HOIquote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef Rumille het volgende:
Tukker is jarig
* Rumille wijst naar zichzelf
Van Harte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef Rumille het volgende:
Bedankt.
Alleen moet (zoals de laatste paar jaren traditie is) weer van alles doen....
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef Rumille het volgende:
Tukker is jarig
goedemiddagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gefeliciteerd
en goedemiddag voor iedereen
11.15 wakker, ff naar de kapper, dus 's middags pas op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedemiddag
hej de hele morgen in je nest gelegen?
wanneer begint hij??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie volgt er nog meer de Tour?
is het geen zij ?quote:
Zij is mooierquote:
denk dat ik het af en toe wel ga volgen, meestal zie ik het einde van de etappequote:
K moet vanaf volgende week 3 weken lang werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik het af en toe wel ga volgen, meestal zie ik het einde van de etappe
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef Rumille het volgende:
Tukker is jarig
maar het is Le Tour De France, dat lijkt me mannelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je helemaal goed. La grande boucle. La = vrouwelijk.
Weet ik. Maar Roy en Wouter vonden vrouwelijk mooier, dus gaf ik ze gelijk door het la grande boucle te noemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het is Le Tour De France, dat lijkt me mannelijk
zie ook: http://www.letour.fr/
Tukkers!quote:
wat raar. midden in de weekquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tukkers!![]()
Vanaf vanaaf de WIerdense ZOmerfeesten... Heerlijk met dat grafweer![]()
Neuj is niet raar.. Normaal heeft nu iedereen vakantie.. En t is dit jaar een of ander jubilieum waardoor er een dag bij is geplakt.. Normaal is t van dond. tm zaterdag. Nu woe. tm zat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat raar. midden in de week
in ieder geval veel plezier
UITERAARD!! Hoor vandaag of ik dat ene tentamen heb gehaald, als ik die wel heb gehaald ben ik dus geslaagd wat reden is om nog meer bier te drinkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ok op die fiets
mooi bier drinken onie
drink der ook maar ene op mie
en als je het niet gehaald hebt dan moet je je 'verdriet' wegdrinkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
UITERAARD!! Hoor vandaag of ik dat ene tentamen heb gehaald, als ik die wel heb gehaald ben ik dus geslaagd wat reden is om nog meer bier te drinken![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als je het niet gehaald hebt dan moet je je 'verdriet' wegdrinken
ook weer uit bed gevallen?quote:
11.15 wakker, toen ff boodschappen gehaald, vanmiddag nog ff het dorp in voor een riemquote:
ik heb alleen de TV aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef Rumille het volgende:
Ik ben Kraai aan het kijken dus ben te vinden in het Wimbledon en Krajicek topic.
inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef rulerofdeath het volgende:
zo schiet het natuurlijk niet op met misa Wimbledon
detailquote:
Niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef rulerofdeath het volgende:
zo schiet het natuurlijk niet op met misa
dat is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |