Kreeg je er geen tasje bij dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
wij hebben wel eens echt een extra koffer moeten kopen
geniaal
Da's fijnquote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar 't was allemaal wel gezellig. Gezellige, sociale mensen (we waren bij 'n andere groep), lekker rond 't vuur gezeten, af en toe in het clubhuis, lekkere open sfeer was er
Mochten er filmpjes gemaakt zijn, dan staan ze nog niet online. 'k Kan me echter niet herinneren dat er uberhaupt foto's zijn gemaakt :-/quote:Op zondag 1 juli 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
Filmpje!
Veel plezier vastquote:
naar 's Hertogenboschquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef Faithz het volgende:
Prima te doenIk ging van Stadskanaal naar Veldhoven. 4,5 u enkele reis
Beter dan acht uur met het vliegtuigquote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ach, het heeft wel wat. Boekje mee, muziekje mee en ik vermaak me wel, hoor. Ik heb al zoveel moeten reizen in m'n leven
.
Het helpt wel met snel gaan samenwonen hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ach, het heeft wel wat. Boekje mee, muziekje mee en ik vermaak me wel, hoor. Ik heb al zoveel moeten reizen in m'n leven
.
nou nou! sla je nu niet een paar stapjes over?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het helpt wel met snel gaan samenwonen hoorWant dat 4,5 uur reizen ben je ook zo beu
Maar veel succes en hopenlijk ook veel plezier morgen!
Ja eigenlijk wel.. mja, bij ons ging het nu eenmaal zo. Ik weet niet of ik dat nog een keer hetzelfde zou doen. Maar dat hoeft gelukkig niet want we hebben het heel fijn samenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou nou! sla je nu niet een paar stapjes over?
of ben ik dat gewoon met mn bindingsangst haha
Heel erg lekkerquote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Hoe was de chinees eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Daar was zonet 'n hele leuke jongen die mij hielp, toen een tasje van me gescheurd was. Hij gaf mij zijn tasje![]()
![]()
oh, okquote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
PLASTIC tasje..
Geen handtasje hoor
Mannen hebben, op hun portemonnaie en huissleutels na, geen zooi bij zich, in 't algemeen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Mannen moeten hun zooi altijd in hun broekzakken proppen.
hey, ik heb ook geen niet-noodzakelijke dingen bij me, hoor:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mannen hebben, op hun portemonnaie en huissleutels, geen zooi bij zich, in 't algemeen.
Ja dat showblok van Sir Andrew Lloyd Webber was gaafquote:
liefie_quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat showblok van Sir Andrew Lloyd Webber was gaaf
Dat moet Wonderer vanavond nog maar eens bij NBC gaan bekijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |