have funquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
dat is goed!
Vnaaf Nick en Simon hier in t dorp![]()
whehe komt goed. Via buienradar blijft t na 8-en zo goed als droog. Wel beterquote:
welkomquote:
soms is dennis drukquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef bobsqaud het volgende:
Heb ik al een week geleden gemeld aan dennistd waar ik woon en sta nog niet in de lijst
wat zul jij balenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
dat is goed!
Vnaaf Nick en Simon hier in t dorp![]()
niet voor mij. mn vriendin is jarig. weekend daarop reetmöllequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dit weekend wordt voor mij Midzomerfeesten Bentelo
daar zijn we natuurlijk ook van de partijquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet voor mij. mn vriendin is jarig. weekend daarop reetmölle
die van mij wel!!!@~!`11`1`1`!!!!één23~~!~!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo slecht is mijn Twents ook weer niet.
atjoowquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
die van mij wel!!!@~!`11`1`1`!!!!één23~~!~!!!!
Ben pleite![]()
dat vind ik dan best wel weer een groot minpunt!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
mijn leerpunt voor volgend jaar is om mijn accent wat af te zwakken
hier maj gerust 'n betje plat kuier'n heurquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe de PABO en mijn leerpunt voor volgend jaar is om mijn accent wat af te zwakken
Maareh... leuk zo'n Tukkersforum!![]()
ofneet dan!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier maj gerust 'n betje plat kuier'n heur
dat bint wie wa went
K ook, nog wel beetje gebroken eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Blawh het volgende:
Goede morgen
Ik trap hem ook gelijk weer an.
hoe wast gisteraamd dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook, nog wel beetje gebroken eigenlijk![]()
Zo ff naar school, eens kijken of die kwal mijn tentamen heeft nagekeken![]()
sinds 11.00 wakker, heb het gras al gemaaid, voor de rest beetje rustig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |