Nee dit is geen geintje....en dat van Bose was ook geen geintje...dat geld moet ik alleen nog krijgen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef Janetje het volgende:
Zo hey... dat is wel erg veel.
Daar is vast ergens een fout gemaakt, heb je de meterstanden wel goed doorgegeven?
Hoop trouwens dat dit niet weer zo'n flauw geintje is van je.
Achterop stond een nummer alleen op werkdagen...maar kijk zo wel even...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef mike4141 het volgende:
Is nuon niet 7dagen in de week bereikbaar.. hmmmm
alleen voor storingen zeker :/
Heb je nog wel geld over dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben nu even een uurtje weg om een boodschappen te doen en om een vis en vissekom te kopen![]()
Kan je die warmte niet terugleveren? Verdien je misschien een paar centenquote:
Of je leest het topic evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef beelz het volgende:
Je moet je stervendehoerenkankerkachel ook niet het hele jaar aanhebben...
Heb ik gedaanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben nu even een uurtje weg om een boodschappen te doen en om een vis en vissekom te kopen![]()
dat heeft erg weinig met nuon te maken hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef osho het volgende:
daar is NUON erg goed in.
ik gebruik geen gas, maar heb wel een meter hangen...dus betaal ik 108 euro vastrecht per jaar voor gas en gastransport![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:18 schreef detulp050 het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de vorige bewoner creatief is geweest met het doorgeven van de eindstand
die kriegen moandag wat van me te heuren!! (oh ook wat andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:34 schreef Silven het volgende:
Jij docht al, wat is dat KOUD in die douche man!
STERVENDE HOERE KANKER... ohnee dat was iets anders
Zou storneren werken, ik weet het niet. Ik zou de betaalrekening snel even leegmaken (op spaarrekening parkeren). Zodat het geld niet kan worden afgeschreven. Na een week ofzo sturen ze je dan een acceptgiro, die je dan natuurlijk niet betaalt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit is geen geintje....en dat van Bose was ook geen geintje...dat geld moet ik alleen nog krijgen..
Zullen wel weer dingen langs elkaar heen gegaan zijn![]()
Je kunt de NUON bellen om je gasaansluiting te laten afsluiten, kost je helaas wel meer als die 108 euro, maar na het 2e jaar ga je dus besparen. Zit nu al bijna drie jaar zonder, de verwarming is toch centraal en ik kook er ook niet mee...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef osho het volgende:
ik gebruik geen gas, maar heb wel een meter hangen...dus betaal ik 108 euro vastrecht per jaar voor gas en gastransport![]()
je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef TeenWolf het volgende:
bleek zogenaamd de vorige bewoonster foute meterstanden te hebben doorgegeven, jaja.
Reken er maar op, mochten ze de fout erkennen dat je het geld moet 'voorschieten' en dat ze dit later gaan verrekenen in je maandtermijnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:54 schreef Razor21 het volgende:
Geld sluis ik denk wel door naar mijn andere rekening anders kan ik daar weer achteraan gaan.
Grafzooi.....ga maandag bellen ben benieuwd.
Heb nog het orginele bewijs van de makelaar toen we de standen opnamen, zal wel ergens iets fout zijn gegaan...![]()
onzin...deze rekening is overduidelijk onjuist, en je zal dat geld echt niet moeten voorschieten. Je kan dat gewoon laten tegenhouden, of anders storneren. Een incassoblokkade laten plaatsen, en dan een correctie aanvragen op basis van de juiste standen. Mag niet meer dan 2 weken duren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:39 schreef Biogarde het volgende:
Reken er maar op, mochten ze de fout erkennen dat je het geld moet 'voorschieten' en dat ze dit later gaan verrekenen in je maandtermijnen.
Je hebt er geen fuck aan, maar het was dan ook ter info en vermaak.
Terecht, dan hebben mensen tenminste even de tijd om terug te keren op een niveau waarbij ze normaal kunnen communiceren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:41 schreef Razor21 het volgende:
Het is weer zaterdag en dan komt er altijd leuke GRAFPOST!!!! zodat je niet meteen aan de telefoon kan hangen om te KLAGEN!#!$!@%!%
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:53 schreef Razor21 het volgende:
En het klopt ook ECHT niet heb 2 mei de sleutel van dit huis ontvangen...en met hemelvaart pas gaan wonen.
Gewoon de boel fijn tegenhouden idd. Idd gewoon als klant even laten zien dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onzin...deze rekening is overduidelijk onjuist, en je zal dat geld echt niet moeten voorschieten. Je kan dat gewoon laten tegenhouden, of anders storneren. Een incassoblokkade laten plaatsen, en dan een correctie aanvragen op basis van de juiste standen. Mag niet meer dan 2 weken duren.
Het maandbedrag kan inderdaad als gevolg hiervan te hoog worden ingeschat, maar dat kun je ook gewoon telefonisch laten aanpassen, zonder enig probleem.
Als jij dat 24 uur per dag staat te doen dan verklaart dat alles en treft NUON geen enkele blaam. Duidelijke zaak...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:53 schreef Razor21 het volgende:
En het klopt ook ECHT niet heb 2 mei de sleutel van dit huis ontvangen...en met hemelvaart pas gaan wonen.
Warmte totaal niet gebruikt kachel is niet aangeweest...enkel de warm water om te douchen.....
Gekookt heb ik ook niet omdat we nog geen keuken hebben..ja een electrisch kooktoestel keuken wordt volgende week geplaatst.
Dus dit is gewoon zeer MATIGE SLECHTE GRAP van NUON ik sta kokenvan WOEDE![]()
Almere![]()
Stadsverwarming![]()
is heel normaal hoor, en wordt echt niet moeilijk over gedaan...ik heb een jaar op de incasso-afdeling van nuon gewerkt, dus geloof me dat ik weet waar ik het over heb...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon de boel fijn tegenhouden idd. Idd gewoon als klant even laten zien dat je gelijk hebt.
Ik zou het ook doen. Net zo lang tot er geen enkele leverancier meer is die je wil hebben als klant.
Oke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is heel normaal hoor, en wordt echt niet moeilijk over gedaan...ik heb een jaar op de incasso-afdeling van nuon gewerkt, dus geloof me dat ik weet waar ik het over heb...
...maar het helpt wel als je weet wat mag, en wat niet mag...en bij wie je moet zijnquote:
Ben ook pas rond 17.30 dan ga / kan ik pas bellen...quote:Op maandag 2 juli 2007 09:44 schreef Freeflyer het volgende:
tip van mij...
niet bellen om 10 uur, tussen 12 en 2 en om 3 uur.
als trafficmanager daar gewerkt en dat zijn de tijdstippen met de langste wachtrijen
Dat mag niet iedereen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |