Geinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
Vond hem wel de moeite waard om hem te posten
Jaa, tis goed met jequote:
Serieus. Klein tekstvak, 'dikke' randen, kleine lettertjes, abstracte background. Erg 2003.quote:
en dat is erg omdat,... ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Serieus. Klein tekstvak, 'dikke' randen, kleine lettertjes, abstracte background. Erg 2003.
jammer alleen van het de hoeveelheid loze ruimte onder de site. eerst witte balk, dan donkere balk. verder weinig ruimte voor text. maarja text hoeft ook niet altijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef Drakire het volgende:
Btw is ben echt superfan van zo'n layout:
http://archlord.hangame.co.jp/index.nhn
(let op is een japanse site laden duurt wat langer)
Eerstevolgende site die ik maak krijgt zo'n inderling.
Je kunt hem in principe zo lang maken als je wilt, probleem is dan wel dat de hoogte van je content 'fixed' is (vaststaat dus.)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:47 schreef Kamermans het volgende:
[..]
jammer alleen van het de hoeveelheid loze ruimte onder de site. eerst witte balk, dan donkere balk. verder weinig ruimte voor text. maarja text hoeft ook niet altijd
Omdat ie anders niks om te zeiken heeft dan...quote:
Omdat het daardoor alles behalve bijzonder is.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Omdat ie anders niks om te zeiken heeft dan...
Ik vind het een goed design,ga door...
Ach gos de PRO is moe en vergeet dat iedereen het moet leren, arrogantje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat het daardoor alles behalve bijzonder is.
[..]
erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ach gos de PRO is moe en vergeet dat iedereen het moet leren, arrogantje.
Wat is het doel van die site? Kapper, games, Xbox, persoonlijke portfolio of bedrijfje? Ik kan het er niet uit opmaken iig.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ach gos de PRO is moe en vergeet dat iedereen het moet leren, arrogantje.
Portfolio en mijn bedrijfjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is het doel van die site? Kapper, games, Xbox, persoonlijke portfolio of bedrijfje? Ik kan het er niet uit opmaken iig.
Heb m alleen niet zelf gemaakt... En ik krijg mijn menu niet af zegmaar. Ik vond de layout wel goed gelukt eigenlijk....quote:
Alleen jammer dat je die zelf niet hebt gemaakt, en het is toch een topic dat je je eigen design laat zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
Vond hem wel de moeite waard om hem te posten
He just got owned...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je die zelf niet hebt gemaakt, en het is toch een topic dat je je eigen design laat zien.
Deze foto is namelijk van B.P. Kelsey uit Los Angeles.
http://www.worth1000.com/view.asp?entry=400416&display=photoshop
en dat van de Fok! designer,...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je die zelf niet hebt gemaakt, en het is toch een topic dat je je eigen design laat zien.
Deze foto is namelijk van B.P. Kelsey uit Los Angeles.
http://www.worth1000.com/view.asp?entry=400416&display=photoshop
kan je makkelijk weg photoshoppen met clone toolquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Kamermans het volgende:
dat zou kunnen ja, maar waarom is dan de watermark gehaald?
Weer terug vanuit Malta...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
kan je makkelijk weg photoshoppen met clone tool![]()
dat ben ik inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weer terug vanuit Malta...![]()
![]()
Clone Tool is erg handig ja daarvoor, als ie het een mooi plaatje vindt, kan ie dat toch ook gewoon zeggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |