abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50996753
Omdat ze van die kut skateboarders arresteren, wanneer ze de wet overtreden. Wat zit iedereen te zeiken over dat filmpje waarbij zo'n agent 3 skateboarders arresteert? Je hoort ook dat de agent voordat het filmpje begint al minstens 1 keer heeft gezegd dat ze daar niet mogen skateboarden, ze doen het wel- > ze worden gearresteerd en nog gaan ze schreeuwen en blèren dat ze alleen maar aan het skateboarden waren ... Ik ga daar toch ook niet met een auto over de stoep rijden en zeggen "ik was alleen maar aan het autorijden?" als het niet mag, dan mag het niet.

klacht: Pers die elkaar alleen maar napraat. En kut skateboarders die de wet overtreden en dan gaan zeiken dat ze gearresteerd worden
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50996774
arresteert?

als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:30:42 #3
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_50996819
Zolang het werkt mogen ze het van mij doen hoor
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:32:51 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50996883
Zeer overdreven reactie van die agent hoor.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_50996901
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
arresteert?

als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
Ik zie niks verkeerd gaan hoor?

Ja overdreven wie weet wat ze allemaal gedaan hebben voordat het filmpje start he ... dat zie je dan weer niet.
pi_50996917
Skateboarding is not a crime.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_50996938
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef heiden6 het volgende:
Skateboarding is not a crime.
Wel dus, daar mag je op dat stuk niet skateboarden zelfde als niet mogen fietsen op sommige stukken in de stad hier...
pi_50997124
For fuck sake, waarom zou je ergens niet mogen skateboarden.

En kom eens met een bron, voor hetzelfde geld klap je alles uit je nek.
pi_50997237
Amerikaanse toestanden.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:53:31 #10
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_50997494
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:

Ze mogen echt niet in mijn huis skaten
pi_50997677
mogen ze er wel rondhuppelen, fietsen of slingertikkertje spelen dan?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:33:10 #12
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_51001886
Ik heb het filmpje niet gezien.. Iemand een link?

En skateboarding is not a crime. Vroeger ook veel gedaan, stukken beter dan winkelruiten ingooien.
Nee jij bent lekker. =X
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:45:47 #13
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51002218
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:

Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....

link komt eraan

http://www.break.com/index/arkansas-police-brutality.html
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
pi_51021981
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....

link komt eraan

http://www.break.com/index/arkansas-police-brutality.html
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
Geweld gebruiken tegen kinderen!

Als z'n kind tegen je aan rijd, dan duw je m opzij en dan weet ie t voor de volgende keer. Of wacht ben jij ook zo iemand die de politie belt als de buurjongen de bal in je tuin schiet, omdat hij de buurt terroriseert? Fucking laffe zeikhoeren.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:30:09 #15
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51022639
!
dit was op go-skateboardingday?

hier mag je ook op sommige plekken niet skateboarden....
een skateboarder is trouwens hetzelfde als een voetganger.
dus waarom mag je niet op de stoep skaten?

skateboarden is het leukst op plekken die niet bedoeld zijn om op te skaten
  zondag 1 juli 2007 @ 11:31:20 #16
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51022667
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:
ja ik zou ook liever blijven staan zodat ze mij kunnen wurgen en arresteren.
pi_51023131
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Geweld gebruiken tegen kinderen!

Als z'n kind tegen je aan rijd, dan duw je m opzij en dan weet ie t voor de volgende keer. Of wacht ben jij ook zo iemand die de politie belt als de buurjongen de bal in je tuin schiet, omdat hij de buurt terroriseert? Fucking laffe zeikhoeren.
Dat is dan 1 jongen maar goh laten we het allemaal gaan doen.
Dan zou het een puinhoop worden
pi_51023143
En die agent heeft gelijk.
Misschien gaf hij eerst een waarschuwing maar ze gaven dan een grote bek en rennen weg.
ja dat is een wet overtreden. die agent heeft gelijk.
pi_51023248
Het is een kind, for fuck sake.

Als je die op z'n flikker geeft doet hij t de volgende keer echt niet meer, en dan kun je alsnog bij z'n ouders langsgaan.

En we hebben het hier over 1 kind, niet over een hele volksbuurt die met honderden over stoepjes skate. Waarom halen mensen toch in godsnaam altijd die extremen er weer bij. Als een kind je lastig valt, geef je m op z'n flikker en ga je m toch niet uitleggen wat er zou gebeuren als iedereen met z'n skateboardje op de stoep rond zou rossen. Pleur op zeg, zoiets moet je per situatie bekijken.
pi_51023443
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef Batsnek het volgende:
Het is een kind, for fuck sake.

Als je die op z'n flikker geeft doet hij t de volgende keer echt niet meer, en dan kun je alsnog bij z'n ouders langsgaan.

En we hebben het hier over 1 kind, niet over een hele volksbuurt die met honderden over stoepjes skate. Waarom halen mensen toch in godsnaam altijd die extremen er weer bij. Als een kind je lastig valt, geef je m op z'n flikker en ga je m toch niet uitleggen wat er zou gebeuren als iedereen met z'n skateboardje op de stoep rond zou rossen. Pleur op zeg, zoiets moet je per situatie bekijken.
Flikker zelf op
  zondag 1 juli 2007 @ 12:44:43 #21
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51024301
Ik zie hier toch echt een groep kinderen die samen de wet aan het overtreden zijn. En skateboarden is niet hetzelfde als lopen, met skateboarden ga je 10 keer zo hard en dat is dus gevaarlijk.
"het zijn kinderen" nou zo jong zien ze er niet, ze kunnen iig al nadenken.

Ik vind het gewoon goed opgetreden.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:23:59 #22
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_51025373
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie hier toch echt een groep kinderen die samen de wet aan het overtreden zijn. En skateboarden is niet hetzelfde als lopen, met skateboarden ga je 10 keer zo hard en dat is dus gevaarlijk.
"het zijn kinderen" nou zo jong zien ze er niet, ze kunnen iig al nadenken.

Ik vind het gewoon goed opgetreden.
Wat voor een bekrompen simpele schijtnerd ben jij en als ze 10x zo hard zouden gaan, loop jij dan 1 KM per uur? Skateboarden is dus niet gevaarlijk, hoogstens voor de skateboarder zelf.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:53:30 #23
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51026298
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Wat voor een bekrompen simpele schijtnerd ben jij en als ze 10x zo hard zouden gaan, loop jij dan 1 KM per uur? Skateboarden is dus niet gevaarlijk, hoogstens voor de skateboarder zelf.
Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of niet
  zondag 1 juli 2007 @ 14:04:35 #24
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51026672
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:00 schreef DonSauza het volgende:
Geblaat verwijdert
Nee, iemand afbranden op een persoonlijke foto is echt heel professioneel. Al helemaal als je zelf geen fotoboek hebt. Kansloze monk.

[ Bericht 45% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 01-07-2007 14:38:34 (reactie op edit) ]
pi_51026695
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of niet
NOU EN!?

het is belachelijk dat het verboden is; die kinderen doen niemand kwaad, net of er iemand gewond gaat raken van een paar skateboarden kinderen. En als ze nou een keer een plantenbak omskaten of je omrijden dan verkoop je ze een mep, en dan passen ze wel ok. Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Je kan daar geen auto's en fietsen toelaten omdat auto's en fietsen over het algemeen net een stuk harder gaan, ze groter zijn en je er minder makkelijk mee uit kan wijken ( zeker met auto's ).

Regels zijn regels! Befehl ist befehl! Alsjeblieft zeg
  zondag 1 juli 2007 @ 14:10:50 #26
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51026846
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Batsnek het volgende:

[..]

NOU EN!?

het is belachelijk dat het verboden is; die kinderen doen niemand kwaad, net of er iemand gewond gaat raken van een paar skateboarden kinderen. En als ze nou een keer een plantenbak omskaten of je omrijden dan verkoop je ze een mep, en dan passen ze wel ok. Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Je kan daar geen auto's en fietsen toelaten omdat auto's en fietsen over het algemeen net een stuk harder gaan, ze groter zijn en je er minder makkelijk mee uit kan wijken ( zeker met auto's ).

Jij zorgt er o.a. dat die kut allochtonen kinders van 7 gewoon alles kunnen doen omdat de politie niet kan ingrijpen ... Waarom zouden ze niet opgepakt mogen worden? Ze overtreden de wet toch? Zelfs na 1 of meerdere waarschuwingen....

Dus ik neem aan dat jij het leuk vind als er allemaal mensen op de stoep/straat ( in het centrum) lopen en een paar skateboarders komen keihard aanrijden en ontwijken je nog maar net? of ze knallen tegen je aan en dan is het jouw schuld dat je daar liep?

Befehl ist befehl jah!
pi_51027289
Die allochtone kutkinderen die er met je fiets of brommert vandoor gaan moet je een pets voor hun kop verkopen. Als er daarna problemen ontstaan kun je altijd nog de politie bellen.

Skateboarden kinderen moet je gewoon lekker laten spelen, en zodra ze tegen je aan rijden ( per ongeluk of bewust ) zeg je er wat van. Helpt dit niet, kun je altijd nog hun skateboard in de gracht pleuren, bij hem of haars ouders langsgaan, of eventueel de politie bellen.

De politie is nergens voor nodig, zeker niet bij een paar fucking kinderen.
pi_51027891
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Batsnek het volgende:
Die allochtone kutkinderen die er met je fiets of brommert vandoor gaan moet je een pets voor hun kop verkopen. Als er daarna problemen ontstaan kun je altijd nog de politie bellen.

Skateboarden kinderen moet je gewoon lekker laten spelen, en zodra ze tegen je aan rijden ( per ongeluk of bewust ) zeg je er wat van. Helpt dit niet, kun je altijd nog hun skateboard in de gracht pleuren, bij hem of haars ouders langsgaan, of eventueel de politie bellen.[/b

[b]De politie is nergens voor nodig, zeker niet bij een paar fucking kinderen.
Je spreekt jezelf niet tegen hoor. Neeeuuuh.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_51028059
quote:

Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!?
En dáár ga je de fout in. Ze worden niet aangehouden omdat ze aan het skateboarden zijn. Ze worden aangehouden omdat ze weigeren te luisteren naar een agent. Ze werden gewaarschuwd.

Wat stel je dan voor? Een agent wijst die kids op iets dat ze doen wat niet mag, kids luisteren niet, en de agent loopt gewoon door? Wat voor situaties ga je dan krijgen? M.a.w. als je iemand ergens op aanspreekt dan moet je ook consequenties verbinden aan niet luisteren, anders kun je net zo goed thuis blijven zitten Fokken...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_51028148
Gewoon gefrustreerd agentje die thuis niks te zeggen heeft.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 1 juli 2007 @ 15:02:59 #31
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_51028419
quote:

[..]

NOU EN!?

Typische skaterhouding. Alsof je zelf mag kiezen welke wetten wel en niet voor jou gelden.

Die kinderen weten heus wel dat ze daar niet mogen skateboarden, maar ze doen het toch, en elke keer dat ze op de regels worden gewezen, is de reactie dezelfde: "Ja maar dit...", "Ja maar dat...", "We doen alleen maar...". Ook hier weer.

"Je mag hier niet skaten."
*Toch skaten*
*Gezag treedt op*
"Hey, we zijn ALLEEN MAAR aan het skaten!"
Ik durf te wedden dat de skaters in het filmpje al voor de tigste keer daar aan het skaten waren, gewoon om die agent te pesten. En als die dan optreedt, huilen ze als varkentjes dat ze slachtoffer zijn. Is vast ook de reden dat-ie ze zo te grazen neemt (lekker toevallig dat het filmpje begint vlak na het overgaan tot arrestatie. De aanleiding wordt weggelaten). Ze willen gewoon niet luisteren. En die mep waar je het over hebt kan die agent helemaal niet uitdelen (en een burger hoort dat niet te hoeven doen), want dan hangt-ie zeker. De arrestatietechniek is het equivalent van zo'n mep.

Als je zelf de regels wil bepalen, ga je maar de politiek in. Lekker makkelijk om 'befehl ist befehl' te roepen, maar met die logica kan net zo goed iedereen alle regels negeren. Je reageert op een boete voor een snelheidsovertreding ook vast met de woorden "Ja, MAAR ik reed slechts zoveel km te hard.". Skaters zijn nep-anarchisten. Ze zoeken chaos, maar als ze met de consequenties daarvan worden geconfronteerd, gaan ze janken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:36:39 #32
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51120420
het was op GOSKATEBOARDING-DAY..
pi_51120526
Gelijk heeft ie. Dat smerige lowlands achtige skaters moeten aangepakt worden. Sowieso, grote bek tegen de sterke arm der wet (we're just skateboarding) ja boeiend.

M.a.w. we're just dealing drugs what the deal. Als je er niet mag skateboarden dan opbokken en deze meneer mag dan overijverig zijn, die lutser die waarschijnlijk ook in Landgraaf bij pinkpop en meer van zulke smerige verzamelfeesten voor junks, en skatetuig had ik allang met pepperspray in z'n oogkas gespoten.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:44:10 #34
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51128782
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef luciferist het volgende:
het was op GOSKATEBOARDING-DAY..
Dus als het goskateboarding day is mag je bijv ook op de snelweg skateboarden? aangezien het daar ook niet mag net als op de stoep daar..
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:49:51 #35
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51129013
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:02 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Typische skaterhouding. Alsof je zelf mag kiezen welke wetten wel en niet voor jou gelden.

Die kinderen weten heus wel dat ze daar niet mogen skateboarden, maar ze doen het toch, en elke keer dat ze op de regels worden gewezen, is de reactie dezelfde: "Ja maar dit...", "Ja maar dat...", "We doen alleen maar...". Ook hier weer.

"Je mag hier niet skaten."
*Toch skaten*
*Gezag treedt op*
"Hey, we zijn ALLEEN MAAR aan het skaten!"
Ik durf te wedden dat de skaters in het filmpje al voor de tigste keer daar aan het skaten waren, gewoon om die agent te pesten. En als die dan optreedt, huilen ze als varkentjes dat ze slachtoffer zijn. Is vast ook de reden dat-ie ze zo te grazen neemt (lekker toevallig dat het filmpje begint vlak na het overgaan tot arrestatie. De aanleiding wordt weggelaten). Ze willen gewoon niet luisteren. En die mep waar je het over hebt kan die agent helemaal niet uitdelen (en een burger hoort dat niet te hoeven doen), want dan hangt-ie zeker. De arrestatietechniek is het equivalent van zo'n mep.

Als je zelf de regels wil bepalen, ga je maar de politiek in. Lekker makkelijk om 'befehl ist befehl' te roepen, maar met die logica kan net zo goed iedereen alle regels negeren. Je reageert op een boete voor een snelheidsovertreding ook vast met de woorden "Ja, MAAR ik reed slechts zoveel km te hard.". Skaters zijn nep-anarchisten. Ze zoeken chaos, maar als ze met de consequenties daarvan worden geconfronteerd, gaan ze janken.
Idd, geheel correct.

Met die achterlijke skater reacties hier zou je ook gewoon met je auto door een winkelcentrum mogen rijden. Ja maar, ik ga toch helemaal niet hard?

Als een agent zegt stop, dan stop je. Simpel.
Wegrennen is een misdrijf, dus daarvoor wordt je opgepakt.
pi_51129477
lekker makkelijk zo zonder nuance kunnen denken Mouzurx ALS HET NIET MAG! DAN MAG HET NIET !!! BEFEHL IST BEFEHL
pi_51129601
JA ENNUHHH WAAROM NIET GELIJK DE DOODSTRAF DAN!!! IK BEDOEL DIE KRIJGT EEN MOORDENAAR TOCH OOK!!! MOORDEN MAG NIET!! SKATEN MAG NIET!!! ALLEMAAL OPPAKKEN EN DE DOODSTRAF GEVEN!
pi_51129672
Goed plan om ze staande te houden ipv. te arresteren. Volgende keer zal wel de CIA komen als ik door het rode licht loop.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:06:21 #39
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51129771
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef ballieking het volgende:
JA ENNUHHH WAAROM NIET GELIJK DE DOODSTRAF DAN!!! IK BEDOEL DIE KRIJGT EEN MOORDENAAR TOCH OOK!!! MOORDEN MAG NIET!! SKATEN MAG NIET!!! ALLEMAAL OPPAKKEN EN DE DOODSTRAF GEVEN!
Doodstraf is een beetje overdreven maar een weekje in de cel mag wel aangezien ze zo zitten te kloten.
Wat iemand anders al zei ze zullen wel meer hebben geflikt... maar dat zie je weer niet...

BEFEHL IST BEFEHL JAH!
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:07:21 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51129804
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef ballieking het volgende:
KALF HEB JE HET FILMPJE GEZIEN?

Ze worden opgepakt voor:

1. Verzet bij arrestatie
2. Verstoring van de openbare orde
3. Belemmering van Justitie (owww en daar hang je voor in de VS)
pi_51129820
Politieagenten
pi_51130028
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ze worden opgepakt voor:

1. Verzet bij arrestatie
ze werden gearresteerd voor skateboarden in de eerste plaats

echt hoor als je nou even je eigen normen en waarden vormt ipv klakkeloos die van de overheid of iets over te nemen...
pi_51130044
Ik heb een hekel aan skateboardend tuig. Het zijn allemaal randfiguren die stoned zijn en werkeloos.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:16:53 #44
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51130154
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef PDOA het volgende:
Ik heb een hekel aan skateboardend tuig. Het zijn allemaal randfiguren die stoned zijn en werkeloos.
Precies kului dus.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:26:55 #45
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51130609
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef ballieking het volgende:

[..]

ze werden gearresteerd voor skateboarden in de eerste plaats

echt hoor als je nou even je eigen normen en waarden vormt ipv klakkeloos die van de overheid of iets over te nemen...
Nog maar een keertje dan.

KALF HEB JE HET FILMPJE GEZIEN.

Ze werden STAANDE gehouden. Daar ligt een heel groot verschil in.
Voor de eigenlijke daad zouden ze hooguit een waarschuwing (als ze die niet al meerdere malen hebben gehad) of boete hebben gekregen.........

Maar ja, als je daarna Punt1 Punt2 én dan ook nog een keer Punt3 gaat doen, tsja, ze mogen blij zijn dat ze al niet bij voorbaat Mace in het gezicht kregen.
pi_51130793
Ja ok nou dan neem ik maar aan wat jij zegt, ze worden staande gehouden, hoe kunnen ze dan aan punt 1 voldoen
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:45:51 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51131421
Op het moment dat een agent jou staande wil houden en jij weg rent, wat dus een misdrijf is, zal een agent over gaan tot arrestatie. Als je dan nog steeds weg wilt rennen.

Punt1 Punt2 Punt3.

pi_51131618
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
arresteert?

En dús werkt het
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:34:06 #49
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51133372
Lolz, ik ben vroeger ook niet echt een ''lieverdje'' geweest, maar voor een agent stopte ik wel.
Nu nog steeds trouwens
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:49:15 #50
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51133903
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ze worden opgepakt voor:

1. Verzet bij arrestatie
Was de bijnaam van de skater niet 'scooter'?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')