Ik vind Jaap nog steeds een beetje te dik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:20 schreef HiDiHo het volgende:
Nu kloppen alle formaten toch ?
[afbeelding]
Is ze bang voor een aanslag ofzo...als ik met een marrokaans meiske praat hoef ik geen helm op toch..hahaquote:
En jij meneer of mevrouw Gouden_Leeuw? Ben jij helemaal volmaakt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:19 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja ok.. maar wat meer ronding had wel gemogen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah die relatie kan je de relatie van het jaar noemen..zo moet iedereen het doen toch...NOT........
Ik ga even heerlijk met de Pumster lopen...kinders tot strax....ow jah...vind Nadia helemaal niks..denk ik.
en toch is die afgevallen volgens mij...zeker in 4:3 hahaha....maar ik heb een fijn breedbeeld systeem dus no problem..for Puma and friends.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Jaap nog steeds een beetje te dik...![]()
Stream 1 is nog steeds niet goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap z'n hoofd te lang.
Eigenlijk kan dat niet, dan verkloten ze het echt bij tienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap z'n hoofd te lang.
klopt 15.00 uurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze moesten toch om een bepaalde tijd wakker worden in het weekend nu?>
ik gok aan je naam te zien dat je een meisje bent...dus bij deze.: wilde een kus smily doen mar die staat er niet tussen...helaas hihi..tot strax.quote:
Ik ben een heer, en bekijk het dus vanuit een mannen perspectief;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En jij meneer of mevrouw Gouden_Leeuw? Ben jij helemaal volmaakt?
![]()
We hebben het hier toch over de bewoners? Zo gaat dat al tijden. Of mogen we nu geen oordelen meer hebben? Reageer je ook zo als iemand Lieke zit af te zeiken op haar uiterlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En jij meneer of mevrouw Gouden_Leeuw? Ben jij helemaal volmaakt?
![]()
Haar schaamhaar is niets om trots op te zijn???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:23 schreef Gigageil het volgende:
Het lijkt me tot nu toe best een lieve meid.......die Rrrrr ff afleren, haar doos scheren, een goede Push-up BH en ze is wat mij betreft welkom in DGK![]()
'n paar dagen geleden sliepen H+L in het kantoor. Toen zag je opeens een camera-instellingen menu in beeld. Ze konden daar de lens op 'wide' - 'small' instellen. Je zag dat het beeld meer wide-angle werd en de hoogte bleef helemaal identiek. Datzelfde aspect speelt op veel camera's, ik denk dat geen enkele instelling nog gecalibreerd staat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat niet, dan verkloten ze het echt bij tien
te breed kan wel, te smal niet, want dan moet je hem nog verder oprekken 20:9![]()
blijkbaar zijn er mensen die vinden dat je je voor schaamhaar moet schamenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Haar schaamhaar is niets om trots op te zijn???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |