandse Zee'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoiets hadden we wel in de planning!
Ach, we zien t wel.. Hebben er toch geen invloed opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe betekenis aan 'lekker bakken aan de Middellandse Zee'
owja, had je ook wel gezegdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
en vanaamd niet naar beentel. ik heb verjaardag van mn vriendin. volgende week wel reetmölle
Helemaal toppie rulequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb de wiki even aangepast
ik heb er even deze site: http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
bij in gedrukt
regelmatig? ik heb daaaaagen niet gepostquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je in de OP kijken.
LittleDutchPrincess (Andrea) die komt uit hengelo en is hier regelmatig
maar ik ga nu slapen. heb net even kado voor mijn vriendin ingepakt. (en alle naden met plakband dichtgeplakt zoals het hoort)
truste![]()
Je post hier gewoon regelmatig, dat je een paar dagen niet heb gepost doet niets af aan het feit dat je hier doorgaans regelmatig bent.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
regelmatig? ik heb daaaaagen niet gepost
Welkom terug.quote:maar hier ben ik wel weer, alles goed met iedereen hier?![]()
jaa hier ook alles goed... lekker zonnetje en een beetje relaxen na een zware nachtquote:Op zondag 8 juli 2007 16:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je post hier gewoon regelmatig, dat je een paar dagen niet heb gepost doet niets af aan het feit dat je hier doorgaans regelmatig bent.
[..]
Welkom terug.![]()
Beetje rustig tour de france aan het kijken, lekker luieren op zondag. Daar ook alles goed?
Zonnetje, waar heb je die vandaan getoverd?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa hier ook alles goed... lekker zonnetje en een beetje relaxen na een zware nacht![]()
We zullen het zien, van mij mag hij het winnen. Dan houdt Pete nog even het record in handen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn we weer
Nadal gaat de titel echt wel pakken![]()
wat kan die kerel tennissen
Adem in, adem uit. Het zal me eigenlijk een worst wezen wie er wint bij tennis, tegenwoordig volg ik meer wielrennen dan tennis. Vroeger volgde ik tennis wel altijd veel toen ik het zelf ook nog speelde. De tijden met Pete and Agassi. Of toen Pete voor het eerst in 6 jaar ofzo een wedstrijd op Wimbledon verjoor, van Krajicek.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD... pakt hij hem nog!
dat is dan inderdaad ook wel erg knapquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Kerel flikt het wel hoor, die Federer!
Tourquote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef jovink het volgende:
wielrennen is toch wel zon kutsport om naar te kijken kameraad volgt alles en schirjft ook tijden op net of je daaaaaaaaaaar wat aan hebt
Geen spanning?quote:Op maandag 9 juli 2007 07:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik volg ook liever tennis dan tour. lui donders eind fietsen en echt spanning zit er niet in vind ik. tenminste niet in een race.
ja bandenspanningquote:
Goedemorgenquote:Goede morgen btw
Mijn knie knakt al een paar jaarquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Rumille het volgende:
Mijn knie maakte net een grote knak joh.
Echt een 5dubbele knak.
Idd, wat een giller hequote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Steegmans, wat fietsen die gast, de rest van het groepje op een fietslengte en Boonen kwam er gewoon niet aan te pas
heb te weinig verstand van De Tour (lees: wielrennen) om leuk mee te kunnen doenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, wat een giller he! Doe jij niet mee aan Lezerstour?
Aah oke, k ook niet zoveel.. Volg t wel aardigquote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb te weinig verstand van De Tour (lees: wielrennen) om leuk mee te kunnen doen
maar vind het wel leuk om te kijken
tjah moet maar weer hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en we gaan er vandaag weer lekker tegenaan!
me 2quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef Rumille het volgende:
Half 12 wakker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
stelletje slaapkoppen hier onie. sander en ik maar hard werken FOK!-ken
quote:
quote:
quote:
quote:
okeej, nu vind ik het leuk geweestquote:
jah dat klopt. staat op de FP.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
okeej, nu vind ik het leuk geweest
las/hoorde net dat er brand was bij de Nedap in Eibergen
Zijn ze niet blij mee denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah dat klopt. staat op de FP.
600 stemmachines in de fik
hard werken is overrated...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
stelletje slaapkoppen hier onie. sander en ik maar hard werken
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben 's avonds ook altijd aan het werk. met de biertafel samen met een kameraad.
mooi project
knop op tafel --> aj op de knop houwt dan komt der een pijpje uit de tafel
wat doeje als de koelkast leeg is? dan moet je toch ook bijvullenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]hoe kom je nou weer op dat idee
en als alle pijpjes opzijn?? tafel bijvullen??
ik weet niet hoe groot die tafel is, maar neem aan dat die aardig snel leeg is, vergeleken met een koelkastquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doeje als de koelkast leeg is? dan moet je toch ook bijvullen
de tafel is een koelkast met een blad er bovenopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot die tafel is, maar neem aan dat die aardig snel leeg is, vergeleken met een koelkast
ik wou al vragen of ie het bier ook koelde, anders leek het me niet wat.... =Pquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de tafel is een koelkast met een blad er bovenop
we denken wel na voordat we iets makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wou al vragen of ie het bier ook koelde, anders leek het me niet wat.... =P
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
stelletje slaapkoppen hier onie. sander en ik maar hard werken
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de tafel is een koelkast met een blad er bovenop
ciaoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
doei
ik ga naar huis, eten en dan bezig met de biertafel
Salland?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Euj Tukkers!
Nijverdal (en gemeente Hellendoorn )
werken jwtquote:
Idd, geweldigquote:
iets van de Tubantia, kun je je eigen team samenstellen, punten verzamelen, voor de winnaars zijn er leuke prijzenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef Rumille het volgende:
Wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |