Ja, net, ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef cerror het volgende:
Zo is het maar net. En morgen ook nog.
Ik geloof dat ik die ook al 30.000 keer in BeF gepost heb.quote:
Gelukkig maar, Chowi. Nu kan ik je weer recht aankijken zonder te denken dat je een geperverteerde frust bent. Dat scheelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef Chowi het volgende:
Het floepte er zó uit, Au3. Het is niet zo van. Dat ik frustraties heb op dat gebied hoor. Echt niet.
Ja. Want dat ben ik niet. Haha, nee. Dat zou toch gek zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Chowi. Nu kan ik je weer recht aankijken zonder te denken dat je een geperverteerde frust bent. Dat scheelt..
Nou! Poe hee. Da's een opluchting hoor. Stel je voor! Seks! Nou! Poe!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Want dat ben ik niet. Haha, nee. Dat zou toch gek zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef Chowi het volgende:
Au3. Ik krijg de associatie van jou met Ma Flodder niet meer uit mijn hoofd, sinds je een bepaalde opmerking hebt gemaakt.
Ik weet niet meer welke.
Kijk. Daar hebben we ma Flodder.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Mokster het volgende:
Help. Ik weethet allemaal niet meeeer zo goedden k ik.
WEG ASSOCIATIE!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sartre! Thomas van Acquino! Edward Said! Zadie Smith! Harry Mulisch! Goethe! Gustav Klimt! Frank Zappa! Het feit dat ik een ranke, bloedmooie brunette ben!
Volgens mij ook niet, nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Mokster het volgende:
Help. Ik weethet allemaal niet meeeer zo goedden k ik.
Het is als magie, Au3. Volgens mij beïnvloed jij mijn onderbewustzijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kijk. Daar hebben we ma Flodder..
Als dat inhoudt dat jij denkt dat ik pijprokend aan mijn kont zit te krabben dan doe ik toch iets verkeerd, lijkt me.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is als magie, Au3. Volgens mij beïnvloed jij mijn onderbewustzijn.
Veeel . Oeh. Hij ssmt terug. en hij vragt of ik hem bel.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef Chowi het volgende:
Wat heb je in hemelsnaam allemaal gezopen, Moks?
Die associatie is nu weg. Voor een gedeelte dan. Al denk ik wel nog steeds dat je een wrat op je neus hebt met van die donshaartjes erop.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat jij denkt dat ik pijprokend aan mijn kont zit te krabben dan doe ik toch iets verkeerd, lijkt me.
DOE NIET!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Veeel . Oeh. Hij ssmt terug. en hij vragt of ik hem bel.
Een jongen zei ooit tegen mij dat ik De Perfecte Neus had. (Even wegdenkend dat dat een compliment is in de categorie "prachtige teennagels" en "sexy knieschijven", maar hey.)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die associatie is nu weg. Voor een gedeelte dan. Al denk ik wel nog steeds dat je een wrat op je neus hebt met van die donshaartjes erop.
Foto's!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een jongen zei ooit tegen mij dat ik De Perfecte Neus had. (Even wegdenkend dat dat een compliment is in de categorie "prachtige teennagels" en "sexy knieschijven", maar hey.)
Zelfs mijn neus is mooi.
Woah.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bloedserieus en op mijn paasbest.
Alsje, Chow. Volledig wratloos.
Ik had mijn pink tussen de kassala gekregen op mijn werk.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woah.. Zulks een toffe foto!
Je nagellak is alleen half afgesleten bij je pink. Maar het ging om de neus, hm?
Heuswaar? Had je dan niet beter gewoon je nagels kunnen volkliederen met zwarte nagellak zodat het minder opviel?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik had mijn pink tussen de kassala gekregen op mijn werk.. Niet half zo glamoureus als nagellak.
Maar, wat vind je van de neus ?
Ik kan dat niet. Ik mis een gen voor make-up.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heuswaar? Had je dan niet beter gewoon je nagels kunnen volkliederen met zwarte nagellak zodat het minder opviel?
En de neus. Och. De neus. Je hebt een beetje zo'n springschans. SPRINGSCHANSEN ZIJN TOF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |