abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juli 2007 @ 11:47:41 #1
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_51023027
Je leest vaak dat marokkanen in nederland ernstig gediscrimineerd worden. Jongeren krijgen geen stageplaats en laat staan een baan. Dit is de reden dat ze tot de sociale onderklasse behoren in nederland. De politie jaagt de jongeren op en discrimineert ze. Ze worden zelfs zo getergd dat ze maar uit frustratie de criminaliteit ingaan.

Wat je ziet in het buitenland is, wanneer zij hetzelfde meemaken als de marokkanen in nederland, mensen het land ontvluchten en in een ander land asiel aanvragen. KIjk maar naar de honderdduizenden vreemdelingen die we in nederland hebben.

In dat licht bezien zou je verwachten dat marokkanen massaal nederland zouden ontvluchten om aan de continue discriminatie te ontvluchten. Ik ben dus benieuwd hoeveel marokkanen dit jaarlijks doen en in welk land ze dan asiel aanvragen. Heeft iemand hier cijfers over?
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
pi_51023057
Het zijn Nederlanders dus dat heet gewoon emigratie.

Kijk anders hier even
Kaaskoppen in het buitenland
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:55:41 #3
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_51023177
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:49 schreef Roi het volgende:
Het zijn Nederlanders dus dat heet gewoon emigratie.

Kijk anders hier even
Kaaskoppen in het buitenland
Nee dit is toch wel anders. Nederlanders die emigreren doen dat niet omdat ze op de arbeidsmarkt worden gediscrimeerd of door de politie worden gestalkt. Als je de berichtenmoet geloven worden marokkanen hier opgejaagd en gediscrimineerd.

Geen sprake dus van emigratie
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
pi_51023326
Je bedoeling is?
Aantonen dat ondanks het constante klagen hierover door Marokkanen er geen discriminatie is, want er zijn geen asielzoekende Marokkanen?
De duivel draagt Prada.
pi_51023378
Je hoort Nederlanders soms ook zeggen dat Nederland onbewoonbaar is geworden door de allochtonen. Dat ze emigreren.
Die mensen blijven ook vaak gewoon zitten waar ze zitten.
De duivel draagt Prada.
pi_51023460
hoeveel marokkanen dit jaarlijks doen en in welk land ze dan asiel aanvragen. Heeft iemand hier cijfers over?

Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat geen enkel marokaan nederland verlaat door discriminatie.
Meestal zijn het de ouderen die met hun pensioen terug gaan naar marokko
pi_51023522
Reltopic. Slot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')