ja ...............ik ken er niet meer tegen.......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
Echt iRRitant, dat Taz zich no ook een rrrRR pRobeeRRrtt aan te meten...
Ik denk van niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef DrsH het volgende:
Nadia houdt van lekker rijen nou dan moet je bij Brain zijn denk ik
Dat is een leuke Lobraskaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
ze ging toch nog (gratis) haar buik ..een soort van ...doen???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wacht Natasia nog drie maanden voordat ze naar huis gaat eigenlijk? Het gaat natuurlijk om haar borg, maar die heeft ze volgens velen toch helemaal niet betaaldZe kan dus nu ook rustig naar huis gaan.
Houd ze toch niet vol.......binnen no-time praat ze weer als een orinaire Bijlmer-sletquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
ja een neus stem ieuuwwwwquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ellen heeft ook al zo'n mooie stem.
Ellen, Palma, Amanda, Nadia ... ze zoeken ze wel uit
1 mooie 2..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:07 schreef Gigageil het volgende:
2 mooie vrouwen ??? 1 mooie en 1 .......![]()
N gaat er even aan voorbij dat arroMitch een vriendin heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Als Natasja geen kindjus had gehad, zou ze iedere keer op Mitch springen.
Alsof Mitch dat zou willen.![]()
Kan wel eens het beste deel van Nadia zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Gisteren werd er naar het achterste van Nadia gevraagd. Ik laat het oordeel aan anderen over.
[afbeelding]
En haar mooie koppiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan wel eens het beste deel van Nadia zijn
ze moeten allemaal maar ff mee...danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef ericahysterica het volgende:
Ellen gaat een week met 27 gehandicapten op kamp. Dan kan ze dellie ook wel meenemen die is tenslotte verstandelijk gehandicapt
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat die Hyper Natasja zich maar eens door Fries moet laten dekken tenminste als haar conjo dat toelaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |