Sportieve rivaliteit mag er wezen.quote:
Joah, twente leu bint leuke leu. En d'r zijn hier ook genoeg Ajaciedjes ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef sn7475 het volgende:
en heel mooi gemaakt de OP! Tukkers zijn sowieso toffe gasten! en vrienden van Ajax..![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Baret het volgende:
Almelo ftw!
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sportieve rivaliteit mag er wezen.![]()
Alleen tijdens de wedstrijden even 90 minuten de ander niks gunnen.
[..]
Joah, twente leu bint leuke leu. En d'r zijn hier ook genoeg Ajaciedjes ja.![]()
[..]
YEAHquote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef sn7475 het volgende:
en heel mooi gemaakt de OP! Tukkers zijn sowieso toffe gasten! en vrienden van Ajax..![]()
Heb je lang moeten wachtenquote:
Bij wijze van spreken Royquote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb je lang moeten wachten![]()
Heerlijk weekje vrij![]()
Duuuuuuuhquote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken Roy. Heb niet de hele dag achter de pc liggen wegrotten.
Gemist, volgende week alweer tourquote:Op zondag 1 juli 2007 20:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Lekker heanig op bankje de Rabo show gekeken.
Zekers, 3 juli lezerstour he.. Mooi dagje voor gaan zittenquote:
3 Juli eerste training van Heracles. Als ik wat beter voel dan deze week ga ik daar even naartoe.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zekers, 3 juli lezerstour he.. Mooi dagje voor gaan zitten![]()
![]()
Kan mij niks verrekken!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 Juli eerste training van Heracles. Als ik wat beter voel dan deze week ga ik daar even naartoe.![]()
bedtijf, wtf om 2 uur?! Bruins geweest ofzo?quote:
nee niet eens... ging nog ff een spelletje doen om half 1quote:Op maandag 2 juli 2007 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
bedtijf, wtf om 2 uur?! Bruins geweest ofzo?![]()
Ah kan ook heel goed op een zondagavondquote:Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee niet eens... ging nog ff een spelletje doen om half 1![]()
ach ik vermaak me echt nog prima hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah aj toch hele dagen niks te doen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |