ik deed em toch dicht....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:35 schreef crossover het volgende:
Jullie mogen samen uitvechten welke er dicht mag
lieverd...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef shifto het volgende:
jj dacht niet eens aan mij toen ze hem maakte
Ik zeik nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik deed em toch dicht.......of gaan we weer zeiken...???
![]()
ja weet ik wel, maar vorig keer werd mij nadrukkelijk erop gewezen dat degene die em dicht doe em weer open mag maken...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja weet ik wel, maar vorig keer werd mij nadrukkelijk erop gewezen dat degene die em dicht doe em weer open mag maken......maar hey, zo kinderachtig ben ik niet dus....ga ja gang dan maar...
![]()
Ja nu is het te laatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja weet ik wel, maar vorig keer werd mij nadrukkelijk erop gewezen dat degene die em dicht doe em weer open mag maken......maar hey, zo kinderachtig ben ik niet dus....ga ja gang dan maar...
![]()
zeg ik ook niet...quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zeg ik ook niet.....maar jullie (in het algemeen bekeken he..)moeten wel consuquent zijn wat betreft het openene van een nieuwe...
![]()
awww..lieverd...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:39 schreef shifto het volgende:
krijg ik toestemming word ie nog gesloten
pas de op dan aan
ff de mijne koppieren en JJ's TT
yep..maar IK maakte em dicht...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Inderdaad.
En trouwens, hij heeft 'm toch geopend of niet dan
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:40 schreef ScarFace- het volgende:
Haha ik zat in de verkeerde.
Hoi allemaal![]()
*Slaat zichzelf tegen het hoofdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
en wie ging er weer door het slotje heen ?
want...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef shifto het volgende:
Weetje, Deftones is een van de restanten uit mijn vroege jeugd waar ik spijt van heb.
Dude, dat valt echt wel mee.quote:
Omdat je online komtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
waarom weet iedereen dat ik er ben opeens?
msn schat...msn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
Omdat het Crossover het postequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik luister er helemaal niks meer van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef shifto het volgende:
De enigste 2 nummers die ik nog luister zijn Change en Bored. Maar dat is niet eens omdat het echt goed is maar meer een verhaal achter het liedje zit hoe ik het ooit kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |