Ow nee...... het Amandasyndroom!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:20 schreef patist het volgende:
dennix is al bang dat hij de poll verliest, hij verdedigd zich door te zeggen dat het toch geen fuk uitmaakt in het spel
Dus... vrouwen die veel ouder zijn, en vrouwen die nog heel jong zijn... Wat kunnen we daaruit afleiden? Ik denk dit: beide leeftijden zijn onberekenbaar, ze kunnen voor je het weet aan je zitten.quote:
Daarmee bedoelt hij dat inmiddels alle miljonairs bekend zijn - dat er niet nog een nieuwe miljonair aan zal komen (behalve als er nog iemand vertrekt door diskwalificatie). De laatste vrije plek is inmiddels door Nada gevuldquote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke.... en de groep is bekend... ja, dan weten we tenminste waar we mee spelen.
Ik snap die niet helemaal
Ik wil het niet weten dankquote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus... vrouwen die veel ouder zijn, en vrouwen die nog heel jong zijn... Wat kunnen we daaruit afleiden? Ik denk dit: beide leeftijden zijn onberekenbaar, ze kunnen voor je het weet aan je zitten.
Hij ís onpraktisch.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef Haunter het volgende:
Wat schenkt hij onpraktisch dat drankje in? (Met de dop aan de buitenkant gezien vanaf het glas)
Netjes. Ben het met je eens: vanavond was zoals ook ik DGK graag zie.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
mooooooiquote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
oke, idd zo had ik het nog niet bekeken ... thanxquote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt hij dat inmiddels alle miljonairs bekend zijn - dat er niet nog een nieuwe miljonair aan zal komen (behalve als er nog iemand vertrekt door diskwalificatie). De laatste vrije plek is inmiddels door Nada gevuld
Ja, mode-maker Dennix op z'n best ....... Kenner van heren-kleding .....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:26 schreef Sebi het volgende:
Heeft die Dnix nou de kraag van z'n colbert omhoog staan? Ik krijg steeds meer de behoefte om hem te slaan![]()
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een geweldige vrijgezellenavond georganiseerd voor Japio. Het was een succes voor Japio, omdat hij in z'n waarde werd gelaten. En een succes voor Huub omdat hij er een hele leuke avond van wist te maken. Creatief, sensationeel, niet vulgair. Echt zoals DGK moet zijn !
God weer een lipo over een paar wekenquote:
Onjuiste OP.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |