Dan rij je toch een paar landen verderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoor, maar nou moet ik wel zeggen dat ik maar drie kwartier rijden van de grens woon, dus dat is geen wereldafstand.
Kijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef admiraal_anaal het volgende:2 jaar geleden waren we wat aan het eten aan het eind van de middag en zaten we te bespreken waar we die avond uit zouden gaan. Iemand grapte voor de gein dat ie in Parijs uit wilde gaan omdat ie daar met zijn vakantie was geweest en er alleen maar lekkere meiden kwamen
Toen hebben we dus besloten om naar Parijs te gaan dezelfde avond, iedereen ging naar huis, omkleden enzo en zo zaten we 2 uur later in de auto op weg naar Parijs
In Parijs aangekomen eerst een rondje gemaakt langs Eiffeltoren en dat soort shit aangezien ik nog nooit in Parijs was geweest. Daarna rond 01.00 die discotheek ingegaan en idd hij had niet gelogen, damn wat een lekkere wijven allemaal![]()
En s'ochtends om 06.00 weer richting Den Haag aangezien ik in de middag moest werken
Was wel tof om te doen zo spontaan![]()
Neh, het volgende land is dan weer 1000 km verder, dat is iets te.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dan rij je toch een paar landen verder
Ik 10 minuten, dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoor, maar nou moet ik wel zeggen dat ik maar drie kwartier rijden van de grens woon, dus dat is geen wereldafstand.
Was 5 uurtjes rijden volgens mij en niet echt een chick gescoordquote:
In Parijs kun je met Engels ook best ver komen, kwam ik vorig zomer achter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Chinless het volgende:
Meestal alleen naar BE, Bios...
Maar een keer naar parijs ofzo rijden moet ik toch eens doen, moet eigenlijk niets kosten want baas betaald. Zit er alleen mee dak geen frans ken.
Hangt van je auto af. Ik rij op gas en voor 500 km betaal ik zo'n 30 euro , dus 60 euro rijkosten. Als je in je auto slaapt kost onderdak je niets en verder kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Overigens zijn er in het hoerenkwartier hotels waar je voor ¤ 25 slaapt, dus als je niet al te hoge eisen stelt aan je slaapplaats is dat een prima alternatief.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:22 schreef s0k het volgende:
Zo'n impuslief weekendje parijs, hoeveel kost dat ongeveer? Benzine/reiskosten, onderdak, leefgeld, +/- 300e?
Wij zijn met 4 man in een CRX gegaan (ja lach maarquote:Op zondag 1 juli 2007 20:22 schreef s0k het volgende:
Zo'n impuslief weekendje parijs, hoeveel kost dat ongeveer? Benzine/reiskosten, onderdak, leefgeld, +/- 300e?
Vergeet de tolkosten niet (ongeveer 30 euro retour).quote:Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Hangt van je auto af. Ik rij op gas en voor 500 km betaal ik zo'n 30 euro , dus 60 euro rijkosten. Als je in je auto slaapt kost onderdak je niets en verder kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Overigens zijn er in het hoerenkwartier hotels waar je voor ¤ 25 slaapt, dus als je niet al te hoge eisen stelt aan je slaapplaats is dat een prima alternatief.
geslaagde reisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef LintuxCx het volgende:
Tijdje geleden, toen ik nog in Hengelo woonde, eens naar Duitsland toe gefietst. Was er binnen een half uur ofzo, en had daar verder ook niks te doen. Dus nadat een agent me vroeg of ik drugs bij me had had ik 't wel gezien en ging ik maar weer terug.
Goedkoop? Hoezo? Brandstof is amper goedkoper dan hier, in Duitsland en Belgie.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef Klonk het volgende:
ik woon 5 minuten van de grens, lekker goedkoop
Waarschijnlijk bedoeld hij dat het voor hem goedkoper is om naar het Buitenland te reizen, aangezien het 5 minuten fietsen isquote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Goedkoop? Hoezo? Brandstof is amper goedkoper dan hier, in Duitsland en Belgie.
die 8 cent per liter steek ik fijn in mijn broekzakquote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Goedkoop? Hoezo? Brandstof is amper goedkoper dan hier, in Duitsland en Belgie.
Waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:30 schreef luciferist het volgende:
zo vaak, ik woon praktisch op de grends..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |