quote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
was? het is nog steeds weekend tot 0:00.
die is gaaf!!!!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
liefie_musicals!
ben gister naar rent geweest
waarom liepen mensen weg?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is gaaf!!!!!!!
ik heb de nederlandse versie toen onder leiding van Ivo van Hove gezien, in een theater dat steeds leger werdt omdat er telkens mensen bij wegliepen![]()
Maar de New York versie staat nog steeds op m'n to do lijst
die vonden de voorstelling te ordinair en te explicietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom liepen mensen weg?
dit was ook de nederlandse versie hoor
door conservatorium studenten.... was heel tof om al die jonge mensen te zien met zo veel tallent!
Ik vat hem niet goedquote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef liefie_ het volgende:
oeh relletje over het musical blok stroekie!
ik vond het wel mee vallen! maja wie ben ik
ik vond hem juist erg ontroerend
Dromerquote:Op zondag 1 juli 2007 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat je delaatste 2 uurtjes ons gezelschap blijft houden. Die maken we dus nog mee
Ik vraag naar het gedeelte dat wel voorbij is
ja maar ze hebben in engeland nu zo'n programma voor de nieuwe versie zeg maar er van met een nieuwe cast en dan hebben ze net als wij met tarzan hadden... allemaal erg gehypt en zo dusquote:Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vat hem niet goed
Joseph is toch helemaal geen nieuwe musical ???
die stond toch al veel eerder op West end ?
en wat was Jason oud geworden![]()
Huh wat?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat showblok van Sir Andrew Lloyd Webber was gaaf
Dat moet Wonderer vanavond nog maar eens bij NBC gaan bekijken![]()
![]()
en wondererquote:
Dat zijn de beste vrie... oh wachtquote:
Ja en daar had die krullenbol dan gewonnen ?, want die kende ik dan weer nietquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ze hebben in engeland nu zo'n programma voor de nieuwe versie zeg maar er van met een nieuwe cast en dan hebben ze net als wij met tarzan hadden... allemaal erg gehypt en zo dus
ik denk het... ik heb t niet gevolgtquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en daar had die krullenbol dan gewonnen ?, want die kende ik dan weer niet
wacht? waarop? ja toch?quote:
"sleept Vanitasvanitatumetomniava weer bij z'n nekharen weer terug hier het topic is"quote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Uh oh, musicals
* vanitasvanitatumetomniava vlucht weg
Jij houdt niet van musicals? Ik vond je er juist een tiepje voor...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Uh oh, musicals
* vanitasvanitatumetomniava vlucht weg
maar dan wel voor Rocky over the rainbow, of Tommy van the Whoquote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij houdt niet van musicals? Ik vond je er juist een tiepje voor...
Lamaarquote:
er heeft vast en zeker iemand haar pruik over een oog getrokken, daardoor ziet ze die link nu even nietquote:
Argh!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij houdt niet van musicals? Ik vond je er juist een tiepje voor...
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er heeft vast en zeker iemand haar pruik over een oog getrokken, daardoor ziet ze die link nu even niet![]()
tot straksquote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ik ga even douchen (ja, nu pas).
Probeert Vanitasvanitatumetomniava weer bij bewust zijn te brengen dat ook Take That alweer van het podium is afgevoerd en er nu ruimte is voor de London Symphonic Orchestra, en dreigt als hij niet binnen een paar minuten teken van leven geeft mond op mond beademing toe te passenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Argh!
* vanitasvanitatumetomniava grijpt naar z'n keel, tracht te ademen
ik ben bassie?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ik ga even douchen (ja, nu pas).
je bent me voor... maar vooruit, aan jou die eer dan maarquote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Probeert Vanitasvanitatumetomniava weer bij bewust zijn te brengen dat ook Take That alweer van het podium is afgevoerd en er nu ruimte is voor de London Symphonic Orchestra, en dreigt als hij niet binnen een paar minuten teken van leven geeft mond op mond beademing toe te passen![]()
volgens mij is het helemaal nergens voor nodig als gewoon zeggen dat Richard Gervais nu grappig staat te doen en zich heel goed staande weet te houden in een vol stadionquote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent me voor... maar vooruit, aan jou die eer dan maar
Je kunt iig nog zuchten,dat is alvast een goed teken lijkt mequote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Take that + musical. Dit is teveel voor mijn goede smaak *doet rug van hand op voorhoofd en valt flauw met 'n nichterig zuchtje
da's alweer voorbij hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Take that + musical. Dit is teveel voor mijn goede smaak *doet rug van hand op voorhoofd en valt flauw met 'n nichterig zuchtje
Ja Swanlake was ook heel gaaf en indrukwekkendquote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef liefie_ het volgende:
ik vond het ballet echt heel mooi
over dat Diana concert op Ned 3quote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Waar hebben jullie het ign over... ik kan jullie echt niet volgen hoor...
:-/quote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's alweer voorbij hoor
nu heb je die gast Ricky Gervais van the Office gemist
Maar wees gerust Ricky gaat zaterdag 7-7-07 in de herkansing en staat dan weer grappen te maken in Wembley Arena, maar dan voor dat Life Earth concert van Al Gorequote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Is toch van the Office, toch?
Vriend van m'n zus heeft daar wel 'n dvd collectie van.
ik gok erop dat bedje nog op dezelfde plaats staat als waar je het vanochtend verlaten hebtquote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga eens braaf mijn bedje opzoeken... morgen wacht er weer een werkdag van 14 uur op me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |