Volgens mij kijken ze hier straks allemaal met plezier op terug.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel gaaf om te doen vind ik!
eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. :'( Of ben ik nu een moralist?
beetje wel jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
Ja, dit is een spelletje namelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je de beelden op het journaal ziet over oorlogen waar dit dus echt aan de gang is, schreeuwen we moord en brand. Of ben ik nu een moralist?
dat taalgebruikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef wouter10 het volgende:
Die vent kan wel heerlijk schreeuwen HEHEHE!
http://www.youtube.com/watch?v=X9bTcNqyOXE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |