Hoe zou ik de reflectie dan het beste aanpassen? Of de hoofd tekst aanpassen? Ik ga er morgen of overmorghen weer aan verder.. Nu werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef Kamermans het volgende:
de reflectie klopt niet echt, als je alleen naar het 3d gebeuren kijkt dan lijkt het alsof de text met z'n foetjes in het perspectief op de grond staat,... maar de reflectie laat alleen zien dat het voorste deel op de grond staat en dat de 3d achterkant de lucht in gaat. verder is gras niet zo reflecterend
maar verder ben je wel goed bezig hoor
nog 1 dingetje om je reflectie mooier te maken is een layermask toe te voegen op je reflectie layer, en deze te vullen met een gradient van wit boven naar zwart onder.
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Wacom Volito 2 Tablet
Ik heb het nog geprobeerd net, ziet er al iets beter uit, alleen als ik dan een layer mask erbij doe, en ik doe een gradient, alles wat ik doe.. ik zie er niks van.. net als dat blurrenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef Kamermans het volgende:
je was al goed op weg hoor.
je hebt nu eerst het bovenste deel zegmaar gemaakt, en daarna dit gespiegeld naar beneden. meestal gaat die goed, maar omdat je nu in perspectief werkt gaat het net ff anders.
je maakt eerst dus je text zoals je al gedaan had, dan maak je een nieuw layer waarmee je dat 3d gebeuren maakt.
je hebt dan dus 2 layers, 1tje de voorgrond en 1tje de 3d gedoe
copieer nu de voorgrond en spiegel die zoals je eerst ook gedaan had, verander nu nog niks aan opacity. maar doe met de gespiegelde voorgrond het zelfde als de gewone voorgrond, maar het 3d gebeuren. dit doe je dus de zelfde richting, dus ook naar rechts boven.
als je dat gedaan hebt kan je de opacity van de spiegeling wat lager zetten en ook nog ff een gradient toevoegen aan de layer mask. en dan kan je ook nog de reflectie helemaal aan de onderkant een beetje blurren.
Jup customquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
Die vind ik wel stoer!
Lettertype is costum of?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:48 schreef wc-eend het volgende:
Ok de overlay gedaan, maar dat schuin trekken moet je heel eventjes uitleggen..
haal dat gras is weg.quote:
wat hebben jullie toch met dat kikker design, laat het eens los. Lijkt allemaal op elkaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:15 schreef Nexhile het volgende:
Paar logo's gemaakt in tijden van verveling (devlin is een alt. naam die ik gebruik als niemand 't nog niet heeft ingenomen, wel, dan neem ik nexhile)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:02 schreef ikJur het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met dat kikker design, laat het eens los. Lijkt allemaal op elkaar
CS2 is zooo 2005quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef ikJur het volgende:
[..]
[afbeelding]
de tool rechtboven. daarmee kan je em in perspectief trekken door control ingedrukt houden en aan de vierkantjes te trekken of duwen. Of rechtermuisknop> perspective. gewoon beetje mee spelen
heb CS3 wel draaien hier, maar op school draaien ze nog CS2 dus daar loop ik dan liever mee gelijk. Zie ook nog niet echt de voordelen van CS3 zo'n geavanceerde gebruiker ben ik nou ook weer nietquote:
En ik durf te wedden, dat je nog niet eens het verschil hebt gemerkt met de tools.quote:
imageready zit nu gewoon in photoshop, werkt verder het zelfdequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En ik durf te wedden, dat je nog niet eens het verschil hebt gemerkt met de tools.
98% van de mensen hier die dingen willen bereiken met Photoshop CS3 kunnen dat even makkelijk doen als met CS2.
Sterker nog, vooral als ze image ready ook gewend zijn te gebruiken, kunnen ze beter CS2 gebruiken omdat Image Ready niet eens meer bij CS3 zit.
Animaties maken in CS3 werkt weer even iets anders dan in Image Ready.
Ik gebruik wel degelijk de CS3 dingen die je niet in CS2 hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En ik durf te wedden, dat je nog niet eens het verschil hebt gemerkt met de tools.
98% van de mensen hier die dingen willen bereiken met Photoshop CS3 kunnen dat even makkelijk doen als met CS2.
Sterker nog, vooral als ze image ready ook gewend zijn te gebruiken, kunnen ze beter CS2 gebruiken omdat Image Ready niet eens meer bij CS3 zit.
Animaties maken in CS3 werkt weer even iets anders dan in Image Ready.
sigs zijn ook wel kom hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef Filay het volgende:
[afbeelding]
Hitman is niet zo goed gecut maar de rook en het bloed/lijk etc is wel aardig in de gang. Ik weet niet of dit soort dingen ook de bedoeling zijn om te posten in dit topic...
[afbeelding]
Maar ik doe het toch
Whehehe, ik wist wel dat mensen mijn punt zouden missen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:58 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik gebruik wel degelijk de CS3 dingen die je niet in CS2 hebt
Ik zal maar niet even grote mond geven van dat ik zo'n newb photoshopertje ben, maar dan zou ik maar even heel snel je mond houden..
De optie in SC3 om panorama's temaken bijvoorbeeld zit niet in CS2. (photomerges)
Smart Filters, gebruik ik momenteel ook zeer veel, en verschillende Adjustments optie's zoals in layers curvers enzo.
VashingPoints werkt ook zeer lekker met SC3.
Ik zal niet even een grote mond opzetten, en het werkt gewoon zeer lekker op een Intel Mac.
Dat moet ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:25 schreef Kamermans het volgende:
[..]
sigs zijn ook wel kom hoor, alleen veel reacties zullen toch in de trend zijn van dat je je verder moet gaan ontwikkelen en dus ook grotere projectjes moet gaan doen
Mooie wallpaper, hoe heet die rechterbrush, van die bloemetjes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Nieuwe wallpaper met een tut gemaakt..
[afbeelding]
En ik heb me ook aangemeld bij deviant artwc-eend
leuk gemaakt, maar ik zal die lijnen juist wel een andere kleur geven.. of die kleur "groen" of de kleur van de zon =] voor de rest is ie leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Nieuwe wallpaper met een tut gemaakt..
[afbeelding]
En ik heb me ook aangemeld bij deviant artwc-eend
Thank you, vely nice blush...quote:
wow, nice gast!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef Mindstate het volgende:
http://mindstateart.deviantart.com/art/Headstrong-62223802
[afbeelding]
In Photoshop gemaakt, als het geen dA link mag zijn, zeg maar even dan upload ik em even ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |