Onder andere twee keer kampioen geworden van Italie en een finale van een WK gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat heeft Viera de laatste 2 jaar gepresteerd?
Zoek zelf eens op gastquote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Zat hij niet op de bank?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Dit is het mooiste stukje:
[..]
Zo van, wat moeten wij met Vieira als wij Lindenbergh hebben?![]()
2 keer kampioenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Onder andere twee keer kampioen geworden van Italie en een finale van een WK gespeeld
Inter speelt inderdaad ook in de Serie Bquote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
2 keer kampioen![]()
de eerste is niet rechtsgeldig en de tweede was in de eerste divisie.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inter speelt inderdaad ook in de Serie B.
Gelukkig heeft Andy van der Meyde wel topprestaties geleverd de afgelopen 2 seizoenen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat heeft Viera de laatste 2 jaar gepresteerd?
Idd, op deze manier gaat de zomer wel erg langzaam voorbij.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
Iedereen heeft leuke transfergeruchten behalve wij, echt geen zak aan. Vorig jaar was veel leuker.
Op rechtsvoor hebben we mensen nodig en van der meyde is gratis. Viera mag ook komen van mij btw hoor. Alleen was benieuwd of hij nog wat aan spelen toe was gekomen in italie omdat hij daarheen was gehaald als de grote man maar nu dus verhuurt wil worden aan ajax.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Andy van der Meyde wel topprestaties geleverd de afgelopen 2 seizoenen.![]()
Mensen die niet lezenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op rechtsvoor hebben we mensen nodig en van der meyde is gratis. Viera mag ook komen van mij btw hoor. Alleen was benieuwd of hij nog wat aan spelen toe was gekomen in italie omdat hij daarheen was gehaald als de grote man maar nu dus verhuurt wil worden aan ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die niet lezenwat is jou probleem dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lollig
Leuk voor je, maar dan kun je zelf nog wel wat opzoeken.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jonge ik volg de italiaanse competitie niet en die boeit me ook voor geen flikker.
tjah we hebben ook niet veel nodig als iedereen blijft, ik blij het maar zeggenquote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax geeft Colin kans
door onze Telesportredactie
Jürgen Colin van Norwich City krijgt drie weken de tijd bij Ajax om een vierjarig contract te verdienen. Donderdag, bij de eerste training van de Amsterdammers, is hij aanwezig.
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen. Colin, 26 jaar, kan voor een gelimiteerde transfersom weg bij Norwich City en wil na twee jaar Engeland graag terugkeren naar Nederland. Colin, afkomstig uit Utrecht, is opgeleid door PSV en speelde ook voor RC Genk en NAC Breda. In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.
Het lijkt me duidelijk dat Ajax bijzonder weinig geld heeft...
Altijd weer die oud PSV'ers waar ajax interesse in toont, kunnen jullie zelf geen spelers opleiden?quote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax geeft Colin kans
door onze Telesportredactie
Jürgen Colin van Norwich City krijgt drie weken de tijd bij Ajax om een vierjarig contract te verdienen. Donderdag, bij de eerste training van de Amsterdammers, is hij aanwezig.
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen. Colin, 26 jaar, kan voor een gelimiteerde transfersom weg bij Norwich City en wil na twee jaar Engeland graag terugkeren naar Nederland. Colin, afkomstig uit Utrecht, is opgeleid door PSV en speelde ook voor RC Genk en NAC Breda. In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.
Ik denk inderdaad dat ajax niet veel geld uit kan geven zonder dat er spelers verkocht zijn.quote:Het lijkt me duidelijk dat Ajax bijzonder weinig geld heeft...
Michael Reiziger?quote:Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen.
Misschien dat ie bij jullie nog wel meekan inderdaad.quote:
Dat lijkt me ook. Zeker gezien het feit dat we afgelopen seizoen al een verlies van enkele miljoenen hadden. Wellicht word er gewacht op de zekerheid alvorens er geld uitgegeven word. Alhoewel er dan niet veel tijd meer is om nog aankopen te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ajax niet veel geld uit kan geven zonder dat er spelers verkocht zijn.
Risico is waarschijnlijk te groot mochten jullie je niet plaatsen voor de CL.
Geloof mij, als ajax dit jaar geen Champions League voetbal haalt heeft het een gigantisch probleem.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk niet dat het met het wel of niet hebben van geld te maken hebben.
Waar lul jij nou over? Zo dik zitten we niet in de rechtsbacks hoor. We hebben daar alleen Ogararu en als noodverband Heitinga. En geen van beiden gaat dit seizoen vertrekken hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:24 schreef Mindstate het volgende:
Daar gaat het niet om, bij Feyenoord ging het in de allereerste instantie met die spelers die ze aankochten ook niet om het geld. Als ze zo´n Colin halen (ik ken hem alleen nog van NAC, maar heb er niet heel veel vertrouwen in) zullen ze bijv. minder moeilijk doen over een vertrek van een verdediger: `Er is toch al een vervanger`
Klopt, maar een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen. Komend seizoen CL en kampioen!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof mij, als ajax dit jaar geen Champions League voetbal haalt heeft het een gigantisch probleem.
Mee eens. Die jongen kan prima voetballen, dat heeft bij NAC in dat jaar met Ten Cate wel laten zien. Een kans geven om een contract te verdienen kan echt geen kwaad. Hij mag het zelf laten zien of hij de kans gaat grijpen.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef w00h00 het volgende:
Ten Cate kent deze jongen gewoon nog uit zijn periode bij NAC en zal goede ervaringen met hem hebben. Als we hem voor een paar ton kunnen oppikken en Ten Cate denkt dat hij van hem een betere speler kan maken dan is er toch geen probleem?
Dat denk ik wel. Als Ajax dure jongens aankoopt en vervolgens de Champions League misloopt dan zit men met de gebakken peren. Spreekwoordelijk dan, hè.quote:Ik denk niet dat het met het wel of niet hebben van geld te maken hebben.
Ajax heeft de afgelopen jaar 6 transfervrije spelers en 2 spelers met gelimiteerde transfersommen binnengehaald. Daarnaast hebben ze dit jaar verlies geleden. Als je geld genoeg hebt ga je natuurlijk geen 26-jarige speler halen van een team dat 16e is geeindigt in de 2e league van Engeland.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk niet dat het met het wel of niet hebben van geld te maken hebben.
De ene breedte-aankoop is de andere niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:28 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waar lul jij nou over? Zo dik zitten we niet in de rechtsbacks hoor. We hebben daar alleen Ogararu en als noodverband Heitinga. En geen van beiden gaat dit seizoen vertrekken hoor.
Misschien moeten de mensen die hier zeuren over deze breedteaankopen maar eens terugdenken aan Werder Bremen uit van afgelopen seizoen. Lekker aankloten met een vreemde opstelling waarin jeugdspelers er ineens moeten staan. Dat gaat niet werken, en zeker niet in de Champions League.
![]()
Noem er maar eens een die niet in dit plaatje past dan. Heijblok is derde keeper, selectieopvulling dus. Normaal gesproken zal hij geen wedstrijden keepen, behalve misschien een oefenpotje. Delorge is inzetbaar op meerdere posities, maar zeker niet gehaald voor de basis daar hij meerdere spelers voor zich heeft. En dan nu Colin, die eerst nog een contract moet verdienen, en wellicht gezien wordt als backup in de verdediging.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Mindstate het volgende:
[..]
De ene breedte-aankoop is de andere niet.
Met een goede instelling alleen kom je er niet, er moet ook nog zoiets als talent zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Ik herinner me nog een interview met Colin van enkele maanden geleden welke in de VI stond. Daarin gaf hij aan dat Ajax in zijn ogen de mooiste club van Nederland is en dat die club waarschijnlijk veel beter bij hem zou passen dan PSV. Wat dat betreft heeft 'ie wel de juiste instelling..
Maar daar heeft Henk natuurlijk wel oog voor dus komt goedquote:Op maandag 2 juli 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met een goede instelling alleen kom je er niet, er moet ook nog zoiets als talent zijn.
Ik mag die jongen nu al.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Ik herinner me nog een interview met Colin van enkele maanden geleden welke in de VI stond. Daarin gaf hij aan dat Ajax in zijn ogen de mooiste club van Nederland is en dat die club waarschijnlijk veel beter bij hem zou passen dan PSV. Wat dat betreft heeft 'ie wel de juiste instelling..
Hoop het, want bij Feyenoord hebben ze gezien dat de instelling niet het belangrijkste is. Pascal Bosschaart en Danny Buijs zijn dan misschien wel échte Feyenoorders, maar zijn simpelweg niet goed genoeg voor de top van Nederland. Ajax moet dan ook echte toppers halen, clubvoorkeur maakt niet uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar daar heeft Henk natuurlijk wel oog voor dus komt goed
En of dat aanwezig is zal de komende weken gaan blijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met een goede instelling alleen kom je er niet, er moet ook nog zoiets als talent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |