quote:Op zondag 1 juli 2007 00:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn lijst bedoel je...???![]()
15307..![]()
volgens mij blijft het morgen droog....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
koopzondag dacht ik idd ook aan, bios in mn eentje?bos zal wel bah weer zijn
cool....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef OA het volgende:
[..]
http://vakantie.paginablo(...)tuur_apeldoor_1.html
Ik ga deze of volgende maand een weekenje die kant op denk ik!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool......helaas kan ik dus morgen niet....
![]()
en daarna Chili...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga deze of volgende maand een weekenje die kant op denk ik!![]()
Dat is pas op 9 oktober...quote:
voor mij nog 19 dagen wachten....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is pas op 9 oktober...
Nog slechts 100 dagen...![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor mij nog 19 dagen wachten....![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn toch!!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
vakante kost geld en geld heb ik niet
was ik zekers van plan....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Je zoekt daar toch wel even een inetcafé op om ons met een vakantieupdate te verblijden?![]()
Graag wel even nadenken en op een voor ons normaal tijdstip aanschuiven voor de koffie...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was ik zekers van plan......ik moet zowieso ook kontakt met Twente kunnen houden...
![]()
je denkt toch niet dat ik midden in de nacht uit mijn bed ga om jullie ff een update te geven...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:25 schreef OA het volgende:
[..]
Graag wel even nadenken en op een voor ons normaal tijdstip aanschuiven voor de koffie...![]()
![]()
Jazeker, ik ga lekker naar Griekenland toe, lekker warm.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:21 schreef OA het volgende:
[..]
Fijn toch!!![]()
Zeg Sander, ga jij nog op vakantie?![]()
NachtWacht....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga lekker naar Griekenland toe, lekker warm.![]()
En jij ?
Ik ga naar Chili.. in oktober pas!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga lekker naar Griekenland toe, lekker warm.![]()
En jij ?
Jaja, ik ben bezig in 2 topics tegelijk, help me effe op weg ja.quote:
was niet boos bedoel....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jaja, ik ben bezig in 2 topics tegelijk, help me effe op weg ja.![]()
Die andere vind ik ook belangrijk, en jullie vind ik aardig.![]()
heeyyy....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef shifto het volgende:
Ben er weer!! Geweldige avond gehad, Kon niet blijven bij der want kmoet vroeg op omdat ik ga snowboarden.. Ik ben moe![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
zit er gvd een Anonieme Fokker telkens in mijn fobo te kijken (altijd dezelfde) en niet eens wat posten...![]()
![]()
![]()
Ben nu aan het draaien, ik rook niet bij haar, vind ze vies, bedachtzame ikquote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeyyy....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een beetje stoned.....????
nee jij niet...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..](hoewel ik daar vanavond niet was
)
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben nu aan het draaien, ik rook niet bij haar, vind ze vies, bedachtzame ik![]()
euhmquote:Op zondag 1 juli 2007 01:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee jij niet......één of andere mafketel met een uil als avatar....
![]()
nja..nou ja...heb ff door zijn fobo zitten lezen, blijkbaar doe ie dat wel vaker ook bij andere,...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhmanonieme fokker kan iedereen zijn er is 1 iemand geweest die onder die naam een account heeft aangemaakt
maar als ik in je fobo kijk komt er ook anonieme_fokker te staan (waar je dus op kan klikken en dan bij de user anonime_fokker komt)
tuurlijk...!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Weet ik, ik vind je lief.![]()
Mag ik je aanraken?
lieve schat die mensen snappen het ook niet, als er anonieme_fokker in je fotoboek staat is diegene dat vrijwle nooit maar gewone users die anoniem over het fotoboek lurken, waaronder ikquote:Op zondag 1 juli 2007 01:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nja..nou ja...heb ff door zijn fobo zitten lezen, blijkbaar doe ie dat wel vaker ook bij andere,...![]()
oww...ok....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lieve schat die mensen snappen het ook niet, als er anonieme_fokker in je fotoboek staat is diegene dat vrijwle nooit maar gewone users die anoniem over het fotoboek lurken, waaronder ik
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef shifto het volgende:
omfg, deze joint is zo lekker na 5 uur niet roken en sex!
sex is velen malen beter zelfs, maar de joint naderhand maakt het voor mij wel een beetje afquote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en toch vind ik sex zo veel lekkerder dan blowen....![]()
![]()
hoe kan sex niet "af" zijn...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef shifto het volgende:
[..]
sex is velen malen beter zelfs, maar de joint naderhand maakt het voor mij wel een beetje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |