dat is dan inderdaad ook wel erg knapquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Kerel flikt het wel hoor, die Federer!
Tourquote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef jovink het volgende:
wielrennen is toch wel zon kutsport om naar te kijken kameraad volgt alles en schirjft ook tijden op net of je daaaaaaaaaaar wat aan hebt
Geen spanning?quote:Op maandag 9 juli 2007 07:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik volg ook liever tennis dan tour. lui donders eind fietsen en echt spanning zit er niet in vind ik. tenminste niet in een race.
ja bandenspanningquote:
Goedemorgenquote:Goede morgen btw
Mijn knie knakt al een paar jaarquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Rumille het volgende:
Mijn knie maakte net een grote knak joh.
Echt een 5dubbele knak.
Idd, wat een giller hequote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Steegmans, wat fietsen die gast, de rest van het groepje op een fietslengte en Boonen kwam er gewoon niet aan te pas
heb te weinig verstand van De Tour (lees: wielrennen) om leuk mee te kunnen doenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, wat een giller he! Doe jij niet mee aan Lezerstour?
Aah oke, k ook niet zoveel.. Volg t wel aardigquote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb te weinig verstand van De Tour (lees: wielrennen) om leuk mee te kunnen doen
maar vind het wel leuk om te kijken
tjah moet maar weer hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en we gaan er vandaag weer lekker tegenaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |