abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52054042
Ik zal even zelf ook iets tekenen als nuttige bijdrage voor dit topic }

... of toch niet, geen inspiratie

[ Bericht 15% gewijzigd door Maisnon op 02-08-2007 20:22:01 ]
pi_52056076
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf

Maar wat voor.. tekengereedschap gebruik je precies ?
Pennetje, kwastjes
pi_52065168
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef seekfaM het volgende:
Kickje.

[afbeelding]

Een inkttekening
Erg mooi! Hoe maak je die dingen? Teken je ze eerst met potlood en daarna met inkt? En op hetzelfde vel papier? En bewerk je ze ook digitaal?

Ik haat het dat ik zelf niet kan "inken"!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 03:35:06 #144
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52091883
Beetje aan het kloten geweest met wat effecten op een foto .

pi_52092128
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Erg mooi! Hoe maak je die dingen? Teken je ze eerst met potlood en daarna met inkt? En op hetzelfde vel papier? En bewerk je ze ook digitaal?

Ik haat het dat ik zelf niet kan "inken"!
Hoe ik ze precies maak is, je hebt een stapel schetspapier, internet, schetspotlood en een inktpotje met zwarte inkt er in, verschillende penseeltjes, krabbertje en een inktpen.
Voor wanneer je gaat schetsen, je kan nooit beginnen met gewoon meteen zomaar iets te gaan tekenen, dat kan gewoon niet. Wat sommige mensen helaas wel denken _
Dan kijk je hoe je hoe eigenlijk zo'n kat, in dit geval een bobcat, een kruising tussen een tijger en een normale kat. er uit ziet.
En bepaal je een de compositie, in dit geval is het voor een t-shirt bedoelt en een soort mascotte voor een school, dus het moet er een beetje brutaal maar wel eng uitzien.
Als je schets goed genoeg is, ( je kan met schetspapier meerdere keren er over heen gaat, voordat het goet genoeg is. Vaak is dan 1 - 2x maar soms ook 4-5, dus in 1x goed kan gewoon niet )
Dan ga je op schetspapier inkten, je hebt het plaatje onder je, en wanneer je in het inkten een beetje thuis bent, dan kan je dus verschillende soorten technieken toepassen.
Vervolgens scan ik het en werk het een beetje bij, en maak er een bitmap van.
Bitmap omdat je dan wanneer je het gaat drukken, er uit ziet of het orgineel ook met de hand getekend is, en dat resultaat wil ik juist .
Als je ook wil leren doen, gewoon veel doen
pi_52093032
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 04:16 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Hoe ik ze precies maak is, je hebt een stapel schetspapier, internet, schetspotlood en een inktpotje met zwarte inkt er in, verschillende penseeltjes, krabbertje en een inktpen.
Voor wanneer je gaat schetsen, je kan nooit beginnen met gewoon meteen zomaar iets te gaan tekenen, dat kan gewoon niet. Wat sommige mensen helaas wel denken _
Dan kijk je hoe je hoe eigenlijk zo'n kat, in dit geval een bobcat, een kruising tussen een tijger en een normale kat. er uit ziet.
En bepaal je een de compositie, in dit geval is het voor een t-shirt bedoelt en een soort mascotte voor een school, dus het moet er een beetje brutaal maar wel eng uitzien.
Als je schets goed genoeg is, ( je kan met schetspapier meerdere keren er over heen gaat, voordat het goet genoeg is. Vaak is dan 1 - 2x maar soms ook 4-5, dus in 1x goed kan gewoon niet )
Dan ga je op schetspapier inkten, je hebt het plaatje onder je, en wanneer je in het inkten een beetje thuis bent, dan kan je dus verschillende soorten technieken toepassen.
Vervolgens scan ik het en werk het een beetje bij, en maak er een bitmap van.
Bitmap omdat je dan wanneer je het gaat drukken, er uit ziet of het orgineel ook met de hand getekend is, en dat resultaat wil ik juist .
Als je ook wil leren doen, gewoon veel doen
Wel, ik ben een fan van zwart/wit tekeningen, dus ik heb ook wel geprobeerd om te "inken". Het gaat me alleen niet zo goed af. Ik snap de techniek ook niet zo goed. Ik heb wel schetspapier, 120 gr en 160 gr en schetsen gaat me redelijk af (als hobbyist tenminste), maar wat je daarna moet doen weet ik dus eigenlijk niet. Ink jij dan op hetzelfde vel schetspapier als waarop je schets staat? Ik dacht dat je het inken op een apart vel papier moest doen (met het papier waarop je schets staat eronder) en dan het beste op een "lichtbak"? Ik heb ook potloden, een inktpen, zwarte inkt en verschillende penselen en ik heb ook internet, een scanner en PS. Maar wat is dan een krabbertje? Maak je daar correctie's mee? Ik had begrepen dat daar ook een soort correctie vloeistof voor bestaat, allleen kon ik die nergens krijgen.

Om toch een soort zwart/wit effect te krijgen, maak ik alles zwart met potlood. Dat geeft best een aardig effect, alleen gaat er heel veel tijd inzitten en daarom wil ik de tekeningen liever inken, dat gaat volgens mij sneller. Hier is zo'n tekening van me, die ik met potlood zwart/wit heb gemaakt:

En dit zijn een paar ink probeersels (zonder te schetsen):

[ Bericht 4% gewijzigd door Mardoek50 op 04-08-2007 10:16:39 ]
  zondag 5 augustus 2007 @ 08:58:18 #147
59269 Drakire
May Lyssa aid you
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:55:07 #148
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52114357
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 08:58 schreef Drakire het volgende:
[afbeelding,link]
(Klikbaar)
Die vind ik wel stoer !
Lettertype is costum of?
pi_52160136

Tis niet echt bijzonder, maarja
pi_52165798
de reflectie klopt niet echt , als je alleen naar het 3d gebeuren kijkt dan lijkt het alsof de text met z'n foetjes in het perspectief op de grond staat,... maar de reflectie laat alleen zien dat het voorste deel op de grond staat en dat de 3d achterkant de lucht in gaat. verder is gras niet zo reflecterend
maar verder ben je wel goed bezig hoor
nog 1 dingetje om je reflectie mooier te maken is een layermask toe te voegen op je reflectie layer, en deze te vullen met een gradient van wit boven naar zwart onder.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kamermans op 07-08-2007 14:10:13 ]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:40:43 #151
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52172101
Heb een wacom gekocht, mmijn eerste wacom creatie
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:41:53 #152
126737 Electro-Worm
pi_52172142
Oja, neem het niet te serieus
pi_52172781
hehehe, welke wacom heb je gehaald?
pi_52174267
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef Kamermans het volgende:
de reflectie klopt niet echt , als je alleen naar het 3d gebeuren kijkt dan lijkt het alsof de text met z'n foetjes in het perspectief op de grond staat,... maar de reflectie laat alleen zien dat het voorste deel op de grond staat en dat de 3d achterkant de lucht in gaat. verder is gras niet zo reflecterend
maar verder ben je wel goed bezig hoor
nog 1 dingetje om je reflectie mooier te maken is een layermask toe te voegen op je reflectie layer, en deze te vullen met een gradient van wit boven naar zwart onder.
Hoe zou ik de reflectie dan het beste aanpassen? Of de hoofd tekst aanpassen? Ik ga er morgen of overmorghen weer aan verder.. Nu werk
pi_52174507
je was al goed op weg hoor.
je hebt nu eerst het bovenste deel zegmaar gemaakt, en daarna dit gespiegeld naar beneden. meestal gaat die goed, maar omdat je nu in perspectief werkt gaat het net ff anders.

je maakt eerst dus je text zoals je al gedaan had, dan maak je een nieuw layer waarmee je dat 3d gebeuren maakt.
je hebt dan dus 2 layers, 1tje de voorgrond en 1tje de 3d gedoe
copieer nu de voorgrond en spiegel die zoals je eerst ook gedaan had, verander nu nog niks aan opacity. maar doe met de gespiegelde voorgrond het zelfde als de gewone voorgrond, maar het 3d gebeuren. dit doe je dus de zelfde richting, dus ook naar rechts boven.
als je dat gedaan hebt kan je de opacity van de spiegeling wat lager zetten en ook nog ff een gradient toevoegen aan de layer mask. en dan kan je ook nog de reflectie helemaal aan de onderkant een beetje blurren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kamermans op 07-08-2007 21:44:36 ]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:22:20 #156
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52174569
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef Kamermans het volgende:
hehehe, welke wacom heb je gehaald?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:30:15 #157
126737 Electro-Worm
pi_52180306
Wacom Volito 2 Tablet
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:29:09 #158
126737 Electro-Worm
pi_52182177

mijn 2de
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:31:17 #159
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52182234
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Wacom Volito 2 Tablet
Die heb ik ook
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:36:29 #160
126737 Electro-Worm
pi_52182396
En hij is perfect.
pi_52185536
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef Kamermans het volgende:
je was al goed op weg hoor.
je hebt nu eerst het bovenste deel zegmaar gemaakt, en daarna dit gespiegeld naar beneden. meestal gaat die goed, maar omdat je nu in perspectief werkt gaat het net ff anders.

je maakt eerst dus je text zoals je al gedaan had, dan maak je een nieuw layer waarmee je dat 3d gebeuren maakt.
je hebt dan dus 2 layers, 1tje de voorgrond en 1tje de 3d gedoe
copieer nu de voorgrond en spiegel die zoals je eerst ook gedaan had, verander nu nog niks aan opacity. maar doe met de gespiegelde voorgrond het zelfde als de gewone voorgrond, maar het 3d gebeuren. dit doe je dus de zelfde richting, dus ook naar rechts boven.
als je dat gedaan hebt kan je de opacity van de spiegeling wat lager zetten en ook nog ff een gradient toevoegen aan de layer mask. en dan kan je ook nog de reflectie helemaal aan de onderkant een beetje blurren.
Ik heb het nog geprobeerd net, ziet er al iets beter uit, alleen als ik dan een layer mask erbij doe, en ik doe een gradient, alles wat ik doe.. ik zie er niks van.. net als dat blurren ik doe denk wat fout...

pi_52185975
voor de gradient maakt het uit hoe je hem gebruikt.

je kan het doen vanaf boven kant van het document tot onderaan het document, dan is op de plek van de reflectie de kleur grijs, waardoor de text voor 50% zichtbaar is
je kan het doen vanaf de text totaan onderkant van het document dan zal de text bijna helemaal wit zijn. waardoor de text voor 0% zichtbaar is
je kan het doen vanaf de onderkant van het document totaan de text dan zal de text bijna helmaal zwart zijn waardoor de text voor 100% zichtbaar is
en je kan het doen vanaf de bovenkant van de text totaan de onderkant van de text, op de plek van de text is nu de gradent te zien, en dus kwa zichtbaarheid ook
ter illustratie:

je moet gewoon maar betje mee spelen en kijken wat je het mooiste vind.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kamermans op 08-08-2007 01:08:00 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:53:49 #163
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52188226
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Ravii het volgende:

[..]

Die vind ik wel stoer !
Lettertype is costum of?
Jup custom .

Je kunt reflecties in ps trouwens op heel veel verschillende manieren doen, bv met feather (ctrl+alt+d)
Of met de quick mask mode en dan een gradient selecteren die van fill naar transparent gaat en dan selectie in normal mode verwijderen.

@kamermans wat heb jij een ontzettend gaaf Deviantart profiel zeg!
pi_52236464
pi_52236745
zet die reflectie eens op overlay, en speel een beetje met de kleur. Misschien nog enigzins schuin trekken, in perspectief weet je wel
0023
pi_52237026
Ok de overlay gedaan, maar dat schuin trekken moet je heel eventjes uitleggen..
pi_52242695
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:48 schreef wc-eend het volgende:
Ok de overlay gedaan, maar dat schuin trekken moet je heel eventjes uitleggen..

de tool rechtboven. daarmee kan je em in perspectief trekken door control ingedrukt houden en aan de vierkantjes te trekken of duwen. Of rechtermuisknop> perspective. gewoon beetje mee spelen
0023
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:36:25 #168
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52243864
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:28 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
haal dat gras is weg.
dan zet je een zwarte achtergrond. (nieuwe layer)
maar je moet de reflectie hetzelfde doen als hoe het gras licht..
lijkt me logisch.
pi_52270484
Ik geef het op.. 3d en die dingen zijn me nog iets te lastig maar ik weet nu wel een beetje hoe ik makkelijk zo'n reflectie kan maken..
pi_52271333

Shot at 2007-08-10
pi_52271436
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:40 schreef qww8 het volgende:
[afbeelding]
nice kikker, zelf gemaakt?
0023
pi_52271496
d00h rot imageshack ook .... dan maar op me eigen server :
2 dingetjes er maar fF opgegooit..

pi_52271591
hehe wel nice, grafisch ok.

illustrator of photoshop?
0023
pi_52271628
Flash 8 Pro en Swift 3D
pi_52273914
Paar logo's gemaakt in tijden van verveling
Klikkerdeklik

[ Bericht 38% gewijzigd door Nexhile op 11-08-2007 16:46:25 ]
pi_52274976
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:15 schreef Nexhile het volgende:
Paar logo's gemaakt in tijden van verveling (devlin is een alt. naam die ik gebruik als niemand 't nog niet heeft ingenomen, wel, dan neem ik nexhile)
[afbeelding]
wat hebben jullie toch met dat kikker design, laat het eens los. Lijkt allemaal op elkaar
0023
pi_52275517
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:02 schreef ikJur het volgende:

[..]

wat hebben jullie toch met dat kikker design, laat het eens los. Lijkt allemaal op elkaar
_!
pi_52278483
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef ikJur het volgende:

[..]

[afbeelding]
de tool rechtboven. daarmee kan je em in perspectief trekken door control ingedrukt houden en aan de vierkantjes te trekken of duwen. Of rechtermuisknop> perspective. gewoon beetje mee spelen
CS2 is zooo 2005
pi_52280750
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:05 schreef seekfaM het volgende:

[..]

CS2 is zooo 2005
heb CS3 wel draaien hier, maar op school draaien ze nog CS2 dus daar loop ik dan liever mee gelijk. Zie ook nog niet echt de voordelen van CS3 zo'n geavanceerde gebruiker ben ik nou ook weer niet
0023
pi_52287559
Ik heb met blender een soort van psychedelisch "kunstwerk" gemaakt

pi_52288343
Ehm ik dus..
verkeerde account
pi_52289033
het ziet er beetje laag kwaliteit uit,.. of komt dat door het verkleinen? verder wel lekker abstract
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:48:54 #183
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52292629
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:05 schreef seekfaM het volgende:

[..]

CS2 is zooo 2005
En ik durf te wedden, dat je nog niet eens het verschil hebt gemerkt met de tools.
98% van de mensen hier die dingen willen bereiken met Photoshop CS3 kunnen dat even makkelijk doen als met CS2.
Sterker nog, vooral als ze image ready ook gewend zijn te gebruiken, kunnen ze beter CS2 gebruiken omdat Image Ready niet eens meer bij CS3 zit.
Animaties maken in CS3 werkt weer even iets anders dan in Image Ready.

Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52292829
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef DarkManta het volgende:

[..]

En ik durf te wedden, dat je nog niet eens het verschil hebt gemerkt met de tools.
98% van de mensen hier die dingen willen bereiken met Photoshop CS3 kunnen dat even makkelijk doen als met CS2.
Sterker nog, vooral als ze image ready ook gewend zijn te gebruiken, kunnen ze beter CS2 gebruiken omdat Image Ready niet eens meer bij CS3 zit.

imageready zit nu gewoon in photoshop, werkt verder het zelfde alleen je hebt nu zelfs meer mogelijkheden
en in CS2 kon je geen JPG images editen in camera raw en dat kan nu wel
en de nieuwe selectie tool vind ik ook best wel nettjes werken

ik vind cs3 echt super relaxed, en wil echt niet meer terug naar cs2
pi_52292890
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:48 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Ik gebruik wel degelijk de CS3 dingen die je niet in CS2 hebt
Ik zal maar niet even grote mond geven van dat ik zo'n newb photoshopertje ben, maar dan zou ik maar even heel snel je mond houden..

De optie in SC3 om panorama's temaken bijvoorbeeld zit niet in CS2. (photomerges)
Smart Filters, gebruik ik momenteel ook zeer veel, en verschillende Adjustments optie's zoals in layers curvers enzo.
VashingPoints werkt ook zeer lekker met SC3.

Ik zal niet even een grote mond opzetten, en het werkt gewoon zeer lekker op een Intel Mac .
pi_52293250

Hitman is niet zo goed gecut maar de rook en het bloed/lijk etc is wel aardig in de gang. Ik weet niet of dit soort dingen ook de bedoeling zijn om te posten in dit topic...

Maar ik doe het toch
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:12:09 #187
126737 Electro-Worm
pi_52293275
Bitchfights
pi_52293610
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef Filay het volgende:
[afbeelding]

Hitman is niet zo goed gecut maar de rook en het bloed/lijk etc is wel aardig in de gang. Ik weet niet of dit soort dingen ook de bedoeling zijn om te posten in dit topic...

[afbeelding]

Maar ik doe het toch
sigs zijn ook wel kom hoor , alleen veel reacties zullen toch in de trend zijn van dat je je verder moet gaan ontwikkelen en dus ook grotere projectjes moet gaan doen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:36:54 #189
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52293907
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:58 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Ik gebruik wel degelijk de CS3 dingen die je niet in CS2 hebt
Ik zal maar niet even grote mond geven van dat ik zo'n newb photoshopertje ben, maar dan zou ik maar even heel snel je mond houden..

De optie in SC3 om panorama's temaken bijvoorbeeld zit niet in CS2. (photomerges)
Smart Filters, gebruik ik momenteel ook zeer veel, en verschillende Adjustments optie's zoals in layers curvers enzo.
VashingPoints werkt ook zeer lekker met SC3.

Ik zal niet even een grote mond opzetten, en het werkt gewoon zeer lekker op een Intel Mac .
Whehehe, ik wist wel dat mensen mijn punt zouden missen.
Het gaat er om dat het hele CS2 is zooo 2005 nergens op slaat.

Als mensen met CS2 content zijn en er alles uithalen wat ze willen is dat super, of het nou wel of niet een oudere versie is.
Het is het schapengedrag waar ik me aan erger. Oh ik ben niet up to date, ik hoor er dan niet bij.
Als je af en toe werken ziet die alleen met Paint zijn gemaakt, ga je twijfelen of dat wel zo is.

Laten we gewoon werkje s posten ipv dom commentaar geven als CS2 is zo 2005.
CS2 verdient evenveel credits als CS3.
De volgende versie van Photoshop zal nog leuker worden en dan is CS3 weer niet goed genoeg.
Maar nu roep je wel dat het geweldig is op je IMAC.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52294220
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:25 schreef Kamermans het volgende:

[..]

sigs zijn ook wel kom hoor , alleen veel reacties zullen toch in de trend zijn van dat je je verder moet gaan ontwikkelen en dus ook grotere projectjes moet gaan doen
Dat moet ook En ik heb nog wel wat programma's maar daar moet ik me nog in verdiepen..
pi_52311580
Nieuwe wallpaper met een tut gemaakt..

En ik heb me ook aangemeld bij deviant art wc-eend
pi_52311758
de kleuren had ik mooier gevind als ze minder groen waren geweest. het is een zonsopgang en dat is meestal rood/orangje . verder kunnen de streepen die er doorheel lopen wel gewoon deze kleuren blijven, die hoeven niet persee het zelfde te zijn, maar dat zijn ze nu ook niet

en ik heb je welkom berichtje gesuurd op deviantArt
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:32:22 #193
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52317136
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:

[afbeelding]

Mooie wallpaper, hoe heet die rechterbrush, van die bloemetjes?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52328161
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:

[afbeelding]

leuk gemaakt, maar ik zal die lijnen juist wel een andere kleur geven.. of die kleur "groen" of de kleur van de zon =] voor de rest is ie leuk Ben idd ook wel benieuwd welke brush je voor die bloemen hebt gebruikt?
Zo niet.. dan toch!
pi_52336760
Bloemen brush Klik
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:40:33 #196
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52337038
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef wc-eend het volgende:
Bloemen brush Klik
Thank you, vely nice blush...
pi_52347760
even een welgemeende tvp, erg mooie designs
pi_52348456
http://mindstateart.deviantart.com/art/Headstrong-62223802

In Photoshop gemaakt, als het geen dA link mag zijn, zeg maar even dan upload ik em even ergens anders
pi_52348665
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef Mindstate het volgende:
http://mindstateart.deviantart.com/art/Headstrong-62223802
[afbeelding]
In Photoshop gemaakt, als het geen dA link mag zijn, zeg maar even dan upload ik em even ergens anders
wow, nice gast!
helemaal zelf gemaakt? of ook wat dingen gejat
pi_52348695
Haha natuurlijk heb ik niks gejat, lijkt me leuk zeg, als iedereen van elkaar jat
Heb (zoals je op dA link kunt lezen) wel stocks gebruikt (foto´s, bijvoorbeeld die hand)
pi_52352527
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef donroyco het volgende:
Tweede plaatje is te standaard, 5 brushes gebruiken je bent klaar...
Aan je reactie te zien zou het plaatje makkelijk te maken moeten zijn maar ik zou geen idee hebben waar ik zou moeten beginnen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_52354719
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Mindstate het volgende:
Haha natuurlijk heb ik niks gejat, lijkt me leuk zeg, als iedereen van elkaar jat
Heb (zoals je op dA link kunt lezen) wel stocks gebruikt (foto´s, bijvoorbeeld die hand)
nee ok, dat bedoel ik eigenlijk wel nice
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:41:45 #203
126737 Electro-Worm
pi_52356018
pi_52487355
van

naar

De eerste keer dat ik zoiets heb gedaan

en ja.. die achtergrond ik weet het
pi_52487849
nice hoor, alleen dr rechter linker bil is nu de kleur van dr rokje,.. of is het ook dr rokje? :p

verder als ik naar dr haar kijk, dan lijkt het alsof je met magic wand tool de binnen kant geselectreed hebt en het vervolgens gevuld met paars. hierdoor is er een klein transparant strookje tussen het zwart en het paars. wat je beter had kunnen doen is de selectie een aantal pixels grote maken, het maakt niet uit als het een betje overlappent is met de line art, want de lineart zet je toch als layer er boven
pi_52488458
Ik heb die hele magic wand niet gebruikt, met de pen tool en dan opvullen, of de brush.. Maar ik denk dat je gelijk heb hoor, denk over het hoofd gezien.. en de linkerbil is twijfelachtig

Edit; Ik heb nog ff gekeken in PS, de pixels sluiten wel aan, ik zie geen achtergrond.. zal er een volgende keer eens naar kijken..
pi_52488583
Ik heb trouwens een update gedaan aan mijn design (betere kleuren vooral)

http://mindstateart.deviantart.com/art/Headstrong-62289163
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:38:34 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52503702
Nice work wc-eend, hoe heb je dat gefixt?

Na lange tijd weer eens een signature gemaakt...

stock
pi_52505616
Hi don, is niet zo moeilijk als je denkt..

Als je bij deze tut kijkt, zie je perfect hoe het uitgelegd wordt, er zijn verschillende manieren hoe je het kon doen en ik heb deze van de tut gebruikt..
*klik*
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:58:01 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52505859
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Hi don, is niet zo moeilijk als je denkt..

Als je bij deze tut kijkt, zie je perfect hoe het uitgelegd wordt, er zijn verschillende manieren hoe je het kon doen en ik heb deze van de tut gebruikt..
*klik*
Ah bedankt..wc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')