Er zijn genoeg ballen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Karina het volgende:
Vraagje: dat in hun nakie over Wimbledon lopen, zitten daar ook leuke mannen tussen?
Nee. Naakte mannen zijn nooit leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Karina het volgende:
Vraagje: dat in hun nakie over Wimbledon lopen, zitten daar ook leuke mannen tussen?
Behalve als ze dood op een stapel in een kelder liggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee. Naakte mannen zijn nooit leuk.
Je bedoelt dood op een stapel begraven onder een dikke laag cement onder de kelder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Behalve als ze dood op een stapel in een kelder liggen.
De ultieme dooddoener. Je kunt er niet omheen, je komt het hoe dan ook tegen, als item bij DWDD ofzo. Ik ben geen vaste kijker van de programma's maar erger mij wel aan hun capriolen die overal belicht worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:30 schreef Remzz het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijken
Onzin, heb totaal geen behoefte aan bekendheid of naakt over een voetbalveld lopen. Ik heb wel wat tegen het feit dat dat blijkbaar genoeg is om een carriere in tv land te krijgen. Daar erger ik mij aan, en daar komt dus geen greintje jaloezie bij kijken. Jij bent dus wel jaloers begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef female81 het volgende:
Bij startposts zoals die in dit topic heb ik altijd het gevoel dat degene die het schijft gewoon vreselijk jaloers is...
(Erg hè, mensen die hun leven vullen met iets wat ze leuk vinden?)
Preciesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef female81 het volgende:
Bij startposts zoals die in dit topic heb ik altijd het gevoel dat degene die het schijft gewoon vreselijk jaloers is...
(Erg hè, mensen die hun leven vullen met iets wat ze leuk vinden?)
Nou? Nou? Geef eens antwoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Karina het volgende:
Dat soort gedrag moet écht de kop in worden gedrukt. Het is een tragedie voor onze gristelijke samenleving dat jongeren iets anders willen doen dan hetgene dat wordt voorgeschreven door ouders, leraren en politici.quote:jonge mensen die niet willen studeren of werken, maar willen zingen, dansen, praten voor de camera.
Ik zal mijn zin even in de juiste context plaatsenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moet écht de kop in worden gedrukt. Het is een tragedie voor onze gristelijke samenleving dat jongeren iets anders willen doen dan hetgene dat wordt voorgeschreven door ouders, leraren en politici.
BO'squote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef zagevent het volgende:
Ik weet niet of iemand vorige week of de week daarvoor op één naar Koppen gekeken heeft. Het ging over jongeren en internet. Er was zo'n groep kansloze BO's die hun eigen versie van Jackass hadden; klopten ze bij bejaarden aan of gingen ze naar zo'n ontmoetingscentrum om daar zo in hun onderbroek bij hun dansen. En stoer dat ze waren. [afbeelding]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |