Ja, net, ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef cerror het volgende:
Zo is het maar net. En morgen ook nog.
Ik geloof dat ik die ook al 30.000 keer in BeF gepost heb.quote:
Gelukkig maar, Chowi. Nu kan ik je weer recht aankijken zonder te denken dat je een geperverteerde frust bent. Dat scheelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef Chowi het volgende:
Het floepte er zó uit, Au3. Het is niet zo van. Dat ik frustraties heb op dat gebied hoor. Echt niet.
Ja. Want dat ben ik niet. Haha, nee. Dat zou toch gek zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Chowi. Nu kan ik je weer recht aankijken zonder te denken dat je een geperverteerde frust bent. Dat scheelt..
Nou! Poe hee. Da's een opluchting hoor. Stel je voor! Seks! Nou! Poe!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Want dat ben ik niet. Haha, nee. Dat zou toch gek zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef Chowi het volgende:
Au3. Ik krijg de associatie van jou met Ma Flodder niet meer uit mijn hoofd, sinds je een bepaalde opmerking hebt gemaakt.
Ik weet niet meer welke.
Kijk. Daar hebben we ma Flodder.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Mokster het volgende:
Help. Ik weethet allemaal niet meeeer zo goedden k ik.
WEG ASSOCIATIE!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sartre! Thomas van Acquino! Edward Said! Zadie Smith! Harry Mulisch! Goethe! Gustav Klimt! Frank Zappa! Het feit dat ik een ranke, bloedmooie brunette ben!
Volgens mij ook niet, nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Mokster het volgende:
Help. Ik weethet allemaal niet meeeer zo goedden k ik.
Het is als magie, Au3. Volgens mij beïnvloed jij mijn onderbewustzijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kijk. Daar hebben we ma Flodder..
Als dat inhoudt dat jij denkt dat ik pijprokend aan mijn kont zit te krabben dan doe ik toch iets verkeerd, lijkt me.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is als magie, Au3. Volgens mij beïnvloed jij mijn onderbewustzijn.
Veeel . Oeh. Hij ssmt terug. en hij vragt of ik hem bel.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef Chowi het volgende:
Wat heb je in hemelsnaam allemaal gezopen, Moks?
Die associatie is nu weg. Voor een gedeelte dan. Al denk ik wel nog steeds dat je een wrat op je neus hebt met van die donshaartjes erop.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat jij denkt dat ik pijprokend aan mijn kont zit te krabben dan doe ik toch iets verkeerd, lijkt me.
DOE NIET!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Veeel . Oeh. Hij ssmt terug. en hij vragt of ik hem bel.
Een jongen zei ooit tegen mij dat ik De Perfecte Neus had. (Even wegdenkend dat dat een compliment is in de categorie "prachtige teennagels" en "sexy knieschijven", maar hey.)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die associatie is nu weg. Voor een gedeelte dan. Al denk ik wel nog steeds dat je een wrat op je neus hebt met van die donshaartjes erop.
Foto's!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een jongen zei ooit tegen mij dat ik De Perfecte Neus had. (Even wegdenkend dat dat een compliment is in de categorie "prachtige teennagels" en "sexy knieschijven", maar hey.)
Zelfs mijn neus is mooi.
Woah.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bloedserieus en op mijn paasbest.
Alsje, Chow. Volledig wratloos.
Ik had mijn pink tussen de kassala gekregen op mijn werk.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woah.. Zulks een toffe foto!
Je nagellak is alleen half afgesleten bij je pink. Maar het ging om de neus, hm?
Heuswaar? Had je dan niet beter gewoon je nagels kunnen volkliederen met zwarte nagellak zodat het minder opviel?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik had mijn pink tussen de kassala gekregen op mijn werk.. Niet half zo glamoureus als nagellak.
Maar, wat vind je van de neus ?
Ik kan dat niet. Ik mis een gen voor make-up.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heuswaar? Had je dan niet beter gewoon je nagels kunnen volkliederen met zwarte nagellak zodat het minder opviel?
En de neus. Och. De neus. Je hebt een beetje zo'n springschans. SPRINGSCHANSEN ZIJN TOF!
Dat was de druppel, mijn aanstaande staat al een kwartier te hoefschrapen om te gaan slapen, en nu gaat ie pruillippen. Ik moet het bed in met mijn lief.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:40 schreef Chowi het volgende:
Goh. Trouwen?
Hè verdulle. Sla ik toch mooi weer de plank mis.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat was de druppel, mijn aanstaande staat al een kwartier te hoefschrapen om te gaan slapen, en nu gaat ie pruillippen. Ik moet het bed in met mijn lief..
Een andere keer, Chowi.
Als je maar niet weer Au3's pink raakt hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè verdulle. Sla ik toch mooi weer de plank mis.
Is dit zo'n geval waarbij een meisje ladderzat dingen doet en dan heel stoer is ten tijden van de dronkenschap maar zodra de kater aanslaat de drank vervloekt en steen en been klaagt over wat ze wel niet gedaan heeft?quote:
ja maar hij wordt er niet minder leuk omquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die ook al 30.000 keer in BeF gepost heb..
TOF DAN ZIJN WE HET DAAR OVER EENS HAHAHA ALLES GOED MET JOU MET MIJ GAAT ALLES OOK WEL GOED HOOR HAHAHA WAT GA JIJ VANDAAG DOEN IK GA NAAR UTRECHT NAAR EEN TENTOONSTELLING VAN HET EINDEXAMENWERK VAN DE HKU LEUK HA IK HEB DAAR ZIN IN OK IK GA NU M'N HAAR DOEN TOT LATER EET SMAKELIJK DOEI!quote:Op zondag 1 juli 2007 10:30 schreef Chowi het volgende:
NEE DAT KLOPT TIMBOB.
ok tot zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Chowi het volgende:
Ja, is goed, David. Ik wil wel met je neuken.
Ok dan neuk ik wel iemand anders.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:04 schreef Chowi het volgende:
Ja, nu al niet meer hoor!
Conflictquote:Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, er stond een verkeerde verjaardagsdatum in mijn profiel, die van vandaag, en nu heb ik een felicitatietopic en meerdere felicitaties.
Ik ben populair!.
Stuur me een PM!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Tiek, herinner me eraan dat ik je iets moet vertellen.
30,000 man die collectief het waarheidsgehalte van 'I can't dance' weten te bewijzen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuur me een PM!.
Ik ben vanaf eind vd middag afwezig namelijk, dan gaan we richting Arena voor Genesis..
Ik kan echwel dansuh!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
30,000 man die collectief het waarheidsgehalte van 'I can't dance' weten te bewijzen.
Hoera!
Ja. Behalve afgelopen dinsdag. Toen ik, net als vroeger, weer even helemaal verliefd werd op George.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Arena..
Is het geluid daar niet zo bagger dat je wenst dat je thuis zat met de live-DVD ?
Hoe is het nu met je ? Heeft de Man nog gebeld ? Is je hoofd nog enigszins okay of heb je een gigakater ?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Behalve afgelopen dinsdag. Toen ik, net als vroeger, weer even helemaal verliefd werd op George.
Ondanks het feit dat ik nu weet dat hij vrouwen niet begeert.
Ik ben vanmorgen met enorme hoofdpijn naar zijn huis toe gegaan toen de allerergste alcohol-waas was opgetrokken.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe is het nu met je ? Heeft de Man nog gebeld ? Is je hoofd nog enigszins okay of heb je een gigakater ?
Wow.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met enorme hoofdpijn naar zijn huis toe gegaan toen de allerergste alcohol-waas was opgetrokken.
Aldaar heeft de Man me op ontbijt mét versgeperste jus d'orange en twee paracetamolletjes getrakteerd.
Mijn hoofdpijn was op slag verdwenen.
Maar, aangenaam gezelschap of "aangenaam" "gezelschap" "quote:Op zondag 1 juli 2007 16:54 schreef Mokster het volgende:
Ja. Nooit geweten dat de broer van mijn beste vriendin zulk aangenaam gezelschap kon zijn.
Q.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:32 schreef Q. het volgende:
Ja. Sorry. Gelukkig moest ik vroeg weer weg om naar Warner Brothers Movie World en daarna naar Enschede te gaan.
Tof pretpark!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:32 schreef Q. het volgende:
Ja. Sorry. Gelukkig moest ik vroeg weer weg om naar Warner Brothers Movie World en daarna naar Enschede te gaan.
Oh, ik moet hem nog ff kijken.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik heb een dusdanig gevoelig gevoel voor plaatsvervangende schaamte dat ik echt een beetje dood ging tijdens het kijken van het filmpje.
Goeie portie leedvermaakquote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En een gozer die zich zó laveloos heeft gezopen op een familiefeestje van z'n prille vriendinnetje dat hij meerdere keren heeft gekotst over de bank van vriendinnetje's oom. En het dan raar vinden dat vriendinnetje hem niet liefdevol in haar armen sluit, de volgende ochtend.
Ik had een dusdanige hoeveelheid bier genuttigd dat ik me er helemaal niets meer van kan herinneren. Dus het was tof.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik heb een dusdanig gevoelig gevoel voor plaatsvervangende schaamte dat ik echt een beetje dood ging tijdens het kijken van het filmpje.
FP.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:58 schreef mcDavid het volgende:
Maar... waar blijft de link naar het "filmpje"?
De vraag is wie 'm gevonden heeft!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
En toen mijn onderbroek ook ben kwijtgeraakt. En me dat pas realiseerde toen ik thuis was en mijn broek uittrok. Waarop mijn vriend me een beetje raar aankeek..
En dan hebben we deze nog:quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben m'n vertrouwen in de jongerenwereld compléét kwijt.
Mijn baas.quote:
*proest*quote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn baas..
Die de volgende keer dat hij me zag heel droog zei: "Ik heb iets voor je. Het hangt op het prikbord in de kantine."
Ik heb een rare, veuls te grote neus. Verre van perfect, zoals jouw springschans betiteld is. Ik zal hem eens proberen duidelijk vast te leggen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, Chowi, wat voor neus heb jij eigenlijk ?
Groetjes,
Au3 "Springschans" Hepburn.
Dat werd godverdomme tijd ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef Chowi het volgende:
De apocalyps is nabij.
Materialist. Jij bent zo'n iemand die de apocalyps rechtvaardigt.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:48 schreef Chowi het volgende:
Maar ik wil niet dood, ehqo! Ik heb nog een hoop Nobelprijzen in de wacht te slepen.
Zeg, als ik zo'n ding wil, puur om het in mijn glazen kast te hebben staan, koop ik er wel een op eBay. Het gaat mij om de eer. Dat hoort. Want dat is vrouw-eigen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Materialist. Jij bent zo'n iemand die de apocalyps rechtvaardigt.
Eh. Gebrek aan respect bedoel ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef Chowi het volgende:
Blegh. Ik walg van dat respect jegens vrouwen, heden ten dage.
Oh. Nou. Okee. Normaal zou ik sprakeloos zijn en wat gaan stamelen. Maar met het einde der tijden in zicht vind ik dat zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, als ik zo'n ding wil, puur om het in mijn glazen kast te hebben staan, koop ik er wel een op eBay. Het gaat mij om de eer. Dat hoort. Want dat is vrouw-eigen.
Ik vind je wel snoezig als je stamelt, e.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Nou. Okee. Normaal zou ik sprakeloos zijn en wat gaan stamelen. Maar met het einde der tijden in zicht vind ik dat zonde van mijn tijd.
En als ik wijdbeens mijn perineum hars terwijl ik stamel. Ben ik dan ook snoezig?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind je wel snoezig als je stamelt, e.
Dat mentale beeld krijg ik echt nooit meer uit m'n hersenen geslagen. Dank je.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
En als ik wijdbeens mijn perineum hars terwijl ik stamel. Ben ik dan ook snoezig?
Ach, als de apocalyps komt, kom jij tenminste in de hemel, c.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat mentale beeld krijg ik echt nooit meer uit m'n hersenen geslagen. Dank je.
Hmnee..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
En als ik wijdbeens mijn perineum hars terwijl ik stamel. Ben ik dan ook snoezig?
Dat is een geruststelling inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach, als de apocalyps komt, kom jij tenminste in de hemel, c.
En er is daar vast wel een of andere engel in dienst te vinden die dan die bungelende harige ballen even van je netvlies wil toveren.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een geruststelling inderdaad.
Neenee, in het beeld zijn ze wel netjes geschoren.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En er is daar vast wel een of andere engel in dienst te vinden die dan die bungelende harige ballen even van je netvlies wil toveren.
Nou, dan toveren ze d'r strikjes om. Kan allemaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, in het beeld zijn ze wel netjes geschoren.
Naar mijn informatie is het avond. Tenzij u zich op een ander continent bevind!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Litso het volgende:
Goedemorgen.
Moet het niet logiesch zijn?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:41 schreef Chowi het volgende:
Vanmiddag maakte hij een puike opmerking. Die ik nu in mijn PM heb gezet op MSN. "Februari met ie is een taalfout die iedereen maakt. Da's logisch."
Néé.quote:
Oh dan begreep ik het verkeerd. Desalniettemin lief hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Chowi het volgende:
Nadát, ehqo. Nadat.
Nu voelt hij zich gepwned wie unne noob.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef ehqo het volgende:
Haha, Februari is helemaal niet met 'ie', Chowi's vader.
Mits strikje om je ballen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef ehqo het volgende:
Ik weet niet of ik ooit een leuker compliment heb gehad dan dat men zich in hemelse sferen begeeft als ik mijn perineum hars. Lief hoor!
Dat kan geregeld worden. Alleen dat eromheen toveren is wel een lastig punt. Is dat afbraak van de romantiek? Of draait het echt om dat strikje?quote:
Ik wil c_c op een wolk zien zitten terwijl een of andere grote woeste mannelijke engel met harige vleugels een strikje om je ballen tovert.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden. Alleen dat eromheen toveren is wel een lastig punt. Is dat afbraak van de romantiek? Of draait het echt om dat strikje?
Ja, dat lijkt mij ook wel leuk.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil c_c op een wolk zien zitten terwijl een of andere grote woeste mannelijke engel met harige vleugels een strikje om je ballen tovert.
Ik zie het ook helemaal zo voor me. c_c op een troon, toegewuifd met palmbladen enzo.quote:
Pot, ketel.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef Chowi het volgende:
Zulks een rijke fantasieën.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal zo voor me. c_c op een troon, toegewuifd met palmbladen enzo..
Het zit nou eenmaal in m'n bloed jongens.quote:Nosh. zegt:
JIJ BENT MIJN PERSISCHE PRINSES.
Omdat je een prinses bent, babe. Pretty fucking obvious.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, mijn budgettripje naar Parijs ga ik doorbrengen in een 3-sterren-hotel. Waarom kan ik me nooit aan m'n gestelde budgetten houden?
.
Omdat je je ook een beetje een prinsesje voelt?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Het zit nou eenmaal in m'n bloed jongens.
Trouwens, mijn budgettripje naar Parijs ga ik doorbrengen in een 3-sterren-hotel. Waarom kan ik me nooit aan m'n gestelde budgetten houden?
.
Jij nooit ehqo, jij nooitquote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef ehqo het volgende:
Ja hee. Nu sta ik voor paal.
Zou ik een grapje over EHBO maken? Neen. Dat lijkt me niets aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohjá, dat is helemaal waar natuurlijk. U ziet, dames en heren, verbanden leggen is niet mijn sterkste punt.
Ik wilde er nog 'en dat terwijl ik jarenlang arts heb willen worden' achteraan plakken, maar heb het ook al achterwege gelaten.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zou ik een grapje over EHBO maken? Neen. Dat lijkt me niets aan.
Dan ga ik F5'en tot het eerste verkleinwoord of betutteling opdoemt.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 'en dat terwijl ik jarenlang arts heb willen worden' achteraan plakken, maar heb het ook al achterwege gelaten.
Ik ga overigens even een topic in OUD openen. Daar lijkt het me het juiste tijdstip voor.
Over aangelijnde kinderen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een topic over wat ?
Nou ja, eigenlijk is het in alle gevallen in principe een goed idee, alleen leggen mijn hersenen de link naar de hond uitlaten nogal snel. Maar dat is m'n 'kinderenzijnleuk'-gen, die in BeF sowieso non-existent isquote:Op maandag 2 juli 2007 01:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat het een goed idee is in sommige gevallen ?
Ik vind de ouders meestal zieliger dan het kind. Maar meer omdat ze te koop lopen met hun eigen incompetentie.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat het een goed idee is in sommige gevallen ?
De moeder van mijn vriend begon vandaag tegen me over baren.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het in alle gevallen in principe een goed idee, alleen leggen mijn hersenen de link naar de hond uitlaten nogal snel. Maar dat is m'n 'kinderenzijnleuk'-gen, die in BeF sowieso non-existent is.
Whéhéhé.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriend begon vandaag tegen me over baren.
Hij weet dondersgoed dat ik niet ga baren/werpen/biggen. En hij zegt soms dat ik daar nog wel in zal veranderen. Ik weet natuurlijk nooit of ik daadwerkelijk geen kinderen ga krijgen, maar zoals het er nu uitziet is dat wel de planning. En dat weet hij ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whéhéhé.
Zolang je vriendje maar hetzelfde over kinderen denkt.
Je wil niet weten hoeveel topics er in R&P langskomen waarbij de ene partner er na maanden achterkomt dat hij/zij wel een kind wil later en de ander niet. Verder is alles goed in de relatie, maar daarop loopt het mis.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij weet dondersgoed dat ik niet ga baren/werpen/biggen. En hij zegt soms dat ik daar nog wel in zal veranderen. Ik weet natuurlijk nooit of ik daadwerkelijk geen kinderen ga krijgen, maar zoals het er nu uitziet is dat wel de planning. En dat weet hij ook.
I know. Daarom zeg ik het ook telkens. En wil ik ook geen gegein zo van: je trekt nog wel bij.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel topics er in R&P langskomen waarbij de ene partner er na maanden achterkomt dat hij/zij wel een kind wil later en de ander niet. Verder is alles goed in de relatie, maar daarop loopt het mis.
Dat lijken me toch van die essentiële dingen die aan bod komen tijdens gesprekken?
Terecht.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
I know. Daarom zeg ik het ook telkens. En wil ik ook geen gegein zo van: je trekt nog wel bij.
Is het ook gedurfd om het er mee eens te zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]Gedurfde Uitspraak [afbeelding]
Ik ben blíj dat dat rookverbod eraan komt.
Wel als er rokers meelezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het ook gedurfd om het er mee eens te zijn?
Dat valt niet uit te sluiten. Oh man, dus zó voelt het 'living on the edge'-gevoel. Dit ga ik vaker doen.quote:
In mijn geval zou de verleden tijd van toepassing moeten zijn op je zin. Want ik ga op avontuur in dromenland. Trusten.quote:
Ik rook, en het zal mij werkelijk worst wezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]Gedurfde Uitspraak [afbeelding]
Ik ben blíj dat dat rookverbod eraan komt.
Ah je gaat slapenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
In mijn geval zou de verleden tijd van toepassing moeten zijn op je zin. Want ik ga op avontuur in dromenland. Trusten.
Ik vraag me echt af waarom eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word nog steeds voor vent aangezien op Fok. Cool.
Nouja paars het is meer gebroke turquasequote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom eigenlijkje praat fucking verwijfd je bent labiel hebt een roze icoontje komt veel in R&P
homo zou je beter staan
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom eigenlijkje praat fucking verwijfd je bent labiel hebt een roze icoontje komt veel in R&P
homo zou je beter staan
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
homo zou je beter staan
Sup. Ik heb een bij.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
homo zou je beter staan
Mits strikje.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef ehqo het volgende:
Ja hee. Nu sta ik voor paal.
Met huilende wolkjes en alles.quote:de verwachting voor de regio/plaats: Ardennen
tekst ma, 02-07 di, 03-07 wo, 04-07
minimum
temperatuur 14°C 12°C 11°C
maximum
temperatuur 17°C 15°C 15°C
Nee voor nederland ziet het er goed uit!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met huilende wolkjes en alles.
Gently caress this..
YES! Wat heb ik gewonnen?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:54 schreef Blight het volgende:
Genau richtig.
Ja maar daarom ga ik juist wég, beste David.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee voor nederland ziet het er goed uit!
Je krijgt al een ring en een biertje van me, het houdt ergens op natuurlijk. Je zal het moeten doen met een blijk van waardering. Dus, bij deze: bedankt!quote:
Viel spass, Nosh.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja maar daarom ga ik juist wég, beste David.
Ik heb net ontdekt dat mijn navel niet in het midden zit!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Je krijgt al een ring en een biertje van me, het houdt ergens op natuurlijk. Je zal het moeten doen met een blijk van waardering. Dus, bij deze: bedankt!
En hoe is dat relevant aan mijn post?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net ontdekt dat mijn navel niet in het midden zit!
Bitte sehr, Fraulein Au3!quote:
Geenszins. Maar ik moest het gewoon even kwijt.quote:
OH JE GAAT NU?!quote:
Arie Boomsma werd geboren als tweede zoon in een domineesgezin.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
BEFHOEREEEEEEEE
Gelukkig was hij bij z'n geboorte wel in een grote pot met humor gevallenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Arie Boomsma werd geboren als tweede zoon in een domineesgezin.
Ja. En de mooie hoofden waren op.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gelukkig was hij bij z'n geboorte wel in een grote pot met humor gevallen
http://youtube.com/watch?v=vsZVoGXqXeo&mode=related&search=quote:
Deze mag er ook zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=vsZVoGXqXeo&mode=related&search=
de enige keer dat ik met dit nummer mee heb gezongen![]()
![]()
Erg goed!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=vsZVoGXqXeo&mode=related&search=
de enige keer dat ik met dit nummer mee heb gezongen![]()
![]()
I want a girl with a short skirt and a loooooooooooooooooong jacket,quote:Op maandag 2 juli 2007 11:52 schreef Chowi het volgende:
IK WIL NAAR CAKE!
wiequote:Op maandag 2 juli 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
Ohja, ik heb nog 3 kaartjes over voor Frank Black aanstaande woensdag in Paradiso, als er hier nog mensen interesse hebben.
Die gozert van The Pixies.quote:
Cake komt dus in Tivoli.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef mcDavid het volgende:
De sirene doet het.
Ondertussen download ik het album van cake dat ik kwijt ben opnieuw. Plus nog 4.
Ik denk dat ik wel aan dat profiel voldoe jah!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Cake komt dus in Tivoli.![]()
Mocht er iemand nou echt giga-fan zijn en giga-weinig geld hebben, dan moet je me maar even PM'en, dan kan ik je misschien op de gastenlijst zetten.
Ja!!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mocht er iemand nou echt giga-fan zijn en giga-weinig geld hebben, dan moet je me maar even PM'en, dan kan ik je misschien op de gastenlijst zetten.
Tandvlees met een bewustzijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef Litso het volgende:
Vergat ik toch even een paar seconden dat mijn tandvlees dood wil.
Dan fiets je lekker weer terug door de regen. Regen is tof. Plus als je een warme douche in het vooruitzicht hebt word die met de minuut beter.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
Ok, denk je de volgende situatie in:
Je moet naar school om te regelen dat een docent je cijfer eindelijk eens invult
Je wacht op een moment dat het even zonnig is voordat je wegfietst
Je bent nog niet halverwege en krijgt de volle laag van boven.
Je komt op school een hoort dat de docent in kwestie niet aanwezig is
Mac Daddy, Daddy Mac, jij was eerst. Kijk zelf even op de Tivolisite voor hoe en wat en lees je PM.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel aan dat profiel voldoe jah!
Wanneer is het enzo?
Hee c, en Litso, komen jullie dan ook ? Ik moet werken die avond, maar samen eten dan ofzo ?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Shit, ik wilde het naar je linken om je op te vrolijken. Heb je het zelf al gelezen.
Ik ben alweer bijna opgedroogd door de zon op de terugwegquote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan fiets je lekker weer terug door de regen. Regen is tof. Plus als je een warme douche in het vooruitzicht hebt word die met de minuut beter.
Ugh, het is 10 juli, dan is Lits al op vakantie.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee c, en Litso, komen jullie dan ook ? Ik moet werken die avond, maar samen eten dan ofzo ?
En jij dan, c ?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ugh, het is 10 juli, dan is Lits al op vakantie.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mac Daddy, Daddy Mac, jij was eerst. Kijk zelf even op de Tivolisite voor hoe en wat en lees je PM..
HOI AU3!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik had net 2m40quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef Litso het volgende:
[img=578xnull]http://imgs.xkcd.com/comics/tape_measure.png[/img]
En? Waar blijft ie?quote:
Als hij het al gelezen had, en nóg niet vrolijk is had het dus toch niet gewerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Shit, ik wilde het naar je linken om je op te vrolijken. Heb je het zelf al gelezen.
c_c. Mij. Omdat nieuws.quote:
quote:
Hey Lits.quote:
Ok..quote:
Oops, dat gebeurt wel vaker als ik aan het werk ben en hij nog in Zwolle zit.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme, Dago zit achter je MSN. Verradelijk.
Het was ook niet voor jou bedoeld, maar voor mij.quote:
Had ik het hem bijna verteld.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oops, dat gebeurt wel vaker als ik aan het werk ben en hij nog in Zwolle zit..
Gewoon een draai om de oren geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Dagonet het volgende:
Nu krijg ik J. op mn dak omdat ik trut zei..
*camera afpaktquote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok..
Nou dago, liggen maar.
*Zweep aan Tiek geeft
*Fotocamera pakt
Wedden dat we in dezelfde periode ongesteld worden?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Is vrouwelijk BeF soms op elkaar afgesteld?
Hihi Lits je hoort er niet bij.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis mannelijke backup.
Waar zijn Cerror en RPP?
Ik heb zeker weer niet genoeg testosteron he?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis mannelijke backup.
Waar zijn Cerror en RPP?
Ouch.quote:
Lits zit bij jou onder de plak.quote:
Is misschien maar beter ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
*camera afpakt
*J. buiten de deur zet.
EW EW EW EW. EW.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef Janetje het volgende:
Ik ben gedeeltelijk FPer geworden...
Dat lijkt maar zoquote:
Sorry.quote:
Willen ze het jou ook al niet zeggen?quote:
Is er al lang.quote:
Wat doe jij hier nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |