Ik zie niks verkeerd gaan hoor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
arresteert?
als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
Wel dus, daar mag je op dat stuk niet skateboarden zelfde als niet mogen fietsen op sommige stukken in de stad hier...quote:
Ze mogen echt niet in mijn huis skatenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:
For fuck sake, waarom zou je ergens niet mogen skateboarden.
En kom eens met een bron, voor hetzelfde geld klap je alles uit je nek.
Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:
For fuck sake, waarom zou je ergens niet mogen skateboarden.
En kom eens met een bron, voor hetzelfde geld klap je alles uit je nek.
Geweld gebruiken tegen kinderen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....
link komt eraan
http://www.break.com/index/arkansas-police-brutality.html
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
ja ik zou ook liever blijven staan zodat ze mij kunnen wurgen en arresteren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
Dat is dan 1 jongen maar goh laten we het allemaal gaan doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Geweld gebruiken tegen kinderen!![]()
Als z'n kind tegen je aan rijd, dan duw je m opzij en dan weet ie t voor de volgende keer. Of wacht ben jij ook zo iemand die de politie belt als de buurjongen de bal in je tuin schiet, omdat hij de buurt terroriseert? Fucking laffe zeikhoeren.![]()
Flikker zelf opquote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef Batsnek het volgende:
Het is een kind, for fuck sake.
Als je die op z'n flikker geeft doet hij t de volgende keer echt niet meer, en dan kun je alsnog bij z'n ouders langsgaan.
En we hebben het hier over 1 kind, niet over een hele volksbuurt die met honderden over stoepjes skate. Waarom halen mensen toch in godsnaam altijd die extremen er weer bij. Als een kind je lastig valt, geef je m op z'n flikker en ga je m toch niet uitleggen wat er zou gebeuren als iedereen met z'n skateboardje op de stoep rond zou rossen. Pleur op zeg, zoiets moet je per situatie bekijken.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie hier toch echt een groep kinderen die samen de wet aan het overtreden zijn. En skateboarden is niet hetzelfde als lopen, met skateboarden ga je 10 keer zo hard en dat is dus gevaarlijk.
"het zijn kinderen" nou zo jong zien ze er niet, ze kunnen iig al nadenken.
Ik vind het gewoon goed opgetreden.
Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of nietquote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef PretKroket het volgende:
[..]Wat voor een bekrompen simpele schijtnerd ben jij en als ze 10x zo hard zouden gaan, loop jij dan 1 KM per uur? Skateboarden is dus niet gevaarlijk, hoogstens voor de skateboarder zelf.
Nee, iemand afbranden op een persoonlijke foto is echt heel professioneel. Al helemaal als je zelf geen fotoboek hebt. Kansloze monk.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:00 schreef DonSauza het volgende:
Geblaat verwijdert
NOU EN!?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of niet
Jij zorgt er o.a. dat die kut allochtonen kinders van 7 gewoon alles kunnen doen omdat de politie niet kan ingrijpen ... Waarom zouden ze niet opgepakt mogen worden? Ze overtreden de wet toch? Zelfs na 1 of meerdere waarschuwingen....quote:Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Batsnek het volgende:
[..]
NOU EN!?
het is belachelijk dat het verboden is; die kinderen doen niemand kwaad, net of er iemand gewond gaat raken van een paar skateboarden kinderen. En als ze nou een keer een plantenbak omskaten of je omrijden dan verkoop je ze een mep, en dan passen ze wel ok. Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Je kan daar geen auto's en fietsen toelaten omdat auto's en fietsen over het algemeen net een stuk harder gaan, ze groter zijn en je er minder makkelijk mee uit kan wijken ( zeker met auto's ).
Regels zijn regels! Befehl ist befehl! Alsjeblieft zeg![]()
![]()
![]()
Je spreekt jezelf niet tegen hoor. Neeeuuuh.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Batsnek het volgende:
Die allochtone kutkinderen die er met je fiets of brommert vandoor gaan moet je een pets voor hun kop verkopen. Als er daarna problemen ontstaan kun je altijd nog de politie bellen.
Skateboarden kinderen moet je gewoon lekker laten spelen, en zodra ze tegen je aan rijden ( per ongeluk of bewust ) zeg je er wat van. Helpt dit niet, kun je altijd nog hun skateboard in de gracht pleuren, bij hem of haars ouders langsgaan, of eventueel de politie bellen.[/b
[b]De politie is nergens voor nodig, zeker niet bij een paar fucking kinderen.
En dáár ga je de fout in. Ze worden niet aangehouden omdat ze aan het skateboarden zijn. Ze worden aangehouden omdat ze weigeren te luisteren naar een agent. Ze werden gewaarschuwd.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Batsnek het volgende:
Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!?
Typische skaterhouding. Alsof je zelf mag kiezen welke wetten wel en niet voor jou gelden.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Batsnek het volgende:
[..]
NOU EN!?
het is belachelijk dat het verboden is; die kinderen doen niemand kwaad, net of er iemand gewond gaat raken van een paar skateboarden kinderen. En als ze nou een keer een plantenbak omskaten of je omrijden dan verkoop je ze een mep, en dan passen ze wel ok. Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Je kan daar geen auto's en fietsen toelaten omdat auto's en fietsen over het algemeen net een stuk harder gaan, ze groter zijn en je er minder makkelijk mee uit kan wijken ( zeker met auto's ).
Regels zijn regels! Befehl ist befehl! Alsjeblieft zeg![]()
![]()
![]()
Dus als het goskateboarding day is mag je bijv ook op de snelweg skateboarden? aangezien het daar ook niet mag net als op de stoep daar..quote:
Idd, geheel correct.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:02 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Typische skaterhouding. Alsof je zelf mag kiezen welke wetten wel en niet voor jou gelden.
Die kinderen weten heus wel dat ze daar niet mogen skateboarden, maar ze doen het toch, en elke keer dat ze op de regels worden gewezen, is de reactie dezelfde: "Ja maar dit...", "Ja maar dat...", "We doen alleen maar...". Ook hier weer.
"Je mag hier niet skaten."
*Toch skaten*
*Gezag treedt op*
"Hey, we zijn ALLEEN MAAR aan het skaten!"
Ik durf te wedden dat de skaters in het filmpje al voor de tigste keer daar aan het skaten waren, gewoon om die agent te pesten. En als die dan optreedt, huilen ze als varkentjes dat ze slachtoffer zijn. Is vast ook de reden dat-ie ze zo te grazen neemt (lekker toevallig dat het filmpje begint vlak na het overgaan tot arrestatie. De aanleiding wordt weggelaten). Ze willen gewoon niet luisteren. En die mep waar je het over hebt kan die agent helemaal niet uitdelen (en een burger hoort dat niet te hoeven doen), want dan hangt-ie zeker. De arrestatietechniek is het equivalent van zo'n mep.
Als je zelf de regels wil bepalen, ga je maar de politiek in. Lekker makkelijk om 'befehl ist befehl' te roepen, maar met die logica kan net zo goed iedereen alle regels negeren. Je reageert op een boete voor een snelheidsovertreding ook vast met de woorden "Ja, MAAR ik reed slechts zoveel km te hard.". Skaters zijn nep-anarchisten. Ze zoeken chaos, maar als ze met de consequenties daarvan worden geconfronteerd, gaan ze janken.
Doodstraf is een beetje overdreven maar een weekje in de cel mag wel aangezien ze zo zitten te kloten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef ballieking het volgende:
JA ENNUHHH WAAROM NIET GELIJK DE DOODSTRAF DAN!!! IK BEDOEL DIE KRIJGT EEN MOORDENAAR TOCH OOK!!! MOORDEN MAG NIET!! SKATEN MAG NIET!!! ALLEMAAL OPPAKKEN EN DE DOODSTRAF GEVEN!
KALF HEB JE HET FILMPJE GEZIEN?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef ballieking het volgende:
JA ENNUHHH WAAROM NIET GELIJK DE DOODSTRAF DAN!!! IK BEDOEL DIE KRIJGT EEN MOORDENAAR TOCH OOK!!! MOORDEN MAG NIET!! SKATEN MAG NIET!!! ALLEMAAL OPPAKKEN EN DE DOODSTRAF GEVEN!
ze werden gearresteerd voor skateboarden in de eerste plaatsquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
KALF HEB JE HET FILMPJE GEZIEN?
Ze worden opgepakt voor:
1. Verzet bij arrestatie
2. Verstoring van de openbare orde
3. Belemmering van Justitie (owww en daar hang je voor in de VS)
Precies kului dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef PDOA het volgende:
Ik heb een hekel aan skateboardend tuig. Het zijn allemaal randfiguren die stoned zijn en werkeloos.
Nog maar een keertje dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef ballieking het volgende:
[..]
ze werden gearresteerd voor skateboarden in de eerste plaats
echt hoor als je nou even je eigen normen en waarden vormt ipv klakkeloos die van de overheid of iets over te nemen...
En dús werkt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
arresteert?
als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
Was de bijnaam van de skater niet 'scooter'?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
KALF HEB JE HET FILMPJE GEZIEN?
Ze worden opgepakt voor:
1. Verzet bij arrestatie
2. Verstoring van de openbare orde
3. Belemmering van Justitie (owww en daar hang je voor in de VS)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |