Beetje realisme mag best hoor. Met logisch nadenken, kom je ook al ver.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
! Natuurlijk is het slim man, zo'n aanval, daar kun je kampioen mee worden. Altijd dat gezeik als er eens iets positiefs gebeurd
! Je kan wel lachen om wat ik zeg, maar dat deed je zeker ook toen het gerucht ging dat Makaay en Van Bronckhorst kwamen? Beide schat ik hoger in dan Gudjohnsen en je denkt maar wat je wilt, maar ik kijk er niet gek van op als hij komt.
Dat laatste ja, ik kan me niet eens meer herinneren dat ik dat geschreven hebquote:Op zondag 1 juli 2007 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje realisme mag best hoor. Met logisch nadenken, kom je ook al ver.
Of heb je zitten zuipen?
Pro-Harry-lobby meldt zich...quote:Op zondag 1 juli 2007 09:52 schreef NJ het volgende:
Is Harry al weg?
1.FCN.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:31 schreef RayMania het volgende:
Welke club zou Charisteas willen overnemen dan?
quote:In één week tijd is de selectie van Feyenoord aanzienlijk versterkt, maar de toekomst van enkele huidige selectieleden is nog altijd onzeker. Volgens De Telegraaf heeft FC Twente vergaande belangstelling in Stein Huysegems (24)
De Belgische aanvaller mag ondanks een tot medio 2010 doorlopend contract bij de Rotterdammers vertrekken. Eerder hadden Roda JC en Borussia Mönchengladbach al interesse, maar voor beide clubs was het prijskaartje te hoog gegrepen.
Ook uit eigen land is er interesse voor Huysegems. Club Brugge en Racing Genk worden de laatste weken in verband gebracht met de achtvoudig international. Genk is door het vertrek van Kevin Vandenbergh naar FC Utrecht op zoek naar aanvallende impulsen.
Huysegems + 1 miljoen <> El Ahmadi?quote:Volgens De Telegraaf heeft FC Twente vergaande belangstelling in Stein Huysegems (24)
Kan je net zo goed hopen op Eto'oquote:
Van Bronckhorst kwam ook, terwijl Rijkaard hem wilde houden.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van Bronckhorst kwam ook, terwijl Rijkaard hem wilde houden.
Zie Eidur opzich nog wel komen eigenlijk.
Makaay had nou toch ook niet enorm veel met Feyenoord lijkt me. Die kon ook alle kanten op waar hij wilde maar koos (dan wel niet op advies van zijn zaakwaarnemer) voor Feyenoord. Wie weet gebeurd nu hetzelfde bij Eidur, kent het land, kent Giovanni. Hij weet waar hij aan toe is met Feyenoord. De kans is groter dat hij niet komt en liever naar Engeland gaat, maar om de kans nou helemaal uit te sluiten dat hij komt vind ik ook niet reëel.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]. Das wel even wat anders
. Bronckhorst heeft een Feyenoord verleden, zou ooit terug keren, is op leeftijd en zal volgend jaar wenig aan spelen toekomen bij Barca.
Gudjohnsson is dan ook niet zeker van z'n plaats maar hij heeft niks met Feyenoord en clubs als Man utd zitten achter hem aan.
Je zult waarschijnlijk wel gelijk krijgen, maar we zullen zienquote:Op zondag 1 juli 2007 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja tuurlijk, als je een miljoenen contract bij Man Utd kan tekenen oid dan ga je echt niet naar naar Nederland waar je afgekeurd en wel bent afgeserveerd. Makaay is oud en Nederlander en volgens mij viel de Spaanse interesse wat tegen.
quote:Morgen zal bekend worden dat Perez naar Feyenoord gaat. Bron ene Ome Roel op de psv-site. Voorspelde ook al de komst van de Cler, Hofland en Makaay een paar dagen van te voren.
Ik vrees dat het morgen hier een gekkenhuis zal zijn.
wat moeten we nu met Perez dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Fetai het volgende:
Trouwens, het gerucht gaat dat Perez alsnog komt, geloven jullie daar wel in?
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:38 schreef Happel het volgende:
Bert van Marwijk hoeven we dan ook niet meer serieus te nemen.
Die heeft bij AZ als aanvaller gespeeld toch? Als zowel Castelen, Huysegems en misschien zelfs Harry vertrekken zou het een hele logische aankoop zijnquote:
De speler Perez is toch prima. Vind jij de achtergrond van een speler echt heel belangrijk?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:38 schreef Happel het volgende:
Bert van Marwijk hoeven we dan ook niet meer serieus te nemen.
Harry weg zou mooi zijn maar ik zou Huysegems houden, heb je ook geen Perez nodigquote:Op zondag 1 juli 2007 13:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die heeft bij AZ als aanvaller gespeeld toch? Als zowel Castelen, Huysegems en misschien zelfs Harry vertrekken zou het een hele logische aankoop zijn![]()
Hij mag in ieder geval vertrekken:quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Harry weg zou mooi zijn maar ik zou Huysegems houden, heb je ook geen Perez nodig![]()
(VI.nl)quote:Stein Huysegems heeft er weer een club bij die hem wil aantrekken. Na Roda JC, Club Brugge en Borussia Mönchengladbach wil ook FC Twente de Belgische aanvaller losweken bij Feyenoord, meldt De Telegraaf.
Huysegems staat nog tot medio 2010 onder contract in Rotterdam, maar mag gezien de grote aanwas aan spelers vertrekken. Tot nog toe was er geen club die tot een akkoord wist te komen met Feyenoord en de 25-jarige linkspoot.
Eidur is gewild bij een groot aantal PL clubs, bovendien zal zijn salaris een stuk hoger liggen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van Bronckhorst kwam ook, terwijl Rijkaard hem wilde houden.
Zie Eidur opzich nog wel komen eigenlijk.
dat zei ik dus ook al..quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eidur is gewild bij een groot aantal PL clubs, bovendien zal zijn salaris een stuk hoger liggen.
V Bronkhorst is een ras Feyenoorder, Gudjohnsen niet..
Ik zie het niet gebeuren.
Wist niet dat Eidur gewild isquote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eidur is gewild bij een groot aantal PL clubs, bovendien zal zijn salaris een stuk hoger liggen.
Ik zie het ook niet gebeuren, Perez daarentegen......quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mja, nog liever Perez dan Maduro..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef TC03 het volgende:
Gudjohnsen komt echt niet hoor, kap met dat gehoop daarop a.u.b.
En ik hoop echt dat Perez niet komt.
Helaas wel een herrieschopper.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:20 schreef renz0r het volgende:
[..]
touché en ik hoop zelfs nog een beetj eop Perez, is gewoon een goede voetballer.
Dan moeten er dus nog steeds een nieuwe rechtsback en een andere keeper komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:33 schreef Yourski het volgende:
Op 10, achter de spits.
Ervan uitgaande dat El Ahmadi ook komt, en Huysegems naar Twente, zie ik dit als opstelling als Castelen weggaat:
----------------Makaay----------------
--Drenthe-----De Guzman-----Slory--
-----V. Bronckhorst--El Ahmadi-------
--De Cler--Hofland--Vlaar--Lucius----
---------------Timmer--------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |