abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:07:13 #151
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51784251
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef MNR het volgende:

[..]

Schijnheil...
Zou bijna medelijden met je krijgen, bijna...

Btw, dat van die bier en chips is alleen maar in je eigen voordeel. Maar je mag er zoveel van nemen als je wilt hoor, maar ja... als d'r dan een mannetje voorbij loopt die net iets minder diep in de chipszak heeft gekeken, laten wij ons daar liever door verleiden. Dus in feite, doen we alles in jullie voordeel. Lief he?
<-- eet nooit chips en is ook niet al te vaak dronken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51790371
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef AFX. het volgende:

[..]

Goed idee! Codewoord Swayze?
Hoewel Swayze staat voor alles wat goed is, vind ik het een goed idee.

Dus vanaf nu roept een vrouw "Swayze" als ze geil is/wordt!
Extremistisch gematigd.
pi_51790796
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef P8 het volgende:
ik vind trouwens sowieso dat vrouwen het gewoon moeten roepen wanneer ze geil zijn. Bij mannen kan iedereen het zien, dus dan is het wel zo eerlijk als het ook zichtbaar is voor de mannen wanneer de vrouw geil is
Een woord : slipje
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:43:16 #154
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51790956
Wat vinden vrouwen er eigenlijk van... als je vraagt of ze een string aan hebben ?

2 van die gasten zaten in de 2de achter me te praten over zo'n meisje in mijn klas of ze nou een string aan had of niet... ik schreeuw naar voren: Ey [insert naam] heb je een string aan? zij: *gegiegel* "nee"

Is dit positief?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51791117
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef MouzurX het volgende:

Is dit positief?
Niet als je van strings houdt
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:55:00 #156
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51791338
quote:

[..]

Schijnheil...

Btw, dat van die bier en chips is alleen maar in je eigen voordeel. Maar je mag er zoveel van nemen als je wilt hoor, maar ja... als d'r dan een mannetje voorbij loopt die net iets minder diep in de chipszak heeft gekeken, laten wij ons daar liever door verleiden. Dus in feite, doen we alles in jullie voordeel. Lief he?
jajajajaaaa.....boefje!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:18:01 #157
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51794385
quote:

Schijnheil...
We hebben het echt heel zwaar hoor, met al die vrouwen!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51794428
uh-huh
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:21:46 #159
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51794549
Ander subtopic: voelen vrouwen zich eigenlijk wel op hun gemak als er een lesbienne in de buurt is, terwijl ze net bezig zijn met allerlei vrouwendingen? Dat je ze naar je borsten ziet kijken en dat je dan denkt 'shit, die blik die ken ik ergens van'? Moet je bij het sporten niet een aparte doucheruimte hebben zodat als vrouw geen last hebt van geilende lesbo's?

of zijn lesbiennes beter in staat om dat soort dingen te verbergen?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51794572
Bij m'n vriend vind ik het geweldig , bij andere mensen vind ik het eng
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_51799553
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef gronk het volgende:
Ander subtopic: voelen vrouwen zich eigenlijk wel op hun gemak als er een lesbienne in de buurt is, terwijl ze net bezig zijn met allerlei vrouwendingen? Dat je ze naar je borsten ziet kijken en dat je dan denkt 'shit, die blik die ken ik ergens van'? Moet je bij het sporten niet een aparte doucheruimte hebben zodat als vrouw geen last hebt van geilende lesbo's?

nee joh, dat is weer spannend en "mooi"
underground forever baby
pi_51799764
quote:

Spannend, inderdaad
pi_51863974
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef MouzurX het volgende:
Wat vinden vrouwen er eigenlijk van... als je vraagt of ze een string aan hebben ?
LOL!! Ik mag hopen dat dat een retorische vraag voor haar is
quote:

Neuj, het is een compliment als een lesbienne naar je kijkt
En bedreigd voelen? Hoezo? De meeste vrouwen kunnen veel sensueler zoenen dan mannen
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51964598
...brrrrr....
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')