Betere klacht: Mensen die in een grote machine rijden en niet relatief beter uitkijken dan wanneer ze op de fiets zouden zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Rocho het volgende:
Klacht: Mensen die over een werkterrein fietsen en niet goed opletten als er grote machines rijden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Rocho het volgende:
Ik was gister aan 't werk bij de afbouw van Pearl Jam in Nijmegen. Het einde was in zicht, dat betekend dan ook meteen dat er geen hekken meer om het terrein staan en er geen paarse jasjes meer bij "ingangen". Daardoor heb je zo nu en dan wat mensen die weer gaan hardlopen of fietsen door het Goffertpark. Deze mensen zijn niet gewend dat er allerlei mensen aan het werk zijn in hun park. Dat snap ik prima. Maar je mag toch wel een beeeeetje van deze mensen verwachten dat ze een klein beetje uitkijken waar ze lopen of fietsen?
Ik reed op een Manitou uit de M-serie. Dat is dus een kruising tussen een heftruck en een tractor, voor de leken. Ik had net een pallet met spullen afgeleverd bij een bakwagen en rij terug richting mijn compound. Omdat ik om die bakwagen heen reed, reed ik aan de linkerkant van de weg, verderop stond een andere vrachtwagen aan de linkerkant, dus ik stuur rustig naar rechts.
Op dat moment vliegt er een fietser met een aanhangwagentje met flinke snelheid langs mijn rechter voorwiel. Hij steekt nog een vinger omhoog omdat ik 'm bijna raakte.
Klacht: Mensen die over een werkterrein fietsen en niet goed opletten als er grote machines rijden.
M-seriequote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Sjibble het volgende:
verkapt ik-rij-in-een-vette-minatou topic!!
Dat ben ik op zich wel met je eens. Maar ik reed er niet ineens, ik reed er de laatste anderhalve week. Ok, 't is geen excuus, natuurlijk moet ik ook goed uitkijken. Dat probeer ik ook. Maar iemand die met 25km/u door een park fietst tussen een aantal lompe apparaten kan toch ook een beetje extra uitkijken en wat snelheid inhouden....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:55 schreef Mikkie het volgende:
Je moet het anders zien.
Jij werkt in een openbare ruimte. Het is een párk, dat betekent dat het vrij toegankelijk is. Als jij daar ineens met één of ander lomp apparaat gaat rijden, moet jij goed uitkijken.
Ik heb m'n best gedaan dit te voorkomen, onder mijn manitou zaten grasbandenquote:Daarnaast: met die achterlijke Manitou van je heb je wel mooi het hele grasveld verstierd. Er ligt alleen nog maar een kale zandvlakte nu.
Ja!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Sjibble het volgende:
verkapt ik-rij-in-een-vette-minatou topic!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |