Houten boxers ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
Draag je zijn boxers ook?
Neuh. Alleen als ondergoed verkoper.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Maar kennen jullie hem nog als tenniser ?
nee, alleen jij bent zo oudquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Maar kennen jullie hem nog als tenniser ?
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:18 schreef Burghardt het volgende:
Martin Verkerk ontbreekt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Pat Cash, Mats Wilander, Borris Becker, Nastase en IVAN LENDLL!!!
He bah, dat melkmuil. De "ideale schoonzoon"quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Er loopt nu een docu over hem op BBC2...
Zijn schuld dat ik nu hippie genoemdt wordquote:
Borg was emotie op zijn manier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Ericr het volgende:
Van Borg ging we naar robot Lendl. Beiden absolute toppers, maar ik zag in die tijd toch liever Connors of McEnroe. Emotie i.p.v. robots
Ik vond dat juist het geweldige aan Lendl, nooit geen krimp geen emotie geen teken van zwakte! Je zag 'm wel steeds lelijker worden, dat welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Ericr het volgende:
Van Borg ging we naar robot Lendl. Beiden absolute toppers, maar ik zag in die tijd toch liever Connors of McEnroe. Emotie i.p.v. robots
En dat onderhandse serveren, dat maakte het afquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vond dat juist het geweldige aan Lendl, nooit geen krimp geen emotie geen teken van zwakte! Je zag 'm wel steeds lelijker worden, dat wel![]()
De 5 uur durende match tegen die kleine Chang, die 'm helemaal over de rooie kreeg met zn rare hoge ballen![]()
(rolland garos meen ik te herinneren)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dat onderhandse serveren, dat maakte het af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |