Onder andere twee keer kampioen geworden van Italie en een finale van een WK gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat heeft Viera de laatste 2 jaar gepresteerd?

Zoek zelf eens op gastquote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Zat hij niet op de bank?

quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Dit is het mooiste stukje:
[..]
Zo van, wat moeten wij met Vieira als wij Lindenbergh hebben?![]()

2 keer kampioenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Onder andere twee keer kampioen geworden van Italie en een finale van een WK gespeeld

Inter speelt inderdaad ook in de Serie Bquote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
2 keer kampioen![]()
de eerste is niet rechtsgeldig en de tweede was in de eerste divisie.

quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inter speelt inderdaad ook in de Serie B.

Gelukkig heeft Andy van der Meyde wel topprestaties geleverd de afgelopen 2 seizoenen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat heeft Viera de laatste 2 jaar gepresteerd?

Idd, op deze manier gaat de zomer wel erg langzaam voorbij.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
Iedereen heeft leuke transfergeruchten behalve wij, echt geen zak aan. Vorig jaar was veel leuker.

Op rechtsvoor hebben we mensen nodig en van der meyde is gratis. Viera mag ook komen van mij btw hoor. Alleen was benieuwd of hij nog wat aan spelen toe was gekomen in italie omdat hij daarheen was gehaald als de grote man maar nu dus verhuurt wil worden aan ajax.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Andy van der Meyde wel topprestaties geleverd de afgelopen 2 seizoenen.![]()

Mensen die niet lezenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op rechtsvoor hebben we mensen nodig en van der meyde is gratis. Viera mag ook komen van mij btw hoor. Alleen was benieuwd of hij nog wat aan spelen toe was gekomen in italie omdat hij daarheen was gehaald als de grote man maar nu dus verhuurt wil worden aan ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 2 juli 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die niet lezenwat is jou probleem dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lollig

Leuk voor je, maar dan kun je zelf nog wel wat opzoeken.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jonge ik volg de italiaanse competitie niet en die boeit me ook voor geen flikker.

tjah we hebben ook niet veel nodig als iedereen blijft, ik blij het maar zeggenquote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax geeft Colin kans
door onze Telesportredactie
Jürgen Colin van Norwich City krijgt drie weken de tijd bij Ajax om een vierjarig contract te verdienen. Donderdag, bij de eerste training van de Amsterdammers, is hij aanwezig.
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen. Colin, 26 jaar, kan voor een gelimiteerde transfersom weg bij Norwich City en wil na twee jaar Engeland graag terugkeren naar Nederland. Colin, afkomstig uit Utrecht, is opgeleid door PSV en speelde ook voor RC Genk en NAC Breda. In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.
Het lijkt me duidelijk dat Ajax bijzonder weinig geld heeft...

Altijd weer die oud PSV'ers waar ajax interesse in toont, kunnen jullie zelf geen spelers opleiden?quote:Op maandag 2 juli 2007 06:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax geeft Colin kans
door onze Telesportredactie
Jürgen Colin van Norwich City krijgt drie weken de tijd bij Ajax om een vierjarig contract te verdienen. Donderdag, bij de eerste training van de Amsterdammers, is hij aanwezig.
Ajax zoekt een rechterverdediger, die tevens centraal in de verdediging kan spelen. Colin, 26 jaar, kan voor een gelimiteerde transfersom weg bij Norwich City en wil na twee jaar Engeland graag terugkeren naar Nederland. Colin, afkomstig uit Utrecht, is opgeleid door PSV en speelde ook voor RC Genk en NAC Breda. In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.
Ik denk inderdaad dat ajax niet veel geld uit kan geven zonder dat er spelers verkocht zijn.quote:Het lijkt me duidelijk dat Ajax bijzonder weinig geld heeft...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |