Die is low profile, zonder camera's en op een niet-openbare locatie.quote:
Brokeback?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die is low profile, zonder camera's en op een niet-openbare locatie.![]()
Die camera's waren hier ook niet gepland, maar SC komt wel vaker opduiken waar hij niet verwacht wordt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb jouw proactieve stijl wat roddels betreft altijd al bewonderdquote:
neequote:
* nixxx CL bitchslaptquote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iets wat even heel erg voor de hand lag.
Dat ligt helemaal niet voor de hand.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iets wat even heel erg voor de hand lag.
.... en ik kan niet!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:10 schreef nixxx het volgende:
heb nog niets van "die andere ambtenaar" gehoord...
Als jij ook mee gaat, kan ik misschien wel...quote:
Dan voel ik me een beetje in de minderheid met drie van die knullenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat, kan ik misschien wel...
Hiermee zeg je in feite dat je het niet waard vindt om tijd voor ons vrij te maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat, kan ik misschien wel...
Dan gaan wij samen ergens anders naartoe...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan voel ik me een beetje in de minderheid met drie van die knullen.
Slim opgemerkt!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je in feite dat je het niet waard vindt om tijd voor ons vrij te maken.![]()
het gebrek aan tieten weer he...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je in feite dat je het niet waard vindt om tijd voor ons vrij te maken.![]()
... en jouw aanwezigheid... Met Plato valt nog wel een goed gesprek te voeren...quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en jouw aanwezigheid... Met Plato valt nog wel een goed gesprek te voeren...
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en jouw aanwezigheid... Met Plato valt nog wel een goed gesprek te voeren...
quote:
Deze verklaring bevalt me al aanzienlijk beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CLquote:
Hoi TV sterquote:
CL: 50% liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Immer.quote:
Mag ik een shirt met handtekening van je?quote:
quote:
Ga jij ook met CL naar New York dan?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
CL: 50% liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog even en ik ga aan mezelf knabbelen.Tap tap tap
Uiteraard niet... Alleen het echte werk is goed genoeg voor CL!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, NewYork, ik dacht dat je Nieuw Jorkseveld in Drenthe bedoelde.
zelfmutilatie... heel r&pquote:Op zondag 1 juli 2007 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog even en ik ga aan mezelf knabbelen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat ik een muis zag lopen in de keuken, van de week voor de zekerheid maar wat gif kopen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat ik een muis zag lopen in de keuken, van de week voor de zekerheid maar wat gif kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |