Kerncentrale!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:59 schreef CherryLips het volgende:
wat is chemical plant nou weer in 't nederlands. ik moet even wat eten denk ik
.
Ik had jou wel willen zien dansen.quote:
Zie het filmpje...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik had jou wel willen zien dansen.![]()
Heb ik gezien, maar dat was maar heel even en ik was er niet live bij. Dat is toch anders.quote:
Wil jij nog naar de Parade?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar dat was maar heel even en ik was er niet live bij. Dat is toch anders.
De beste verrassingen komen op de meest onverwachte momentenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Mokster het volgende:
Vreemd om ineens te ontdekken dat de broer van je beste vriendin, die je al je hele leven kent, zeer aangenaam gezelschap blijkt te zijn...
ORLY?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef webspider het volgende:
[..]
De beste verrassingen komen op de meest onverwachte momenten
quote:
Ligt er aan welke stad en wanneer. Ik ben niet zo op de hoogte.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ligt er aan welke stad en wanneer. Ik ben niet zo op de hoogte.
Spiv heeft er een spanende voorstelling las ik ergens?
Dit wordt Spinvis met tieten. En op De Parade is ook genoeg ander gedoe te zien...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb een beetje teveel Spinvis gezien de laatste tijd geloof ik.
Nouja. Doordeweeks kan ik zo met mn ov naar den haag (nog een paar weken danquote:
Het enige concrete dat ik tot nu toe eraan heb gedaan is aan een vriendin gevraagd of zij er nog naar toe wil...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja. Doordeweeks kan ik zo met mn ov naar den haag (nog een paar weken dan), maar anders kan ik net zo goed in Utrecht gaan.
Deze maand toch nog even voorzichtig met m'n centjes doen namelijk.
Heb jij al parade-plannen dan?
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige concrete dat ik tot nu toe eraan heb gedaan is aan een vriendin gevraagd of zij er nog naar toe wil...![]()
In Den Haag van 6 juli tot en met 15 juli. In Utrecht van 20 juli tot en met 29 juli.quote:
Ja hoor, geen probleem...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, dat las ik ook net idd.
M'n ov is volgens mij t/m 16 juli geldig, dus Den Haag is best een optie.
Als jij doordeweeks een keer kan.
Meteen maar even een datum prikken?quote:
Ik heb geen agenda bij me, maar dat is ook nergens voor nodig.quote:
FOK! Shirt?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
oooh ik heb zo;'n mooi shirtje gekocht
Vrijdag de zesde of maandag de negende?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb geen agenda bij me, maar dat is ook nergens voor nodig.
Wanneer kan jij?
Tot hoe laat is het denk je?quote:
In ruil voor wat compromitterende filmpjes, die in de toekomst natuurlijk meteen gevonden worden bij iedere nieuwe werkgever, bedoel je ?quote:
Staat genoteerd!quote:
Probeer me er donderdag nog even aan te herinneren als je wilt.quote:
Ik ga m'n best doen...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Probeer me er donderdag nog even aan te herinneren als je wilt.
Waarbij je je natuurlijk kunt afvragen of je überhaupt wil werken bij een werkgever die:quote:Op zondag 1 juli 2007 17:45 schreef webspider het volgende:
[..]
In ruil voor wat compromitterende filmpjes, die in de toekomst natuurlijk meteen gevonden worden bij iedere nieuwe werkgever, bedoel je ?
Het lijkt me logisch dat ik het hier had over de directe collega's, met teveel tijdquote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarbij je je natuurlijk kunt afvragen of je überhaupt wil werken bij een werkgever die:Op die manier je prive zaken uitdiept; Je daarvoor niet aan wil nemen.
Dan moet ze gewoon niet in de IT gaan werken. Dan kom je dergelijke collega's ook niet tegen...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat ik het hier had over de directe collega's, met teveel tijd
Optimist. Eikels heb je overal.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon niet in de IT gaan werken. Dan kom je dergelijke collega's ook niet tegen...
Omdat je niet kan zingen?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet nu in ieder geval weer waarom ik nooit naar meets ga.![]()
Je hebt geen tieten en derhalve al vele malen minder interessant om jouw buitensporigheden te achterhalen...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is waar, maar ik heb bepaald niet de dringende behoefte om zo op de FP te komen te staan.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen tieten en derhalve al vele malen minder interessant om jouw buitensporigheden te achterhalen...
Waarom denk je dat ik met mijn weblog ben gestopt? Oh, ik heb alweer een andere geopend, op een geheime locatie. En zonder herkenbare naam. Laat ik die maar eens in gaan richten.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat ik het hier had over de directe collega's, met teveel tijd
Gegeven dat je in je drukke schema toch geen tijd open hoeft te laten voor de FP...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
Zo, de keuken is gestofzuigd, zou ik de woonkamer ook nog doen, of zou ik die tot volgend weekend laten wachten?![]()
en onze minimeet dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
oooohhhh linkje?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met mijn weblog ben gestopt? Oh, ik heb alweer een andere geopend, op een geheime locatie. En zonder herkenbare naam. Laat ik die maar eens in gaan richten.![]()
Dat is waar, ik ga stofzuigen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat je in je drukke schema toch geen tijd open hoeft te laten voor de FP...
Die is low profile, zonder camera's en op een niet-openbare locatie.quote:
Brokeback?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die is low profile, zonder camera's en op een niet-openbare locatie.![]()
Die camera's waren hier ook niet gepland, maar SC komt wel vaker opduiken waar hij niet verwacht wordt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb jouw proactieve stijl wat roddels betreft altijd al bewonderdquote:
neequote:
* nixxx CL bitchslaptquote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iets wat even heel erg voor de hand lag.
Dat ligt helemaal niet voor de hand.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iets wat even heel erg voor de hand lag.
.... en ik kan niet!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:10 schreef nixxx het volgende:
heb nog niets van "die andere ambtenaar" gehoord...
Als jij ook mee gaat, kan ik misschien wel...quote:
Dan voel ik me een beetje in de minderheid met drie van die knullenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat, kan ik misschien wel...
Hiermee zeg je in feite dat je het niet waard vindt om tijd voor ons vrij te maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat, kan ik misschien wel...
Dan gaan wij samen ergens anders naartoe...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan voel ik me een beetje in de minderheid met drie van die knullen.
Slim opgemerkt!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je in feite dat je het niet waard vindt om tijd voor ons vrij te maken.![]()
het gebrek aan tieten weer he...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je in feite dat je het niet waard vindt om tijd voor ons vrij te maken.![]()
... en jouw aanwezigheid... Met Plato valt nog wel een goed gesprek te voeren...quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en jouw aanwezigheid... Met Plato valt nog wel een goed gesprek te voeren...
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en jouw aanwezigheid... Met Plato valt nog wel een goed gesprek te voeren...
quote:
Deze verklaring bevalt me al aanzienlijk beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CLquote:
Hoi TV sterquote:
CL: 50% liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Immer.quote:
Mag ik een shirt met handtekening van je?quote:
quote:
Ga jij ook met CL naar New York dan?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
CL: 50% liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog even en ik ga aan mezelf knabbelen.Tap tap tap
Uiteraard niet... Alleen het echte werk is goed genoeg voor CL!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, NewYork, ik dacht dat je Nieuw Jorkseveld in Drenthe bedoelde.
zelfmutilatie... heel r&pquote:Op zondag 1 juli 2007 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog even en ik ga aan mezelf knabbelen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat ik een muis zag lopen in de keuken, van de week voor de zekerheid maar wat gif kopen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat ik een muis zag lopen in de keuken, van de week voor de zekerheid maar wat gif kopen.
Ben jij zo'n klein grijs, miezerig kereltje dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |