Ongetwijfeld 34 van PSVquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja.
Ik heb er een stuk of 40 gezien denk ik. En er zijn er weinig van waar ik dacht, wat een leuke spannende wedstrijd
Noem eens de goede ervaren spelers op vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan kies je ook net weer Schreuder uit he.![]()
Stam?
Davids?
Van Bronckhorst?
Makaay?
Hofland?
Cocu? (tot dit seizoen dan)
Arveladze?
Heb ik al een topicreport voor gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Noem eens de goede ervaren spelers op van
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Dat je dit durft te zeggen ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
Nee, ik ga niet offtopic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus zoals gewoonlijk
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer ga je die 25 openstaande vragen van mij nog beantwoorden die wel ontopic zijn?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven
quote:
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:
Senden, Zoetebier, Penders, Zwaanswijk, Van Gessel, Kolkka, Lurling, Amoah, Van Dijk, Van der Gun, Caluwe, Boschker, Wielaert, Schreuder, Heubach, Engelaar, Hersi, Janssen, Babos, Wisgerhof, Pothuizen hebben allemaal prima eredivisieniveau ervaring.
Dit ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballen
Doe jij dat dan eens voor:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Noem eens de goede ervaren spelers op van
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Lieve DAM, wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee
Ik weet alleen dat een talent in Nederland niks leert van Zwaanswijk, Van der Gun of Kolkka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |