Alles wat ik post is waar?quote:
Gohquote:
Hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat je online komtOmdat we de hele tijd dit in de gaten houden: http://forum.fok.nl/fok/list_online_users
M'n privacy, wat doe jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat je online komtOmdat we de hele tijd dit in de gaten houden: http://forum.fok.nl/fok/list_online_users
Ik trap er niet in!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Goh
* crossover bedenkt manieren om daar misbruik van te maken![]()
Jij zou je hier toch nooit meer vertonen, triest ventje?quote:
Kan je ook uitzettenquote:
Jerry Jerry Jerry!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij zou je hier toch nooit meer vertonen, triest ventje?
ja? relaxed. ga ik doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Kan je ook uitzetten
Wanneer heb ik dat gezegd zieke modquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Kan je ook uitzetten
nou ja zeg....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja? relaxed. ga ik doen
He, maar ik ga pit'n.
Ga dood hier
Vanavond zware avond.
tot straks ofzo.
Slaapze.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja? relaxed. ga ik doen
He, maar ik ga pit'n.
Ga dood hier
Vanavond zware avond.
tot straks ofzo.
uhuh.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ja zeg......ben je er net ga je alweer....
![]()
cheersquote:
Is er al geheugenverlies geconstateerd of moet je nog langs bij de dokter?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:55 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd zieke mod![]()
Hoi eer-ik
owww....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh.
vanavond uit met 37462436, dus ik moet scherp zijn
[..]
cheers
Latur
Teveel blowenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er al geheugenverlies geconstateerd of moet je nog langs bij de dokter?
Wat? Waar ging het over?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je spreekt wel uit ervaring he...![]()
![]()
![]()
en precies daarom ben ik dus gestopt met blowen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat? Waar ging het over?Ik ben het alweer vergeten
![]()
(dat gebeurt serieus te vaak, zit ik midden in een discussie mijn standpunten te verkondigen "Ten 1e: blablabla ten 2e: blablabla Ten 3e ...waar ging het ook alweer over?" )
Serieus jij hebt wel gezegd van ga weg enzo en toen ik weg ging zei jij tot ziens in een ander topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er al geheugenverlies geconstateerd of moet je nog langs bij de dokter?
Ik heb ook weleens gehad dat ik een film aan het kijken was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat? Waar ging het over?Ik ben het alweer vergeten
![]()
(dat gebeurt serieus te vaak, zit ik midden in een discussie mijn standpunten te verkondigen "Ten 1e: blablabla ten 2e: blablabla Ten 3e ...waar ging het ook alweer over?" )
We'll seequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |