abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 12:26:31 #51
45833 crew  Fogel
pi_51089391
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef E- het volgende:
Ik heb dat idee ook erg vaak, lijkt me heerlijk!
Doe het dan!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_51090183
Ik rij elk weekend als de zon schijn't doelloos naar het buitenland. Maar dat is ook omdat ik op 10 minuten afstand van de grens woon. Een paar jaar geleden gingen we nog wel eens in het weekend (en of in de zomer) naar de kust in belgie of nederland om daar te stappen, slapen in de auto en de volgende dag weer naar huis. Die tijd is helaas voorbij gezien niemand meer mee gaat

Niet helemaal zomaar maar wel spontaan gaan we in de winter wel eens naar winterberg om daar een dagje te snowboarden. Dus om 6 uur smorgens vertrekken en om 9 uur op de piste staan. Dan om 18.00 weer naar huis.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 16:25:07 #53
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_51233745
GC --> TRV

Heb het ook wel eens, die drang. Niet noodzakelijk naar het buitenland al draait het daar meestal wel op uit. Meer de behoefte om een stuk te gaan rijden en dan maar te zien waar we uitkomen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:39:53 #54
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51234179
Volgende week gaan we met een aantal vrienden richting Zwitserland/Oostenrijk vertrekken, zonder concrete plannen.

Kijken waar we uitkomen
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_51240758
kewl
denk wel aan je autobahn vignet
2 verschillende welke je nodig bent in Zwitserland en Oostenrijk,
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:44:39 #56
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51240924
Tsjechië ook, mocht je toch nog willen uitwijken.

Niet helemaal vergelijkbaar; maar ik heb nog een tijdje als koerier gewerkt.
Dat was soms ook bijna 'zomaar' naar het buitenland rijden. Dan hoorde ik begin van de middag of ik rond zes uur richting Zaragoza, Wenen of Praag wilde rijden, bijvoorbeeld.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:54:48 #57
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_51241264
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Gisteren rond 21.30 kreeg ik de onweerstaanbare drang om zomaar naar het buitenland te rijden, om te kijken of daar misschien meer te doen was dan hier in het saaie dorp .

Onderwerg naar belgie had in me toch maar bedacht, omdat ik ten eerste in m'n eentje was, en ten tweede het teveel geld zou gaan kosten .

Vorig jaar zijn we met een paar vrienden voor 48 uur naar parijs gereden, voor de gein..

Wie heeft dit ook wel eens, en wat zou de achterliggende gedachte bij dit soort acties zijn ?
Ja hoor!

Doen wij ook wel eens.
Iemand bepaald waar we heen gaan, en hoe we er komen maakt geen ruk uit, als je maar de bepaalde checkpoints mee neemt op je route.
En als je als eerste terug bent bij de start, krijg je ook nog een leuk zakcentje mee naar huis.
Laatst nog een ritje van +/- 810 km gereden, met 15 auto's door Nederland, Belgie en Duitsland!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_51256604
Paar weken terug even op en neer gereden naar Berlijn. 's ochtends er heen, 's avonds weer terug. Was goed te doen. (wel met de auto van mn vader)
  Moderator zondag 8 juli 2007 @ 14:14:51 #59
45833 crew  Fogel
pi_51259052
Als je echt niet weet waar je heen wil, pak dan een europakaart, leg die op de grond en gooi bijvoorbeeld een muntstuk over je schouder om je bestemming te bepalen.
Ik heb dit alleen met de Nederlandse kaart gedaan, en kwam in het "idyllische" Pernis terecht
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_51260173
Vaak even om wat drank in te slaan bij de Famila, maar ook om dagjes te shoppen in Bremen, Hamburg, Keulen of Dusseldorf.
pi_51262864
Ik ben eens met 2 vrienden naar Praag gereden.
Vrijdags hadden we een vrije dag en we zaten donderdag te brainstormen wat we zouden gaan doen.
Een van mn vrienden kwam op het idee om naar Praag te gaan. Snel wat kleren in een tas gegooid en gaan
Zondagavond weer terug, zodat we doodmoe op het werk kwamen maandag
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_51264408
Was laatst op een zaterdagavond, was met mn vriendin in het huis van d'r ouders die met vakantie waren, en we hadden de auto tot onze beschikking . We twijfelde om naar Belgie/Frankrijk te rijden, maar toen hebben we het niet gedaan, moest ook werken de volgende dag.

Maar ik denk dat we 't wel n keer gaan doen.

Heb t weleens met vrienden in Nederland gedaan. Op een donderdagnacht na het stappen hadden we geen zin om naar huis te gaan, dus de eerste de beste trein genomen en 2 uur later wakker worden in het mooie..... Alkmaar . ff ontbeten en weer terug.
  maandag 9 juli 2007 @ 20:14:30 #63
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_51302332
Dagje Champagne streek is erg leuk om te doen (even ver als Parijs)
Naar Brussel rijden en dan in het vliegtuig stappen naar Milaan/Dublin/Stockholm en dan dezelfde avond weer terug
Dagje naar de Tour de France
Festivals doen het ook altijd goed
etc. etc.
pi_51307650
Herkenbaar. 2 zomers was op weg naar iemand. Daar stond file was ik zo beu, dat ik ergens ben afgeslagen en express verkeerd ben gereden. toen ben ik gewoon blijven rijden. Uiteindelijk doodmoe 's avonds in Denemarken ergens een hotel geboekt, dag er op terug terug gereden. Sloeg echt nergens op. Ik was alleen trouwens toen. Maar goed, toch wel een leuke ervaringen.

Maar met de trein lijkt me dan leuker. Of met eurolines. Daar kan je relatief goedkoop behoorlijk afstanden afleggen. Voor 115 euro een retourtje naar Dublin ofzo.
pi_51319577
Ik zat twee weken terug op een zondag bijna in de trein naar Zwitserland. Een vriendin van mij ging en ik ging haar op het station veel plezier wensen enzo en toen was ik bijna met haar meegegaan! Alleen het kaartje was 30 minuten voor vertrek niet meer zo goedkoop als dat die van haar had gekost. Mooi, dat impulsieve aangezien ik alleen een rugtasje bij me had met een flesje water erin

quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

Een Hollander die een Frans wijf scoort?
Helemaal geweldig dat Franse taaltje als ze opgewonden is
pi_51417470
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Gisteren rond 21.30 kreeg ik de onweerstaanbare drang om zomaar naar het buitenland te rijden, om te kijken of daar misschien meer te doen was dan hier in het saaie dorp .

Onderwerg naar belgie had in me toch maar bedacht, omdat ik ten eerste in m'n eentje was, en ten tweede het teveel geld zou gaan kosten .

Vorig jaar zijn we met een paar vrienden voor 48 uur naar parijs gereden, voor de gein..

Wie heeft dit ook wel eens, en wat zou de achterliggende gedachte bij dit soort acties zijn ?
Polietieagenten doen het ook. Waarschijnlijk om de verveling tegen te gaan.

Alleen op stap gaan in een stad die je niet kent is wel leuk overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51420415
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:31 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga heel vaak naar Elten in Duitsland, zomaar, spontaan boodschappen doen bij de plus die welgeteld 4 km van mijn voordeur afligt
Mag ik een gok doen.... jij woont in de gemeente Rijnwaarden ofzo?
I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
pi_51420435
OT: Ik pak elk jaar samen met mijn vriend, broer en zus de auto en dan rijden we gewoon richting Duitsland en zien we wel waar we uitkomen. Niet helemaal a la minute, maar meestal beslissen we een paar dagen van te voren op welke dag we vertrekken. Altijd heel leuk.
I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:42:54 #69
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51450200
Was voor mij heel gewoon toen ik nog in Nederland (Utrecht) woonde. Ik ging regelmatig naar Antwerpen om eens een dagje uit te gaan, ook wel eens naar Brussel. Ook ging ik wel eens naar Duitsland, gewoon om weer eens even in Duitsland te zijn. Per jaar was ik minstens 3 of 4 keer in België of Duitsland te vinden.

En een paar daagjes weg deden we ook zo af en toe. Duitsland, Luxemburg en België zijn allemaal al eens bestemming geweest voor 1 of 2 daagjes weg.

Nu doe ik het niet meer. Maar dat komt misschien omdat de grens met Mexico enorm KUT is, en Canada toch iets te ver ligt om "even" op en neer te gaan
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 16 juli 2007 @ 01:02:21 #70
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51509093
Wij rijden ook vaker een stuk, België & Duitsland ligt hier binnen handbereik.

Stukje rijden door de Eiffel en/of Ardennen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 16 juli 2007 @ 01:03:23 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51509133
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef maartena het volgende:
Was voor mij heel gewoon toen ik nog in Nederland (Utrecht) woonde. Ik ging regelmatig naar Antwerpen om eens een dagje uit te gaan, ook wel eens naar Brussel. Ook ging ik wel eens naar Duitsland, gewoon om weer eens even in Duitsland te zijn. Per jaar was ik minstens 3 of 4 keer in België of Duitsland te vinden.

En een paar daagjes weg deden we ook zo af en toe. Duitsland, Luxemburg en België zijn allemaal al eens bestemming geweest voor 1 of 2 daagjes weg.

Nu doe ik het niet meer. Maar dat komt misschien omdat de grens met Mexico enorm KUT is, en Canada toch iets te ver ligt om "even" op en neer te gaan
Je kunt toch naar een andere staat
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 16 juli 2007 @ 02:10:17 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51510360
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt toch naar een andere staat
Ja, maar dat is niet echt buitenland natuurlijk

Ik kom verder regelmatig in Arizona vanwege mijn schoonbroer, slechts 7 uur rijden naar Phoenix dus dat valt mee
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')