Nee dit is geen geintje....en dat van Bose was ook geen geintje...dat geld moet ik alleen nog krijgen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef Janetje het volgende:
Zo hey... dat is wel erg veel.
Daar is vast ergens een fout gemaakt, heb je de meterstanden wel goed doorgegeven?
Hoop trouwens dat dit niet weer zo'n flauw geintje is van je.
Achterop stond een nummer alleen op werkdagen...maar kijk zo wel even...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef mike4141 het volgende:
Is nuon niet 7dagen in de week bereikbaar.. hmmmm
alleen voor storingen zeker :/
Heb je nog wel geld over dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben nu even een uurtje weg om een boodschappen te doen en om een vis en vissekom te kopen![]()
Kan je die warmte niet terugleveren? Verdien je misschien een paar centenquote:
Of je leest het topic evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef beelz het volgende:
Je moet je stervendehoerenkankerkachel ook niet het hele jaar aanhebben...
Heb ik gedaanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben nu even een uurtje weg om een boodschappen te doen en om een vis en vissekom te kopen![]()
dat heeft erg weinig met nuon te maken hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef osho het volgende:
daar is NUON erg goed in.
ik gebruik geen gas, maar heb wel een meter hangen...dus betaal ik 108 euro vastrecht per jaar voor gas en gastransport![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:18 schreef detulp050 het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de vorige bewoner creatief is geweest met het doorgeven van de eindstand
die kriegen moandag wat van me te heuren!! (oh ook wat andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:34 schreef Silven het volgende:
Jij docht al, wat is dat KOUD in die douche man!
STERVENDE HOERE KANKER... ohnee dat was iets anders
Zou storneren werken, ik weet het niet. Ik zou de betaalrekening snel even leegmaken (op spaarrekening parkeren). Zodat het geld niet kan worden afgeschreven. Na een week ofzo sturen ze je dan een acceptgiro, die je dan natuurlijk niet betaalt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit is geen geintje....en dat van Bose was ook geen geintje...dat geld moet ik alleen nog krijgen..
Zullen wel weer dingen langs elkaar heen gegaan zijn![]()
Je kunt de NUON bellen om je gasaansluiting te laten afsluiten, kost je helaas wel meer als die 108 euro, maar na het 2e jaar ga je dus besparen. Zit nu al bijna drie jaar zonder, de verwarming is toch centraal en ik kook er ook niet mee...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef osho het volgende:
ik gebruik geen gas, maar heb wel een meter hangen...dus betaal ik 108 euro vastrecht per jaar voor gas en gastransport![]()
je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef TeenWolf het volgende:
bleek zogenaamd de vorige bewoonster foute meterstanden te hebben doorgegeven, jaja.
Reken er maar op, mochten ze de fout erkennen dat je het geld moet 'voorschieten' en dat ze dit later gaan verrekenen in je maandtermijnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:54 schreef Razor21 het volgende:
Geld sluis ik denk wel door naar mijn andere rekening anders kan ik daar weer achteraan gaan.
Grafzooi.....ga maandag bellen ben benieuwd.
Heb nog het orginele bewijs van de makelaar toen we de standen opnamen, zal wel ergens iets fout zijn gegaan...![]()
onzin...deze rekening is overduidelijk onjuist, en je zal dat geld echt niet moeten voorschieten. Je kan dat gewoon laten tegenhouden, of anders storneren. Een incassoblokkade laten plaatsen, en dan een correctie aanvragen op basis van de juiste standen. Mag niet meer dan 2 weken duren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:39 schreef Biogarde het volgende:
Reken er maar op, mochten ze de fout erkennen dat je het geld moet 'voorschieten' en dat ze dit later gaan verrekenen in je maandtermijnen.
Je hebt er geen fuck aan, maar het was dan ook ter info en vermaak.
Terecht, dan hebben mensen tenminste even de tijd om terug te keren op een niveau waarbij ze normaal kunnen communiceren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:41 schreef Razor21 het volgende:
Het is weer zaterdag en dan komt er altijd leuke GRAFPOST!!!! zodat je niet meteen aan de telefoon kan hangen om te KLAGEN!#!$!@%!%
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:53 schreef Razor21 het volgende:
En het klopt ook ECHT niet heb 2 mei de sleutel van dit huis ontvangen...en met hemelvaart pas gaan wonen.
Gewoon de boel fijn tegenhouden idd. Idd gewoon als klant even laten zien dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onzin...deze rekening is overduidelijk onjuist, en je zal dat geld echt niet moeten voorschieten. Je kan dat gewoon laten tegenhouden, of anders storneren. Een incassoblokkade laten plaatsen, en dan een correctie aanvragen op basis van de juiste standen. Mag niet meer dan 2 weken duren.
Het maandbedrag kan inderdaad als gevolg hiervan te hoog worden ingeschat, maar dat kun je ook gewoon telefonisch laten aanpassen, zonder enig probleem.
Als jij dat 24 uur per dag staat te doen dan verklaart dat alles en treft NUON geen enkele blaam. Duidelijke zaak...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:53 schreef Razor21 het volgende:
En het klopt ook ECHT niet heb 2 mei de sleutel van dit huis ontvangen...en met hemelvaart pas gaan wonen.
Warmte totaal niet gebruikt kachel is niet aangeweest...enkel de warm water om te douchen.....
Gekookt heb ik ook niet omdat we nog geen keuken hebben..ja een electrisch kooktoestel keuken wordt volgende week geplaatst.
Dus dit is gewoon zeer MATIGE SLECHTE GRAP van NUON ik sta kokenvan WOEDE![]()
Almere![]()
Stadsverwarming![]()
is heel normaal hoor, en wordt echt niet moeilijk over gedaan...ik heb een jaar op de incasso-afdeling van nuon gewerkt, dus geloof me dat ik weet waar ik het over heb...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon de boel fijn tegenhouden idd. Idd gewoon als klant even laten zien dat je gelijk hebt.
Ik zou het ook doen. Net zo lang tot er geen enkele leverancier meer is die je wil hebben als klant.
Oke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is heel normaal hoor, en wordt echt niet moeilijk over gedaan...ik heb een jaar op de incasso-afdeling van nuon gewerkt, dus geloof me dat ik weet waar ik het over heb...
...maar het helpt wel als je weet wat mag, en wat niet mag...en bij wie je moet zijnquote:
Ben ook pas rond 17.30 dan ga / kan ik pas bellen...quote:Op maandag 2 juli 2007 09:44 schreef Freeflyer het volgende:
tip van mij...
niet bellen om 10 uur, tussen 12 en 2 en om 3 uur.
als trafficmanager daar gewerkt en dat zijn de tijdstippen met de langste wachtrijen
Dat mag niet iedereen.quote:
Je laat jezelf nu gewoon opnaaien. Bel ze vanavond gewoon, dan zeggen zij dat ze waarschijnlijk een fout hebben gemaakt en dat ze het gaan uitzoeken en daarna is iedereen weer gelukkig.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben ook pas rond 17.30 dan ga / kan ik pas bellen...
Ben nu in alle staten vind het ECHT zeer onbeschoft.....kijk dat ze een fout maken tot daar aan toe..maar geef mij dan ook even de kans om het uit te zoeken...en het niet meteen maandag het bedrag af te schrijven!!!
Emotie, wij, posts zoals die van ons in KLB en z'n liefde voor bitches on crackz.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef niekth het volgende:
Dat kan hij heel simpel laten storneren. Niets aan de hand. Ik snap niet dat hij zich zo laat opnaaien
wat een heerlijk constructieve houdingquote:Op maandag 2 juli 2007 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer...TERING NUON ga AAN HET GAS...
Ik bel ze vanavond ze zijn tot 20.00 uur bereikbaar...GRAFTAKKENHONDEN gaat es DEAUDT
LIJERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch logisch. Wat zijn jouw gedachten bij een acceptgiro van het CJIB te Leeuwarden?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat een heerlijk constructieve houding![]()
Dat doet me erg weinig, eigenlijk. Ik ga me er echt niet over opwinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is toch logisch. Wat zijn jouw gedachten bij een acceptgiro van het CJIB te Leeuwarden?
Potjandorie, gekke polisieagentjes. Koetjie koetjie. Ze hebben gelijk! Ik reed veul te hard idd..
Dat mag hij bestquote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat mag niet iedereen.
En het praat niet zo makkelijk.
De reden dat ik me laat opnaaien is dat ik niet eens de kans krijg om het e.e.a. uitzoeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef niekth het volgende:
Dat kan hij heel simpel laten storneren. Niets aan de hand. Ik snap niet dat hij zich zo laat opnaaien
Je zit te FOK!kenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De reden dat ik me laat opnaaien is dat ik niet eens de kans krijg om het e.e.a. uitzoeken.
Zaterdags krijg je de brief...helpdesk NUON is onbereikbaar in het weekend voor dit soort zaken.
Maar maandags 2 juli wordt er wel even 849 euro afgeschreven...en nu moet ik hier dus weer achteraan bellen en het geld storneren enz.
Heb wel wat beters te doen...![]()
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat mag hij best
Kan ik ook mee luisteren![]()
dat is dus mijn HELE punt...zaterdag krijg je die brief en maandag wordt het afgeschreven.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:13 schreef NiteSpeed het volgende:
2 juli afgeschrevenen je krijgt hem 3 dagen terug binnen ofzo
Helemaal weer hip. Zijn Almere, stadswarmte en de Nuon toch nog een beetje gaaf vandaag.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Razor21 het volgende:
Martijn nam het gesprek over![]()
Standen waren inderdaad niet juist.
Hij heeft nu alles goed gezet.
Krijg binnen 3 weken een nieuwe factuur...en ik moet enkel voor die 2 weken vastrecht ofzo betalen.
Hij zag dat ik al 2 x 41 euro had betaald![]()
(hield wijselijk mijn mond)
Deze factuur wordt geblokkeerd en ik hoef uiteraard dit bedrag niet te betalen..![]()
Moet eerlijk zeggen dat ze behoorlijk vriendelijk deden en niet moelijk dus da zeg ik :
Ik geef de warme douche vandaag aan Nuon voor de service
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Razor21 het volgende:
Martijn nam het gesprek over![]()
Standen waren inderdaad niet juist.
Hij heeft nu alles goed gezet.
Krijg binnen 3 weken een nieuwe factuur...en ik moet enkel voor die 2 weken vastrecht ofzo betalen.
Hij zag dat ik al 2 x 41 euro had betaald![]()
(hield wijselijk mijn mond)
Deze factuur wordt geblokkeerd en ik hoef uiteraard dit bedrag niet te betalen..![]()
Moet eerlijk zeggen dat ze behoorlijk vriendelijk deden en niet moelijk dus da zeg ik :
Ik geef de warme douche vandaag aan Nuon voor de service
![]()
![]()
Ja postbank 503quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef Dorkquemada het volgende:
Postbank toch?
Ik heb 1 keer iets moeten storneren en het stond er de volgende dag gewoon op hoor
(Was UPC, dubbele afboeken die de paupers niet terug konden boeken)
was ik al bang voor...Als het maandag afgeschreven zou worden, was het te laat om te blokkeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:23 schreef Razor21 het volgende:
Maar het is kut dat het dus 2 dagen duurt. Kan ik niet eisen dat zij per direct een spoedoverboeking doen om het terug te storten?
OMG dat meen je niet...sta nog in de wacht...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
was ik al bang voor...Als het maandag afgeschreven zou worden, was het te laat om te blokkeren.
Terugstorten doen ze niet...dat wil zeggen, het kan wel, maar storneren is veel en veel sneller...
Ik kan me inderdaad nog een geval herinneren van iemand die vanaf z'n vakantieadres belde omdat er ineens 2400 euro was afgeschreven![]()
Vergeet Casema..niet ...misschien inderdaad wel handig om dat ook zo te doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef Aventura het volgende:
Daarom betaal ik onbetrouwbare bedrijven zoals Nuon, Upc altijd met acceptgiro...
had ik je gelijk wel kunnen vertellen. die faktuur zat was al aangeleverd voor incasso.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef Razor21 het volgende:
KLANTNR *********** CRN ***********
JAARAFR 30.06.2007
*********** -842,50 EUR
Vind dik 900 toch een hoop geld en het kwam nu even zeer klote uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:25 schreef wise het volgende:
beetje huilen omdat je anders even geen geld hebt
ik ook welquote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind dik 900 toch een hoop geld en het kwam nu even zeer klote uit.
Maar ik kan nu weer lachen....ook om dit topic![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat dit klote is... gelukkig heb je het terugquote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind dik 900 toch een hoop geld en het kwam nu even zeer klote uit.
Maar ik kan nu weer lachen....ook om dit topic![]()
![]()
Ja, want straks kom je ineens dwars door de telefoonlijn zo dat callcenter aan de andere kant van het land binnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Nu is ze even iets aan het navragen....ze knijpt hem natuurlijk..ik tril van woede...
In een callcenter is er iemand die bijhoudt of iedereen komt opdagen en die het callaanbod verdeelt, diegene heeft inhoudelijk niets met het project te maken. De agent weet meer van NUON dan die leidinggevende die jij zo graag wil sprekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Razor21 het volgende:
Ik zo van mag u Leidingevende / Supervisor / Senior of wat dan ook even spreken...nee maar dat mag ik niet zomaar doen. En die hebben wij ook niet iedereen is gelijk op de afdeling. Ik zo van je lult uit je nek op elke helpdesk / servicedesk loopt wel een leidinggevende.
Wat moet zij dan zeggen? "IK HEB GEEN KNOP OF FORMULIER DAARVOOR DUS ROT OP MET JE GRAFBEK?"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Razor21 het volgende:
Echt waar...ik ben in alle staten...ik zeg het is geen stuiver waar we het over hebben maar dik 900 euro..ja sorry dit en dat...ach val dood gifkikker..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |