Doe het dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef E- het volgende:
Ik heb dat idee ook erg vaak, lijkt me heerlijk!
Ja hoor!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Gisteren rond 21.30 kreeg ik de onweerstaanbare drang om zomaar naar het buitenland te rijden, om te kijken of daar misschien meer te doen was dan hier in het saaie dorp.
Onderwerg naar belgie had in me toch maar bedacht, omdat ik ten eerste in m'n eentje was, en ten tweede het teveel geld zou gaan kosten.
Vorig jaar zijn we met een paar vrienden voor 48 uur naar parijs gereden, voor de gein..
Wie heeft dit ook wel eens, en wat zou de achterliggende gedachte bij dit soort acties zijn ?
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Een Hollander die een Frans wijf scoort?![]()
Polietieagenten doen het ook. Waarschijnlijk om de verveling tegen te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Gisteren rond 21.30 kreeg ik de onweerstaanbare drang om zomaar naar het buitenland te rijden, om te kijken of daar misschien meer te doen was dan hier in het saaie dorp.
Onderwerg naar belgie had in me toch maar bedacht, omdat ik ten eerste in m'n eentje was, en ten tweede het teveel geld zou gaan kosten.
Vorig jaar zijn we met een paar vrienden voor 48 uur naar parijs gereden, voor de gein..
Wie heeft dit ook wel eens, en wat zou de achterliggende gedachte bij dit soort acties zijn ?
Mag ik een gok doen.... jij woont in de gemeente Rijnwaarden ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:31 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga heel vaak naar Elten in Duitsland, zomaar, spontaan boodschappen doen bij de plus die welgeteld 4 km van mijn voordeur afligt
Je kunt toch naar een andere staatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef maartena het volgende:
Was voor mij heel gewoon toen ik nog in Nederland (Utrecht) woonde. Ik ging regelmatig naar Antwerpen om eens een dagje uit te gaan, ook wel eens naar Brussel. Ook ging ik wel eens naar Duitsland, gewoon om weer eens even in Duitsland te zijn. Per jaar was ik minstens 3 of 4 keer in België of Duitsland te vinden.
En een paar daagjes weg deden we ook zo af en toe. Duitsland, Luxemburg en België zijn allemaal al eens bestemming geweest voor 1 of 2 daagjes weg.
Nu doe ik het niet meer. Maar dat komt misschien omdat de grens met Mexico enorm KUT is, en Canada toch iets te ver ligt om "even" op en neer te gaan
Ja, maar dat is niet echt buitenland natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |