die durft nu zeker niet meer aleen in zijn bedje te slapen.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:31 schreef akveor het volgende:
Dennis weg?
dat is tenminste een doel...meer als hangtieten en hangbuiken laten liften!quote:Op zondag 1 juli 2007 04:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij gaat nog over je 300 posts heen in 1 dag![]()
Maar wat is die 'werkelijke reality' ? Eieren bakken in de keuken ? Dennix doet toch nix met Nadia, dat weten we al ....quote:Op zondag 1 juli 2007 04:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
ongelofelijk, de schaarse momentjes werkelijke reality worden er uitgefilterd
en een onverstaanbaar fluisterende nada en denniksquote:Op zondag 1 juli 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volop bedrijvigheid rond het keukenblok : Huub in blote bast, Natasia in beeld........
Kill chuckiequote:Op zondag 1 juli 2007 04:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat is tenminste een doel...meer als hangtieten en hangbuiken laten liften!![]()
eieren bakken dus, dat bedoel ikquote:Op zondag 1 juli 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar wat is die 'werkelijke reality' ? Eieren bakken in de keuken ? Dennix doet toch nix met Nadia, dat weten we al ....
Volgens Photobucket nu 191 caps vandaag ..... dus 300 posts zal wel dichtbij komenquote:Op zondag 1 juli 2007 04:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij gaat nog over je 300 posts heen in 1 dag![]()
volgens mij ging je 2 uur geleden slapen. ben je aan het wandelen?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Photobucket nu 191 caps vandaag ..... dus 300 posts zal wel dichtbij komen![]()
![]()
![]()
Niks deed net het plat Amsterdams van Ellie na, en vertelde iets over Jaap. Ging ,denk ik,quote:Op zondag 1 juli 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
en een onverstaanbaar fluisterende nada en denniks
Was wel van plan geweest hier weg te gaan, slapen had ik niet gezegd ...... Maarja, plan is mislukt. Heerlijk toch als je goede bedoelingen instorten ......quote:Op zondag 1 juli 2007 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij ging je 2 uur geleden slapen. ben je aan het wandelen?
Hoe doe je dat als photobucket vol zit met 1000 caps?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Photobucket nu 191 caps vandaag ..... dus 300 posts zal wel dichtbij komen![]()
![]()
![]()
soms wel... maar. ik ga het wel doen, slapen - welterusten fokkertjesquote:Op zondag 1 juli 2007 04:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was wel van plan geweest hier weg te gaan, slapen had ik niet gezegd ...... Maarja, plan is mislukt. Heerlijk toch als je goede bedoelingen instorten ......
Trustequote:Op zondag 1 juli 2007 04:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
soms wel... maar. ik ga het wel doen, slapen - welterusten fokkertjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |