Nouja, na het knuffelen enzo naderhand, ga ik meestal lekker een joint roken achter mijn pc. Past wel in het luxere sfeertje wat er dan hangtquote:
awwww..lie-ief....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, na het knuffelen enzo naderhand, ga ik meestal lekker een joint roken achter mijn pc. Past wel in het luxere sfeertje wat er dan hangt![]()
Ik heb haar deo net opgedaan, lijkt alsof ik nog naast der lig
Heb geen kleding van der. Is mijn vriendinnetje (NOG!!) niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwww..lie-ief....![]()
![]()
..ik doe vaak een kleding stuk van mijn mannetje aan als ik uit bed ga....
![]()
![]()
wel sex maar nog niet je vriendin...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb geen kleding van der. Is mijn vriendinnetje (NOG!!) niet.
Tsja, beetje vaag verhaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel sex maar nog niet je vriendin...![]()
Dat is het!! Meestal..quote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...als het maar lekker leuk is...![]()
![]()
Nouja, soms ook wat mindere dingen. We zijn niet voor niks nog geen stelquote:
ah owkey..op die fiets...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, soms ook wat mindere dingen. We zijn niet voor niks nog geen stel
bij mij....? Mwoa....kan beter...quote:
Ze kunnen bellen, en nu kun je gelijk even alle tijd voor jezelf nemenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij....? Mwoa....kan beter.....kids gaan 3 weken weg met hun vader..
..en ik mis mijn mannetje verschrikkelijk....
![]()
die zie je vandaag weerquote:Op zondag 1 juli 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij....? Mwoa....kan beter.....kids gaan 3 weken weg met hun vader..
..en ik mis mijn mannetje verschrikkelijk....
![]()
mja..tijd voor mezelf heb ik wel genoeg....quote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze kunnen bellen, en nu kun je gelijk even alle tijd voor jezelf nemen
Waar is het mannetje?! Die moet er zijn als jij dat wil gvd!!![]()
een hele weekquote:Op zondag 1 juli 2007 02:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt helemaal......eindelijk...!!!!!
![]()
![]()
![]()
Slaapze!quote:
Tssssk, als ie alleen ligt te slapen mag je niet zeuren mensch! ik ben er 100m van verwijderd en een ijzige kou!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..tijd voor mezelf heb ik wel genoeg......mannetje ligt nu te slapen...
...en morgen zie ik hem weer....
..een hele week lang...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag hem toch wel missen...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Slaapze!
[..]
Tssssk, als ie alleen ligt te slapen mag je niet zeuren mensch! ik ben er 100m van verwijderd en een ijzige kou!![]()
Mja morgen na het snowboarden is er vast wel iemand die me gaat masseren zodat ik maandag sterk naar mijn werk kan!![]()
had niet eens gezien dat jij dat ook gepost had haha hoorde t van je mannetjequote:Op zondag 1 juli 2007 02:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien zelfs meer...![]()
nah...ik ga zo maar weer proberen te slapen...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:17 schreef Sander170 het volgende:
Zo dit topic is ook alweer bijna vol, ga nog maar effe door zou ik zeggen.![]()
ikweets...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had niet eens gezien dat jij dat ook gepost had haha hoorde t van je mannetje
Mag ook, dan is ie wel dicht zodra je er weer bent.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...ik ga zo maar weer proberen te slapen...![]()
weet niet eens of ik vandaag nog op Fok! kom.....quote:Op zondag 1 juli 2007 02:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mag ook, dan is ie wel dicht zodra je er weer bent.![]()
ZEKERS TE WETEN LIEVERD...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:21 schreef shifto het volgende:
zal ik de mijne hierna openen dan?
Aan jou de eer oke, maak er maar wat moois van goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:21 schreef shifto het volgende:
zal ik de mijne hierna openen dan?
nee joh!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tsssk hij lult alles door waar wij het over hebben ofzo?
i knowquote:Op zondag 1 juli 2007 02:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee joh!!!!..waar zie je hem voor aan...????
![]()
![]()
daarom mijn PI...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
i knowken m al langer dan vandaag hoor
Nouja...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
mar lieverds, ik ga dus nu echt slapen...![]()
....misschien tot strakjes maar misschien ook niet...
....slaap lekker iedereen....HAVE FUN...
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |