Het was voor mij ook niet duidelijk te zien. Misschien gewoon een cameltoe i.p.v. schaamhaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En van een deel tussen haar benen, als ik andere users kan geloven (heb het zelf niet gezien).
Is haar pussy nu al in beeld geweest dan? volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Haar schaamhaar is niets om trots op te zijn???
Aan de andere kant hebben we haar ook nooit haar schaamhaar zien stylenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:33 schreef DrsH het volgende:
Amanda heeft geen kale poes hoor en hoe ik dat weet, hebben jullie haar wel eens haar schaamlippen op zien maken??????????????????
Iets nuanceren, 1 user riep dat. Ik zag een shot van opzij en dat leek toch echt op een kaal heuveltjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En van een deel tussen haar benen, als ik andere users kan geloven (heb het zelf niet gezien).
Heer zoals ik eerder al zei in de coss;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlands-Marokkaanse meid?![]()
Kan best komisch zijn, met die krultang enzo..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we haar ook nooit haar schaamhaar zien stylen![]()
Zo schreef je het net anders nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Heer zoals ik eerder al zei in de coss;)
Kunnen de konijnen er weer vrolijk over heen hobbelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iets nuanceren, 1 user riep dat. Ik zag een shot van opzij en dat leek toch echt op een kaal heuveltje
Niet lang geleden. Ze moest daarna een paar weken een special strak ding dragen en dat is pas 4 dagen geleden gestopt. Het duurt nog 1-2 maanden voordat het optimale resultaat zal ontstaan, volgens haar verhaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
Hoelang was het geleden dat Nadia haar buik had laten zuigen?
Een corsetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet lang geleden. Ze moest daarna een paar weken een special strak ding dragen en dat is paar 4 dagen geleden gestopt. Het duurt nog 1-2 maanden voordat het optimale resultaat zal ontstaan, volgens haar verhaal.
Maakt niet uit, ze hangen al.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:40 schreef Veulen het volgende:
Ik dacht dat je als je een borstvergroting had gehad je minstens 2 maanden niet mocht paardrijden![]()
Door het bewegen gaat de boel namelijk heel erg hangen.
Nu weet ik zeker dat Natasia geen buikwandcorrectie krijgt, die is aan Nadia gegeven door DGK.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet lang geleden. Ze moest daarna een paar weken een special strak ding dragen en dat is paar 4 dagen geleden gestopt. Het duurt nog 1-2 maanden voordat het optimale resultaat zal ontstaan, volgens haar verhaal.
Maar toch, verspilling van het geld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Maakt niet uit, ze hangen al.
Nee, dat is Japioquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef demins het volgende:
Hangt Huub nou in het trapgat???
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07266/ScreenShot104.jpg]afbeelding][/url]
ja hij heeft zich verhangen. Oorzaak Bennix is in tha house.........hij kan er niet meer tegenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef demins het volgende:
en der neusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef 2live het volgende:
Kan Ellen ook ff d'r mond houden
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef demins het volgende:
Ik wil Lesley terugquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef 2live het volgende:
Kan Ellen ook ff d'r mond houden
Bel haar evenquote:
Laat dat nou aan het uitgerekte beeld liggen.quote:
Ze trekt d'r hakken op;quote:
Wat had je verwacht dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke gezellig onder de douche. Ze maken niet echt veel werk van Nadia.
Ze zaten Dennis wel op z'n huid die eerste dag. Een heel verschil met nu in ieder geval.quote:
Rijtechnisch word dat beest al maanden niet goed bereden... Daar worden ze gemakkelijk en lui van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef Gigageil het volgende:
Kortom...het is gewoon zo'n lastig kutpaard , wil z'n kop niet rechthouden, wil niet in 1 lijn lopen, trekt z'n kop steeds omhoog, etc etc ......![]()
Net mensenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rijtechnisch word dat beest al maanden niet goed bereden... Daar worden ze gemakkelijk en lui van.
Als Fries iets níet is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef Gigageil het volgende:
Kortom...het is gewoon zo'n lastig kutpaard , wil z'n kop niet rechthouden, wil niet in 1 lijn lopen, trekt z'n kop steeds omhoog, etc etc ......![]()
die raken gefrustreerd als ze niet goed bereden worden, vraag maar aan Jaapquote:
Daar was Nadia al wel naar aan het solliciteren vannacht ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gezellig triotje onder de douche![]()
Oh, op die manier... Nadia geeft ook wel veel minder aanleiding dan Dennis de Fat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zaten Dennis wel op z'n huid die eerste dag. Een heel verschil met nu in ieder geval.
He he.....ja....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef demins het volgende:
[..]
Als Fries iets níet is...
Heb je haar lul wel eens gezien?![]()
waarover?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke weer eens ruzie
net als bij eigenwijze vrouwen met streken zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
He he.....ja....
Nou ja kutpaarden bestaan eigenlijk niet....maar ik heb zelf 6 jaar gereden en had juist aan die eigenwijze met streken een hekel.....
Van die eigenwijze leer je het meest. Bovendien hebben die het meestal te druk met eigenwijs zijn om te bokken en weg te sprinten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
He he.....ja....
Nou ja kutpaarden bestaan eigenlijk niet....maar ik heb zelf 6 jaar gereden en had juist aan die eigenwijze met streken een hekel.....
Als je hem van voren ziet met dat petje doet het me denken aan Jurgen Rayman: "Altijd prijs met Ahmed".quote:
die terrorlui vallen onverwachts binnen in de villaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:59 schreef tonythewiseguy het volgende:
Het is toch vrijgezellenfeest voor jaap vandaag?? hoelaat begint dat??
Dat laatste is wel een must inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:00 schreef FuTilE het volgende:
Prachtige vrouw, die Nadia. En helemaal met het geluid op mute.
Kinga is onze COShobbitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
benen, lijkt me, of heb jij haar op je voeten???
ze praat vaker hardop tegen zichzelf , straks ook; oh Nadia wat heb je nu gedaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Nadia: "Oh Nadia, je moet echt wat aan je conditie gaan doen"
Volgens mij moet je dat andersom zien hoor: Zij is zijn aandacht weer waardig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian mag Amanda haar benen scheren.
Dus de ruzie zal wel over zijn.
NEE, hangkont!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan wel eens het beste deel van Nadia zijn
Is dat echt gebeurd? Dat meen je toch niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Ik werd niet goed toen hij haar tanden stond te poetsen alsof ze een peuter was.
Para chick.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ze praat vaker hardop tegen zichzelf , straks ook; oh Nadia wat heb je nu gedaan?
Moet je nagaan hoe de rest dan is als het haar beste deel isquote:
Nee serieus, hij was de bovenkant van haar voeten aan het scheren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
benen, lijkt me, of heb jij haar op je voeten???
omg! dat is echt ergquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd? Dat meen je toch niet?
Zeer zeker is dat echt gebeurd - en ze was niet dronken dus dat was niet de reden. Hij had haar bij haar kin vast en ragde de borstel langdurig en zorgvuldig heen en weer in haar wijd open mond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep, Brian zei dat ze stonk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt romantisch en sensueelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeer zeker is dat echt gebeurd - en ze was niet dronken dus dat was niet de reden. Hij had haar bij haar kin vast en ragde de borstel langdurig en zorgvuldig heen en weer in haar wijd open mond.
Maar daar had Brian nou wel net gelijk. Amanda is echt ranziger dan Jaap, qua lichaamsverzorging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat andersom zien hoor: Zij is zijn aandacht weer waardig.
Die twee zijn soms echt onsmakelijk met elkaar qua lichaamsverzorging van Amanda. Ik werd niet goed toen hij haar tanden stond te poetsen alsof ze een peuter was.
Amanda laat zich graag bemoederen, ook over dat ze naar bed moet en wanneer ze teveel gedronken heeft. Dat ligt niet aan Brian of Natasia denk ik, daar vraagt Amanda om. Ik zou er helemaal gek van worden, zij kickt eropquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat andersom zien hoor: Zij is zijn aandacht weer waardig.
Die twee zijn soms echt onsmakelijk met elkaar qua lichaamsverzorging van Amanda. Ik werd niet goed toen hij haar tanden stond te poetsen alsof ze een peuter was.
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Maar daar had Brian nou wel net gelijk. Amanda is echt ranziger dan Jaap, qua lichaamsverzorging.
Ja dat gaat wel lachen worden, kijken hoe stoer die Dennis is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef CoT het volgende:
die lui schrikken zich dood als er van die militairen het huis binnenvallen![]()
![]()
De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda laat zich graag bemoederen, ook over dat ze naar bed moet en wanneer ze teveel gedronken heeft. Dat ligt niet aan Brian of Natasia denk ik, daar vraagt Amanda om. Ik zou er helemaal gek van worden, zij kickt erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |