Voor!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef P8 het volgende:
ik vind trouwens sowieso dat vrouwen het gewoon moeten roepen wanneer ze geil zijn.
Ik heb in de sauna nooit een ongewenste stijve gehad. Daar is het of veel te heet, of veel te koud voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Je kunt een stijve toch wel een beetje controleren? Ik tenminste wel hoor..al die (5) keren dat ik in de sauna was heb ik 2x een stijve gehad. 1x omdat mijn (nu) ex eraan begon te zitten in het bubbelbad (niet te opzichtig nee, en met bubbels aan) en 1x met mijn huidige vriendin in het zwembad van de sauna, en ook toen was mijn geslachtsdeel niet zo zichtbaar. Dat had echter wel een oorzaak![]()
De 2e keer was de mijne ook niet ongewenstquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb in de sauna nooit een ongewenste stijve gehad. Daar is het of veel te heet, of veel te koud voor.
Ja precies mannen willen neuken... nou vrouwen toch ook ? dus wat doen ze moeilijk ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef P8 het volgende:
ik vind trouwens sowieso dat vrouwen het gewoon moeten roepen wanneer ze geil zijn. Bij mannen kan iedereen het zien, dus dan is het wel zo eerlijk als het ook zichtbaar is voor de mannen wanneer de vrouw geil is![]()
[eddie]quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies mannen willen neuken... nou vrouwen toch ook ? dus wat doen ze moeilijk ?
Waarom doen ze dan zo moeilijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef gronk het volgende:
[..]
[eddie]
'let me tell you something: women want it just as bad as man'
[/eddie]
als ze niet moeilijk zouden doen waren het net mannen geweest. En de meeste mannen willen geen sex met andere mannen.quote:
Zucht heb je wel een punt meequote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef P8 het volgende:
[..]
als ze niet moeilijk zouden doen waren het net mannen geweest. En de meeste mannen willen geen sex met andere mannen.
Klinkt dat logisch?
Homo's wel hoor. De homo's die ik kende wilden *al-tijd* sex.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef P8 het volgende:
[..]
als ze niet moeilijk zouden doen waren het net mannen geweest. En de meeste mannen willen geen sex met andere mannen.
maar bij mijn weten zijn de meeste mensen geen homoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Homo's wel hoor. De homo's die ik kende wilden *al-tijd* sex.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!!![]()
Jullie mannen, jullie jagersspionnen... heerlijk![]()
Godzijdank niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef P8 het volgende:
[..]
maar bij mijn weten zijn de meeste mensen geen homo
Stiekem vind je het wel lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:59 schreef P8 het volgende:
[*cut*] P8: jagers spionnen najager van het voyeurisme![]()
Wij mannen zijn slachtoffer van onze hormonen. En soms vinden we dat helemaal niet ergquote:
Slachtoffer!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:13 schreef gronk het volgende:
Wij mannen zijn slachtoffer van onze hormonen. En soms vinden we dat helemaal niet erg
Goed idee! Codewoord Swayze?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef P8 het volgende:
ik vind trouwens sowieso dat vrouwen het gewoon moeten roepen wanneer ze geil zijn. Bij mannen kan iedereen het zien, dus dan is het wel zo eerlijk als het ook zichtbaar is voor de mannen wanneer de vrouw geil is![]()
Nah, jullie zijn ontzettende loeders die ons op alle mogelijke manieren proberen af te houden van de dingen die er echt toe doen, zoals bier en chips. Dacht je dat wij voor ons plezier naar diepe decollete's en korte rokjes keken? Het is sterker dan onszelf..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Slachtoffer!![]()
En wie zijn wij dan? De gewillige prooi?
Ja, dat worden we, als we de hele tijd opgegeild worden door dames die hun best doen om zich zo verleidelijk mogelijk te gedragen. 't is geen leven...quote:Geile donders, dat zijn jullie![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef gronk het volgende:
Ja, dat worden we, als we de hele tijd opgegeild worden door dames die hun best doen om zich zo verleidelijk mogelijk te gedragen. 't is geen leven...
Schijnheil...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef gronk het volgende:
Nah, jullie zijn ontzettende loeders die ons op alle mogelijke manieren proberen af te houden van de dingen die er echt toe doen, zoals bier en chips. Dacht je dat wij voor ons plezier naar diepe decollete's en korte rokjes keken? Het is sterker dan onszelf..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |