We zullen het zien, van mij mag hij het winnen. Dan houdt Pete nog even het record in handen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn we weer
Nadal gaat de titel echt wel pakken![]()
wat kan die kerel tennissen
Adem in, adem uit. Het zal me eigenlijk een worst wezen wie er wint bij tennis, tegenwoordig volg ik meer wielrennen dan tennis. Vroeger volgde ik tennis wel altijd veel toen ik het zelf ook nog speelde. De tijden met Pete and Agassi. Of toen Pete voor het eerst in 6 jaar ofzo een wedstrijd op Wimbledon verjoor, van Krajicek.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD... pakt hij hem nog!
dat is dan inderdaad ook wel erg knapquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Kerel flikt het wel hoor, die Federer!
Tourquote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef jovink het volgende:
wielrennen is toch wel zon kutsport om naar te kijken kameraad volgt alles en schirjft ook tijden op net of je daaaaaaaaaaar wat aan hebt
Geen spanning?quote:Op maandag 9 juli 2007 07:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik volg ook liever tennis dan tour. lui donders eind fietsen en echt spanning zit er niet in vind ik. tenminste niet in een race.
ja bandenspanningquote:
Goedemorgenquote:Goede morgen btw
Mijn knie knakt al een paar jaarquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Rumille het volgende:
Mijn knie maakte net een grote knak joh.
Echt een 5dubbele knak.
Idd, wat een giller hequote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Steegmans, wat fietsen die gast, de rest van het groepje op een fietslengte en Boonen kwam er gewoon niet aan te pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |