have funquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
dat is goed!
Vnaaf Nick en Simon hier in t dorp![]()
whehe komt goed. Via buienradar blijft t na 8-en zo goed als droog. Wel beterquote:
welkomquote:
soms is dennis drukquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef bobsqaud het volgende:
Heb ik al een week geleden gemeld aan dennistd waar ik woon en sta nog niet in de lijst
wat zul jij balenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
dat is goed!
Vnaaf Nick en Simon hier in t dorp![]()
niet voor mij. mn vriendin is jarig. weekend daarop reetmöllequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dit weekend wordt voor mij Midzomerfeesten Bentelo
daar zijn we natuurlijk ook van de partijquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet voor mij. mn vriendin is jarig. weekend daarop reetmölle
die van mij wel!!!@~!`11`1`1`!!!!één23~~!~!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo slecht is mijn Twents ook weer niet.
atjoowquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
die van mij wel!!!@~!`11`1`1`!!!!één23~~!~!!!!
Ben pleite![]()
dat vind ik dan best wel weer een groot minpunt!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
mijn leerpunt voor volgend jaar is om mijn accent wat af te zwakken
hier maj gerust 'n betje plat kuier'n heurquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe de PABO en mijn leerpunt voor volgend jaar is om mijn accent wat af te zwakken
Maareh... leuk zo'n Tukkersforum!![]()
ofneet dan!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier maj gerust 'n betje plat kuier'n heur
dat bint wie wa went
K ook, nog wel beetje gebroken eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Blawh het volgende:
Goede morgen
Ik trap hem ook gelijk weer an.
hoe wast gisteraamd dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook, nog wel beetje gebroken eigenlijk![]()
Zo ff naar school, eens kijken of die kwal mijn tentamen heeft nagekeken![]()
sinds 11.00 wakker, heb het gras al gemaaid, voor de rest beetje rustig aanquote:
hallo lauraquote:
Gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hallo laura
pm naar dennistd als je in de OP wilt
goedzo grote meidquote:
dan heb je het goedemorgen-topic gemistquote:
alles 'n betje deurspit'n hequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef jovink het volgende:
ah leu good te passe hier wat kriew noe dan? hoe kom ik n OP terechte dan?
hej good e doanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb je het goedemorgen-topic gemist
naja goedemorgen middag bedoel ik
[..]
alles 'n betje deurspit'n he
klopt zoiets haj ook zegtquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef jovink het volgende:
[..]
hej good e doanma mien va en moe komt uut heldern/nijverdal ik woon noe in drenthe ma ik vuul mie we n tukker
zie kiekt mie ook mangs vremd an met mien accent ma dat muj dr veur oover hebn
![]()
DANK JE!! Ja ja, focking gewoon geslaagdquote:
Helemaal los op Nick en Simonquote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
DANK JE!! Ja ja, focking gewoon geslaagd![]()
![]()
quote:
ja daar lijkt het wel op hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:09 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Tevens goedemorgen. Ik ben de eerste Denekamper hier?![]()
goei'ndagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag allemaal
zo, is der ook een uit bed gevallen oniequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteren weer leuk feestje hoor![]()
![]()
Wel een paar ja, maar niet op Fok!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja daar lijkt het wel op he
of ken jij er meer?
whehe, tot 11 uur geslapen. Lag er ook om half 2 in hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goei'ndag
[..]
zo, is der ook een uit bed gevallen onie
half 2 is nog vrij vroegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe, tot 11 uur geslapen. Lag er ook om half 2 in he![]()
Dan had ik de wekker verkeerd staan, ik had het 1.51 toen het lichtknopje uitging. En nee, dat laatste stukje ben ik niet tegen het asfalt oid gegaan waardoor ik later thuis was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe, tot 11 uur geslapen. Lag er ook om half 2 in he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |