abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51004426
Ik was gister aan 't werk bij de afbouw van Pearl Jam in Nijmegen. Het einde was in zicht, dat betekend dan ook meteen dat er geen hekken meer om het terrein staan en er geen paarse jasjes meer bij "ingangen". Daardoor heb je zo nu en dan wat mensen die weer gaan hardlopen of fietsen door het Goffertpark. Deze mensen zijn niet gewend dat er allerlei mensen aan het werk zijn in hun park. Dat snap ik prima. Maar je mag toch wel een beeeeetje van deze mensen verwachten dat ze een klein beetje uitkijken waar ze lopen of fietsen?

Ik reed op een Manitou uit de M-serie. Dat is dus een kruising tussen een heftruck en een tractor, voor de leken. Ik had net een pallet met spullen afgeleverd bij een bakwagen en rij terug richting mijn compound. Omdat ik om die bakwagen heen reed, reed ik aan de linkerkant van de weg, verderop stond een andere vrachtwagen aan de linkerkant, dus ik stuur rustig naar rechts.

Op dat moment vliegt er een fietser met een aanhangwagentje met flinke snelheid langs mijn rechter voorwiel. Hij steekt nog een vinger omhoog omdat ik 'm bijna raakte.

Klacht: Mensen die over een werkterrein fietsen en niet goed opletten als er grote machines rijden.
pi_51004546
Je had um moeten raken met zijn vinger.
pi_51016141
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Rocho het volgende:
Klacht: Mensen die over een werkterrein fietsen en niet goed opletten als er grote machines rijden.
Betere klacht: Mensen die in een grote machine rijden en niet relatief beter uitkijken dan wanneer ze op de fiets zouden zitten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 1 juli 2007 @ 00:02:21 #4
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51016314
Echt? Een heuze Manitou uit de M-serie?? En je ging naar je compound??
Damn, jij bent stoer
pi_51016633
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Rocho het volgende:
Ik was gister aan 't werk bij de afbouw van Pearl Jam in Nijmegen. Het einde was in zicht, dat betekend dan ook meteen dat er geen hekken meer om het terrein staan en er geen paarse jasjes meer bij "ingangen". Daardoor heb je zo nu en dan wat mensen die weer gaan hardlopen of fietsen door het Goffertpark. Deze mensen zijn niet gewend dat er allerlei mensen aan het werk zijn in hun park. Dat snap ik prima. Maar je mag toch wel een beeeeetje van deze mensen verwachten dat ze een klein beetje uitkijken waar ze lopen of fietsen?

Ik reed op een Manitou uit de M-serie. Dat is dus een kruising tussen een heftruck en een tractor, voor de leken. Ik had net een pallet met spullen afgeleverd bij een bakwagen en rij terug richting mijn compound. Omdat ik om die bakwagen heen reed, reed ik aan de linkerkant van de weg, verderop stond een andere vrachtwagen aan de linkerkant, dus ik stuur rustig naar rechts.

Op dat moment vliegt er een fietser met een aanhangwagentje met flinke snelheid langs mijn rechter voorwiel. Hij steekt nog een vinger omhoog omdat ik 'm bijna raakte.

Wat zeg ik?

pi_51016645
verkapt ik-rij-in-een-vette-minatou topic!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51016827
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Sjibble het volgende:
M-serie
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_51017000
Ik leef met je mee hoor.

Ik heb een kennis, die reed ook in zoiets over een werkterrein. Begint er ineens een wijf te schreeuwn: "HOOO MIJN KIEEEENDJE MIJN KINDJEEEE" bleek ie slechts over der schoothondje heengereden te zijn... Hij kon haar wel schieten!

Bouwplaats is niet voor recreatie
  zondag 1 juli 2007 @ 01:15:58 #9
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_51018051
TS werkt met pallets!

Ik dacht dat dit topic zou gaan over van die kantoorkneuzen die hun mountainbike mee de werkvloer op nemen.
Nee jij bent lekker. =X
  zondag 1 juli 2007 @ 01:55:17 #10
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_51018786
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:21:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 1 juli 2007 @ 01:55:40 #11
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_51018796
Het was een gaaf optreden trouwens, TS.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_51019133
Compound, yow.
pi_51021575
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:55 schreef Mikkie het volgende:
Je moet het anders zien.

Jij werkt in een openbare ruimte. Het is een párk, dat betekent dat het vrij toegankelijk is. Als jij daar ineens met één of ander lomp apparaat gaat rijden, moet jij goed uitkijken.
Dat ben ik op zich wel met je eens. Maar ik reed er niet ineens, ik reed er de laatste anderhalve week. Ok, 't is geen excuus, natuurlijk moet ik ook goed uitkijken. Dat probeer ik ook. Maar iemand die met 25km/u door een park fietst tussen een aantal lompe apparaten kan toch ook een beetje extra uitkijken en wat snelheid inhouden....
quote:
Daarnaast: met die achterlijke Manitou van je heb je wel mooi het hele grasveld verstierd. Er ligt alleen nog maar een kale zandvlakte nu .
Ik heb m'n best gedaan dit te voorkomen, onder mijn manitou zaten grasbanden
pi_51021588
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Sjibble het volgende:
Ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')